hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

16 sep 2023

niet op tijd geleverd

ik had een bestelling geplaatst en deze zou met 1/2 dagen bezorgd worden. na 4 dagen nog niet ontvangen en helaas dus geen mooi corrigerende lingerie voor onder mijn verjaardags jurk 😔
14 mei 2023
Retouren duren veel te lang. Worden veel fouten gemaakt. Vind kwaliteit van producten achteruit gegaan. Materiaal van lingerie vaak stug en veranderd t.o.v. paar jaar geleden. Jammer
11 nov 2023
Ik wilde mijn bestelling die ik had gedaan met de tegoedbon ruilen, maar dat kon niet. Ik moest het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Toen was het tegoed weg.
6 jul 2023

Slecht hulp

Bestelling: 356078306 Ik stuurde de gehele bestelling retour, (behalve 1 item: sokken voor €7) ineens is 1 item niet geregistreerd, en zie ik dat ik meer moet betalen in Klarna.
25 nov 2023
Slechte service. Pakket wordt door DHL terug gestuurd zonder reden, maar nu moet ik zelf opnieuw bestellen. En kost het me ook geld. Geen track en trace communicatie geweest.
3 dec 2023
Bestelling geplaatst, deze was gedeeltelijk niet leverbaar, Op de site wel.dus weer opnieuw besteld, maar betaal wel 2x bezorgkosten. Mail gestuurd maar niks gehoord.
3 sep 2023

Pakketje zoek…

Al dik een week geleden de bestelling gedaan, met bezorgen in de winkel. Is na 8 dagen nog niet bezorgd. Ze weten niet waar pakketje is gebleven. Maar wel al betaald
4 aug 2023

Niet ontvangen

Ondanks dat de artikelen op voorraad waren, kreeg ik na twee weken bericht dat het geld wordt terugbetaald. Dit minus retourkosten van bijna twee euro! Slecht bedrijf!
20 sep 2023
Ik heb op 7 september jl voor de 2de keer een bh online besteld en hij is nog steeds niet aangekomen! Bij DHL staat de zending als onbekend (bij de track & trace).
2 jul 2023

Slechte levering

Ik had een bikini besteld dat in de winkel opgehaald kon worden. Dat zou 1 a 2 werkdagen duren. We zijn al meer dan een week verder en hij is nog niet in de winkel.
MD
Mirjam d.
Castricum

Ik heb 2 keer een oncy retour gestuurd, waarom de rekening?

Ik heb 2 keer een oncy besteld voor volwassenen en een voor de hond, ik heb de oncy voor de hond behouden en de andere retour gestuurd, nu krijg ik de rekening???
19 mei 2023
Bh heeft een verdikking waar het niet hoort, wilde contact zoeken met Hunkemöller maar dat lukt niet. Contact formulier op de site doet het niet, erg vervelend.
LO
Liana O.
Zwijndrecht
3 dec 2023
Een week moeten wachten ipv 1à 2 werkdagen. Bij de winkel krijg ik te horen dat dit vaak gebeurt door DHL en dat Hunkemoller daar niet schuldig aan is 🤨…
2 aug 2023
Mijn bestelling zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Ik wacht nu inmiddels anderhalve week op mijn bestelling. Tot vandaag nog geen update ontvangen.
2 nov 2023
Al 2x bij winkel geweest en ze hebben het pakje niet terwijl ik wel Een e-mail heb dat het bij winkel Is afgeleverd! Ga morgen nog maar een keer langs
Artikel besteld zou in de winkel afgeleverd worden en nu is het ineens retour gegaan omdat de winkel docht was. Mijn verrassing weg in de prullenbak
8 okt 2023
Moesten achter onze bestelling aanbellen was een foutje in geslopen zou afgelopen week alsnog bezorgd worden. Maar tot op heden niets ontvangen

laten bezorgen in de winkel

bestelling laten bezorgen in de winkel, bevestiging dat het is aangekomen, kom ik daar is het er niet of ik zelf wil bellen met klantenservice
14 okt 2023
Jammer dat je zelf moet bellen of je pakje in de winkel is bezorgd. Dan heb je het geha ald, komt het mailtje binnen dat je het kunt afhalen
Pakketten niet in winkel geleverd, retour gestuurd naar magazijn. Opnieuw sturen niet mogelijk,terwijl het hen fout was. Daardoor had ik niks