hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.053 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

De online bestelling was erg snel in de winkel. Ik geloof dat er 3 werkdagen tussenzaten. In de winkel heb ik de bestelling gepast en nog hulp gehad van de verkoopster. Ook heeft ze de bestelling nog even netjes ingepakt.
Artikelen vind ik goed, maar ik had on line iets gekocht, in de winkel bleek t niet de juiste kleur te zijn. Men heeft t retour genomen , maar ik krijg nu n mail dat ik n tegoed bon heb en niet mijn geld terug helaas
van t v.
Kunden dienst is katastrofe. Nicht erreichbar. Es wird mir geen goedschrift voor mijn puntenuitbetaald die ik bei een volgende bestelling kan inzetten.Ik heeb al over 7000 punten.
Ik vind het jammer dat Hunkemöller een steeds beperkende keuze geeft in de grote maten (100 H) Eerder kon ik nog kleurtjes krijgen en sport bh’s. Nu is het zwart en wit, that’s it.
Zou prettig zijn retouretiket te perforeren/zelfscheurend van A'4tje en zelfklevend te maken. Verder verliep alles vlot.
5 jan. 2023
Ruime keuze, steeds vernieuwend. Alleen de app loopt heel vaak vast, vooral bij het betaalscherm.
Product helemaal zoals beschreven op site en vlot geleverd.
8 jan. 2023
Personeels in de winkels zijn meestal niet vriendelijk
10 jan. 2023
Meer keuze mogelijk voor deze beha
11 jan. 2023
Als vriendelijk en snel geregeld
snelle en keurige leverijng
15 jan. 2023