hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.412 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

13 feb 2024

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.

2 bh’s besteld -slechts 1 geleverd

2 bh’s besteld. Slechts 1 wordt geleverd. Direct gemaild. Tot op heden geen reactie.
16 feb 2024
Vind t triest dat je word opgescherpt met tegoedbon
2 jan 2024
Tot op heden de door mij retour gebrachte artikel in de winkel nog niet het geld van mogen ontvangen
2 jan 2024
Jammer dat er online in grote maten minder is te bestellen
25 jan 2024
Eerst stond ik om 9 uur voor de deur gaan ze pas 9.30 open in Noordwijk. Vervolgens kom ik om 12.30 terug staat er op de deur een handgeschreven briefje dat ze van 12.00 tot 13.00 pauzeren!! Dus ik heb mijn pakket nog niet😢misschien is 3x scheepsrecht😁
2 jan 2024
Mijn pakket niet ontvangen zaten totaal andere dingen in. En is allemaal uitverkocht dus kan het niet meer nabestellen. Echt heel slecht.
26 jan 2024
Nooit bericht gehad dat pakket was gearriveerd in winkel. Wel bericht gehad dat pakket was terug gestuurd????
12 jan 2024
Ik vraag om een retourformulier maar krijg totaal geen antwoord
31 dec 2023

Lees gewoon maar

Ik vind het vreemd dat ik geen bevestiging per mail heb gehad van mijn bestelling, waardoor ik telkens moest inloggen op de site. Tweede puntje is dat hij mijn wachtwoord niet op slaat, dus ik moet telkens opnieuw wachtwoord invullen. Derde punt is dat mijn bestelling gisteren geleverd is in de winkel en ik hier pas om 17:43 bericht van kreeg. Nu kan ik pas ivm werk 3 Jan mijn bestelling halen.
3 dec 2023
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
17 dec 2023

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service
4 dec 2023

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
19 dec 2023
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
23 dec 2023

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.
2 dec 2023
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
31 dec 2023
3 dec 2023

Nooit meer, super slecht

Ongelofelijk slechte service, eerst in de winkel een fout gemaakt door de caissière waardoor ik te veel heb betaald. Vervolgens ben ik niet meer in de winkel gelaten waardoor ik volgende dag terug moest komen. Dag erna op zondag online iets besteld dat binnen 1-2 werk dagen geleverd moest zijn, we zijn inmiddels een week verder en nog steeds niks binnen gekregen. Meerdere malen aan de telefoon gesproken en kreeg elke keer te horen dat die ieder moment kan komen. Ik kom hier nooit meer
23 dec 2023
Afspraken nakomen. 3 weken moeten wachten op mijn geld. Beloofd dat er een mailtje zou komen de dag van het telefoongesprek, geen mail ontvangen. Meerdere keren gebeld (wachttijd abnormaal lang). Dus wachttijd verkorten door meer lijnen beschikbaar te hebben.
15 dec 2023

Pakketje kwijt, mail wordt niet beantwoord.

Pakketje laten bezorgen in de winkel. Nooit aangekomen daar. Waar het pakketje wel is, is nuet bekend. Winkelmedewerkers verwezen me door naar het hoofdkantoor. Mailtje daarheen gestuurd en zit nu al een week op antwoord te wachten....