bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

3 jun 2023
24 mei 2023
2 jul 2023
4 jul 2023
Beste Jozef Smets, Hartelijk dank voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen uw frustratie en nemen alle feedback van klanten serieus. We hebben al meerdere keren met u mail contact gehad en aangegeven dat het pakketje ook niet meer bij u bezorgd wordt omdat het adres niet juist is. Het pakket is inmiddels bij ons retour gekomen en zal vandaag verwerkt worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen via klantenservice@bosmenshop.nl Bedankt en nog een fijne dag Team Bos Men Shop
WH
Wowi H.
Nootdorp
21 jun 2023
Mede door de diensten van PostNL heb ik het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Bos Men Shop is hierover door mij geinformeerd. Als ik vrijdag 23/6 het artikel nog niet heb ontvangen, moet ik weer contact met hen opnemen. Ik heb van hen begrepen dat er meerdere klanten met dezelfe klacht zijn.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen je geduld terwijl we met PostNL samenwerken om je bestelling bij je af te leveren. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de beste service ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.
27 mei 2023
Verkeerde Bermuda geleverd, heb k het terug sturen nog moeten betalen er was geen terugstuurt label bij en 8 km moeten rijden voor een parcel shop
2 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je niet tevreden was met het geleverde product en dat je moest betalen voor de retourzending en 8 km moest reizen naar een pakketwinkel. Via ons Retour portaal kunt u altijd uw retour gratis versturen. Het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen je feedback en zullen er rekening mee houden voor toekomstige verbeteringen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle tijd.
11 jun 2023
Andere transporteur uitzoeken. Jas nog steeds niet aangekomen! Als Post.nl traag is, neem toch DHL Nu een week onderweg.
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten over je ervaring met ons. We nemen elke feedback serieus en het spijt ons dat je pakket niet is aangekomen zoals verwacht. Ons team doet er alles aan om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en we begrijpen je frustratie. Bij Post.nl streven ze ernaar om een efficiënte en betrouwbare bezorgservice te bieden met een toewijding aan klantenservice van hoge kwaliteit. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken je voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie.