hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.053 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

van t v.
Kunden dienst is katastrofe. Nicht erreichbar. Es wird mir geen goedschrift voor mijn puntenuitbetaald die ik bei een volgende bestelling kan inzetten.Ik heeb al over 7000 punten.
Ik vind het jammer dat Hunkemöller een steeds beperkende keuze geeft in de grote maten (100 H) Eerder kon ik nog kleurtjes krijgen en sport bh’s. Nu is het zwart en wit, that’s it.
8 jan. 2023
Personeels in de winkels zijn meestal niet vriendelijk
10 jan. 2023
4 jan. 2023
Mijn pakket is retour genomen door dhl, zonder correct aangeboden te zijn. Bij het contact opnemen met Hunkemöller is het telefonische menu zeer onduidelijk en omslachtig. Ook kan de klantenservice medewerkster niets doen en blijft op geïrriteerde toon dezelfde boodschap herhalen.
5 jan. 2023
Geen grote maten verkrijgbaar in de winkels in Nederland en België, en onl8ne inschrijven ben denk de enige met 100d ben in minstens 8 winkels geweest verder wordt er nonchalant mee omgegaan of niet op gereageerd of afgewimpeld
Laatste bestelling zat vol hick ups tijdens het bestelproces in zowel de app als de website en correctie ervan was niet mogelijk. Jammer, had wat meer medewerking verwacht
16 jan. 2023
On-line kopen valt tegen. In de winkel zelf, duidelijk advies, behulpzaam en klantvriendelijk personeel.
By return in shop they do not give you your money back but a voucher. What? How is this even legal?
13 jan. 2023
Een verkeerde maat geadviseerd, bh blijft absoluut niet op zijn plek zitten. HEEL erg jammer.
Website werkt niet fijn op telefoon samsung.
12 jan. 2023
10 jan. 2023