hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.050 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Ze hebben verkeerde bh opgestuurd ( dus absoluut niet wat ik besteld heb). Op de pakbon stond wel de juiste bh. Heb teruggestuurd, en nu lijk ik geen geld terug te krijgen! Heel erg slecht!
Het is altijd slordig wanneer personeel lachend over ditjes en datjes zit te praten en ik als klant moet wachten tot ze hiermee klaar waren.
De voorraad klopt nooit. Er blijkt altijd iets toch niet op voorraad, waardoor je nooit de volledige bestelling ontvangt. Dat wordt dan wel verrekend en terug gestort, maar het is echt iedere keer zo, erg irritant.
Jammer, dat de bestelling niet goed gecontroleerd wordt voordat dit wordt verzonden

van t v.
Kunden dienst is katastrofe. Nicht erreichbar. Es wird mir geen goedschrift voor mijn puntenuitbetaald die ik bei een volgende bestelling kan inzetten.Ik heeb al over 7000 punten.
23 jan. 2023
23 jan. 2023
22 jan. 2023
Ik vind het jammer dat Hunkemöller een steeds beperkende keuze geeft in de grote maten (100 H) Eerder kon ik nog kleurtjes krijgen en sport bh’s. Nu is het zwart en wit, that’s it.
21 jan. 2023
20 jan. 2023
10 jan. 2023
8 jan. 2023
Personeels in de winkels zijn meestal niet vriendelijk
30 dec. 2022
24 dec. 2022
21 dec. 2022
17 dec. 2022
De kleur van top en broek zijn niet hetzelfde
16 dec. 2022

13 dec. 2022
Ik ontvang een berichtje dat mijn bestelling onderweg is een vermoedelijk binnen drie dagen wel in winkel ligt om op te halen. En dan ik bericht krijg als het aankomt in de winkel .. Maar tot op heden geen afhaal bericht (nu ruim een week verder )