hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.053 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Mijn kortingscodes stonden wel verwerkt bij de afrekening. Toen ik later op mijn rekening leek was de 20 euro niet verwerkt. Dit was niet meer terug te draaien. Ook kan ik niets ruilen in de winkel of in de webshop. Hierdoor ben ik mijn geld kwijt. Want de ene pyjama had ik al aangehad. Anders had ik het terug kunnen brengen en opnieuw kunnen kopen en 15 euro terug kunnen krijgen. Bepaalde kortingen mogen wel samen andere niet. De websitebezoek geeft dit niet aan. Dat vind ik niet kunnen voor zo’n groot bedrijf. Dan had ik de kleine lettertjes kunnen lezen volgens de helpdeskmedewerker. Ook vond ik haar niet vriendelijk. Ik krijg geen antwoord op mijn berichten naar de klantenservice terwijl ze zeggen binnen 24 uur te antwoorden. Daarna heb ik geprobeerd via de website iets naar de winkel te laten versturen met enkel mijn verjaardagskorting. Toen sloeg die helemaal op hol. Het totaalverdrag werd verdubbeld en de korting werd erbij opgeteld. Zie bijlagen. Toen kreeg ik nog een e-mail of ik iets vergeten was en was het bedrag weer verdubbeld. Toen heb ik een klacht ingediend ook hierop heb ik geen antwoord gekregen. Ook kun je maximaal 200 tekens invoeren. Hierin kun je weinig kwijt als je iets uit wil leggen. Vandaar hier mijn lange verhaal.
Ik heb op 11 oktober twee bh’s van Hunkemöller ontvangen en op 14 oktober alle twee weer teruggestuurd via DHL. Nu heb ik volgens Hunkemöller maar een bh teruggestuurd en willen zij dus dat ik iets betaal dat ik niet heb. Ik heb al honderd keer gebeld en gemaild en tot op heden is het nog niet opgelost, iedere keer krijg ik te horen we kijken ernaar en via de mail krijgt u dan bericht, niet dus. Bij de klantenservice van Hunkemöller zijn ze nog net niet te moe om de telefoon te beantwoorden. Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf maar nu blijkt toch maar weer dat als het om de centjes gaat je niets waard bent. ik ben echt geen persoon die zich iets achter houd en dan zegt dat ik het teruggestuurd heb om het dan niet hoeven te betalen. Ik zal hier dus nooit meer iets kopen. Maria slangen
4 jan. 2023
I am big busted, that means that I have 83cm under bust and 110cm in bust. That means I have large heavy breasts. Hunke has bras that will not handle that size, even though the sizing online shows that my size is 85D/E. It doesn’t support the breasts, the straps are too thin, the stitching is too weak. I recommend not putting big sizes in your website. It’s a big disappointment.
4 jan. 2023
Mijn pakket is retour genomen door dhl, zonder correct aangeboden te zijn. Bij het contact opnemen met Hunkemöller is het telefonische menu zeer onduidelijk en omslachtig. Ook kan de klantenservice medewerkster niets doen en blijft op geïrriteerde toon dezelfde boodschap herhalen.
De producten zijn prima, maar er wordt krankzinnig veel plastic gebruikt om het te verpakken. Elke onderbroek in een eigen, veel te grote dikke plastic zak, en alles bij elkaar in nog een dikke plastic zak. Volgens de klantenservice is dit de standaard manier van verpakken.
6 jan. 2023
Ik heb geen kritiek op de fysieke winkels of de producten, wel op de webshop.Mijn bestelling zou op weg zijn maar de winkel, is er twee weken later nog niet, op navraag wordt niet gereageerd, en opeens is bestelling geannuleerd zonder enig bericht
5 jan. 2023
Geen grote maten verkrijgbaar in de winkels in Nederland en België, en onl8ne inschrijven ben denk de enige met 100d ben in minstens 8 winkels geweest verder wordt er nonchalant mee omgegaan of niet op gereageerd of afgewimpeld
Laatste bestelling zat vol hick ups tijdens het bestelproces in zowel de app als de website en correctie ervan was niet mogelijk. Jammer, had wat meer medewerking verwacht
Helaas wel 65 euro afgeschreven voor bestelling. Geen spullen ontvangen. Contact met klanten service opgenomen. Maar 3 dagen later nog steeds geen antwoord
16 jan. 2023
On-line kopen valt tegen. In de winkel zelf, duidelijk advies, behulpzaam en klantvriendelijk personeel.
By return in shop they do not give you your money back but a voucher. What? How is this even legal?
13 jan. 2023
Een verkeerde maat geadviseerd, bh blijft absoluut niet op zijn plek zitten. HEEL erg jammer.
31 dec. 2022
Mijn bestelling staat na een week op afgerond in account, maar is niet bij winkel bezorgd
6 jan. 2023
Pakket is nooit afgeleverd en word beweerd van wel
Website werkt niet fijn op telefoon samsung.
12 jan. 2023
10 jan. 2023