hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.053 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

15 jan. 2023
Ik bestel online, haal vaak af en in de winkel . In de winkel zijn ze heel behulpzaam en vriendelijk. Ik kies voor achteraf betalen omdat bij het niet goed van de kleding je een tegoed bon krijg.(alleen in de winkel) (wat wettelijk niet mag) Dat vind ik tot nu toe het enige nadeel van Hunkemöller.
2 jan. 2023
Zelfs in de drukte rondom de feestdagen hebben ze de tijd voor je om je professioneel bij te staan en alle vragen te beantwoorden 👍🏻 Super gedaan dames, heel erg blij mee🥰 Ook in 2023 blijf ik vaste klant bij jullie🥰🥰❤️❤️
3 jan. 2023
Goede maat online kunnen bestellen, Maar toch nog even passen in de winkel. Maat te groot en super actieve verkoopster ruilde hem direct om in de juiste maat! Resultaat er ging weer een tevreden klant de deur uit!!!
4 jan. 2023
De website is erg gebruikvriendelijk en je hebt een heel fijn overzicht welke artikelen er aangeboden worden en of het artikel op voorraad ligt in een van de dichtstbijzijnde winkels.
De overzichtelijke site, de geweldige aanbiedingen, de prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en het gemak van achteraf betalen met Klarna
Snel geleverd ondanks de feestdagen. Min puntje van de bezorger het ging naar het pakket punt is niet aan mijn deur geweest
Snelle levering. Heb het verleden keer in de winkel laten bezorgen maar dat duurde 2 weken. Daar was ik echt niet blij mee
Maat is perfect! Ook in de winkel altijd goede ervaringen met het helpen en zoeken naar de juiste maat! Kom er graag!
12 jan. 2023
Top. Houden je goed op de hoogte van de levering van je bestelling. Ook snelle levering.
4 jan. 2023
Pakketje kwam snel en alles was compleet. Terug storting van de retouren ging ook snel.
De service zowel online als fysiek is uitstekend. De artikelen zijn doorgaans goed!
14 jan. 2023
Ontzettend goed geholpen door onderstaande mevrouw Inge mall of the Netherlands
Netjes op tijd. Keurig berichtje ontvangen vd winkel om op te halen.
12 jan. 2023
Fijn product, mooi afgewerkt goeie pasvorm, redelijk snel verzonden
Nette snelle levering, mooi verpakt en gekregen wat ik besteld had.
Makkelijke bestelprocedure. Ophalen in winkel. Goed geregeld
13 jan. 2023
Groot aanbod en leuke kortingsacties voor members.
15 jan. 2023
Alles prima. Goede kwaliteit en snel verzonden.
10 jan. 2023
Op tijd geleverd en er zat in wat ik bestelde
Afspraken worden nagekomen. Snelle levering.