Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
28 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed.
Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid
Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan.
Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald.
Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening.
Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk.
Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw.
Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is heel lastig dat je niet in de winkel kan ruilen en iets anders kopen. Dan moet ik eerst alles weer betalen en het online gekochte bedrag wordt weer teruggestort
Dus dat moet ik dan weer in de gaten houden
Beter aanvullen!!!!. Al bijna 2 jaar wil ik katoenen slips en met klittenbandbh bestellen omdat ik er zeer tevreden over ben maar is bijna altijd uitverkocht of niet voorradig of niet meer verkrijgbaar.
Beoordeling melden
5 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Kortingsbonnen worden maar niet aangenomen
Vind het raar dat ik 5 euro inlever als ik iets koop online en er 1 artikel niet leverbaar is dat ik dan ineens 1,60 terecht krijg.. moet ik dus wèèr iets kopen om die 1,60 op te maken. Er zit geen minimale besteding aan die 5 euro dus waarom kan dat dan niet volledig van dat 2e artikel afgehaald worden die wél werd geleverd? In de winkel konden ze die 5 euro niet eens van mijn artikel afhalen. Overigens ook raar als je online iets koopt je in de winkel geld terug krijgt als je het retourneert maar als je in de winkel iets koop en retourneert krijg je een tegoedbon
Geen fijne service en stoffige plastic zakken waarin badpak zat.
Badpak voldeed niet aan verwachting maar dat kan gebeuren. Kwam alleen verpakt in stoffige plastic zakken, winkelbediende deed geen enkele moeite om te kijken of alles ok was en bij een vraag om een tasje moest ik maar eerst 30 ct betalen.
Beoordeling melden
28 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de badjas waar wij al zolang naar op zoek waren niet door u gecanceld wordt.
Slechte reclame.
Beoordeling melden
17 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Erg lange levertijd!
Het duurt ontzettend lang voor de bestelling geleverd wordt. Ik wacht nu ook alweer meer dan een week op mijn bestelling. Dit is helaas niet de eerste keer.
Als ik hetzelfde product via wehkamp bestel heb ik het de volgende dag al in huis.
Beoordeling melden
3 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurt te lang. Bestelde meer dan een week geleden en ik wacht nog...
Beoordeling melden
1 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Besteling, was niet volledig geleverd in de winkel. Ik moest hiervoor zelf de klantenservice bellen om dit op te lossen. Dit koste allemaal enorm veel tijd. Het zou prettiger zijn, als een medewerker dit kon oplossen en mij gewoon een nieuwe bh kunnen meegeven(dje vooraadig was). Die moest ik dan in de winkel nogmaals betalen. Ik kreeg het geld terug op mijn hunkemollerkaart. Terwijl dit veel minder omslachtig had gekunt. Dit had mij minder gedoe gekost.
Beoordeling melden
18 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
internet bestelling
Op de site stonden onderbroeken en die waren leverbaar. Dus besteld en betaald. Ik was dan ook hooglijk verbaasd dat ik na een week ineens een bericht kreeg dat ze niet leverbaar waren. M.a.w. de informatie op de site klopt niet.
De producten zijn op zich prima. Wel is Hunkemöller prijzig geworden en de keuze voor mij aan leuk basis ondergoed is qua modellen en kleuren achteruit gehold de laatste jaren.
Wat ik wil meegeven aan de bezorging van online bestellingen is dat het verre van duurzaam is!!
Elke slip aan een plastic hangertje en separate zak is echt niet van deze tijd en niet acceptabel.
Het is niet normaal wat een berg plastic afval er kwam uit deze simpele bestelling.
Beoordeling melden
5 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Op de site is het beschikbaar, gooi je in het mandje is het uitverkocht.
Of nog twee beschikbaar en dan toch weer niet, binnen 1 tel
Fijner is als het vooraf beter staat aangegeven
Beoordeling melden
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit verhouding met de prijs😱 ben er ook echt van geschrokken. Spullen teruggebracht