hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl
Beoordelingen:

1.559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.151 beoordelingen in totaal  

4,42
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed. Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.

Meest relevante negatieve beoordeling

26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(55)
(44)
Resetten
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon niet vinden waar ik verder kon winkelen als ik op een plaatje had gedrukt. Ik moest daarna weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ga dan dus liever naar de winkel.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vriendelijkheid en behulpzaamheid is goed. Lange wachttijd is niet zo prettig. Vind het erg vervelend dat een tegoed niet online besteed kan worden.
Beoordeling melden
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meerdere malen verkeerde artikelen in de bestelling die ik niet heb besteld.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde langer dan aangegeven
Beoordeling melden
6 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet compleet
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kortingsbonnen worden maar niet aangenomen

Vind het raar dat ik 5 euro inlever als ik iets koop online en er 1 artikel niet leverbaar is dat ik dan ineens 1,60 terecht krijg.. moet ik dus wèèr iets kopen om die 1,60 op te maken. Er zit geen minimale besteding aan die 5 euro dus waarom kan dat dan niet volledig van dat 2e artikel afgehaald worden die wél werd geleverd? In de winkel konden ze die 5 euro niet eens van mijn artikel afhalen. Overigens ook raar als je online iets koopt je in de winkel geld terug krijgt als je het retourneert maar als je in de winkel iets koop en retourneert krijg je een tegoedbon
Beoordeling melden
IH
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen fijne service en stoffige plastic zakken waarin badpak zat.

Badpak voldeed niet aan verwachting maar dat kan gebeuren. Kwam alleen verpakt in stoffige plastic zakken, winkelbediende deed geen enkele moeite om te kijken of alles ok was en bij een vraag om een tasje moest ik maar eerst 30 ct betalen.
Beoordeling melden
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter aanvullen!!!!. Al bijna 2 jaar wil ik katoenen slips en met klittenbandbh bestellen omdat ik er zeer tevreden over ben maar is bijna altijd uitverkocht of niet voorradig of niet meer verkrijgbaar.
Beoordeling melden
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de badjas waar wij al zolang naar op zoek waren niet door u gecanceld wordt. Slechte reclame.
Beoordeling melden
JE
Jose E.
Tilburg
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzending verloopt goed, de hunkemöller is betrouwbaar en ze hebben altijd leuke dingen. Alleen had ik een cadeaubon van €25,- die ik niet heb kunnen gebruiken, omdat de site bij afrekening aangaf dat de bon al gebruikt was. Het lukte me ook niet om te bellen, waardoor de cadeaubon nu verlopen is, wel verspilling in de geval.
Beoordeling melden
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het vervelend als je iets terug brengt, dat je dan een tegoedbon krijgt i.p.v.je geld terug en dan kun je de bon ook niet online krijgen.
Beoordeling melden
14 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bh's geretourneerd na aanmelding retour bij Hunckemoller. Tot op heden nog geen ontvangsbevestiging ontvangen.
Beoordeling melden
SP
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maat klopte echt niet! Had een B maar wat ik kreeg was nog niet eens aan a
Beoordeling melden
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
BH
Britt H.
Alkmaar
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteling, was niet volledig geleverd in de winkel. Ik moest hiervoor zelf de klantenservice bellen om dit op te lossen. Dit koste allemaal enorm veel tijd. Het zou prettiger zijn, als een medewerker dit kon oplossen en mij gewoon een nieuwe bh kunnen meegeven(dje vooraadig was). Die moest ik dan in de winkel nogmaals betalen. Ik kreeg het geld terug op mijn hunkemollerkaart. Terwijl dit veel minder omslachtig had gekunt. Dit had mij minder gedoe gekost.
Beoordeling melden