hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul. 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt. 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Meest recente eerst

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
2 jan. 2024
Jammer dat er online in grote maten minder is te bestellen
2 jan. 2024
Tot op heden de door mij retour gebrachte artikel in de winkel nog niet het geld van mogen ontvangen
31 dec. 2023
31 dec. 2023

Lees gewoon maar

Ik vind het vreemd dat ik geen bevestiging per mail heb gehad van mijn bestelling, waardoor ik telkens moest inloggen op de site. Tweede puntje is dat hij mijn wachtwoord niet op slaat, dus ik moet telkens opnieuw wachtwoord invullen. Derde punt is dat mijn bestelling gisteren geleverd is in de winkel en ik hier pas om 17:43 bericht van kreeg. Nu kan ik pas ivm werk 3 Jan mijn bestelling halen.
23 dec. 2023

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.
19 dec. 2023
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
17 dec. 2023

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service
4 dec. 2023

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
3 dec. 2023
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
2 dec. 2023
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
30 nov. 2023
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
27 nov. 2023
De badjas is erg statisch, plakt tegen te benen.
RD
Ruth D.
Rotterdam
22 nov. 2023
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.
22 nov. 2023
Kan niemand van klantenservice spreken
19 nov. 2023

Service mwah

Jullie klantenbestand. Al jaren ben ik klant en koop best veel maar omdat ik mijn klantenkaart niet zo snel kan vinden maar een nieuwe gemaakt en weer problemen want wordt niet ‘herkend’. Ook het artikel is vaak uitverkocht zowel in de winkel als online. Bij de kassa maar 1 kassa. Bij drukte of storing of what ever sta je in de rij. Heb je een 2e kassa dan loopt het. Ik probeer het nog 1 keer en als het dan nog niet goed loopt ga ik naar een andere en ben je een trouwe betrouwbare klant kwijt
AB
Anna B.
Amsterdam
7 nov. 2023
verkeerde bh gestuurd
3 nov. 2023
Medewerkster gesproken over een cadeaubon die door een storing onterecht afgeschreven werd! Ik kon moeilijk met haar communiceren! Uiteindelijk door een collega alles goed opgelost!
14 okt. 2023

Aanbieding en beperkt maten en kleuren

Jammer dat er een aanbieding is en vervolgens meer dan de helfst qua maten en kleuren er niet is.
11 okt. 2023

Saaie kleuren BH’s voor oudere dames

De service van de medewerkerschap uitstekend, de winkel ziet er aantrekkelijk uit, de prijzen vind ik prima. Jammer genoeg zijn de BH’s voor oudere dames vaak uitsluitend in de saaie kleuren zwart, wit en huidskleur te krijgen. Alleen on-line vind ik nog wel eens iets in rood of blauw. Heel jammer, ook oudere dames vinden het leuk om kleurige lingerie te kunnen dragen!