hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul. 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt. 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
Beste mensen van de DHL hebben het verkeerde sticker op het pakketje geplakt. Waardoor ik een ander pakket kreeg en niet mijn hunkemuller pakketje. DHL kan mij niet hier in helpen wegens ‘ drukte’..
CH
C H.
Weert

Trage reactie klantenservice

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en hierover een bericht naar de klantenservice gestuurd 3 dgn geleden, maar nog geen reactie gehad.
26 jan. 2024
Te late levering.
31 dec. 2023

Lees gewoon maar

Ik vind het vreemd dat ik geen bevestiging per mail heb gehad van mijn bestelling, waardoor ik telkens moest inloggen op de site. Tweede puntje is dat hij mijn wachtwoord niet op slaat, dus ik moet telkens opnieuw wachtwoord invullen. Derde punt is dat mijn bestelling gisteren geleverd is in de winkel en ik hier pas om 17:43 bericht van kreeg. Nu kan ik pas ivm werk 3 Jan mijn bestelling halen.
23 dec. 2023

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.
2 jan. 2024
Tot op heden de door mij retour gebrachte artikel in de winkel nog niet het geld van mogen ontvangen
2 jan. 2024
Jammer dat er online in grote maten minder is te bestellen
31 dec. 2023
30 dec. 2023
Voorraad katoenen slips bijna altijd uitverkocht. 2x elders gekocht en 1x weer bij jullie. Alleen toen was ik mijn klantenkaart vergeten. En bij jullie mijn gegevens niet te traceren. Daar sta je dan en de rij werd langer omdat er maar 1 kassa is. Ook voor een sportbh. Niet meer verkrijgbaar. Denk dat ik mijn spullen maar voortaan elders ga kopen
24 dec. 2023
bestelling nog steeds niet ontvangen, na een week
18 jan. 2024
Afspraken nakomen
RD
Ruth D.
Rotterdam
22 nov. 2023
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.
30 nov. 2023
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
3 dec. 2023
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
17 dec. 2023

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service
4 dec. 2023

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
19 dec. 2023
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
2 dec. 2023
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.