bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Goede en snelle service! Afhaalpunt was minder! Erg achteraf en moeten zoeken! Kon betreffende dag pakket thuis niet aannemen!
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met onze diensten. Het spijt ons te horen dat u moeite had om ons afhaalpunt te vinden. Bij Bos Men Shop streven we naar een gemakkelijke en efficiënte service voor onze klanten, en daarom bieden we zowel online bestellingen als afhaalpunten aan. Onze excuses als dit proces niet zo eenvoudig was als verwacht. Wij waarderen uw feedback en zullen hard blijven werken om deze service in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd!
YV
Yvonne v.
Zuidvelde
Snelle uitstekende service! Artikelen zijn van goede kwaliteit en netjes verpakt. Al met al fijne webshop!
FD
Te kleine maat besteld, binnen twee dagen de goede maat ontvangen. SUPER !! 😁
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en snelle reactie! We zijn blij om te horen dat we uw eerste probleem snel konden oplossen en ervoor konden zorgen dat u de juiste maat kreeg. Nogmaals bedankt dat u voor Bos Men Shop hebt gekozen, we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
snelheid levering, wijze van verpakking, kwaliteit van het geleverde product.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel, Bos Men Shop, te beoordelen. Wij waarderen uw feedback over de snelheid van levering, verpakking en kwaliteit van onze producten. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en deze te overtreffen en het spijt ons dat we daar in dit geval niet in zijn geslaagd. Wij zullen uw feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze processen worden verbeterd, zodat wij onze klanten in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. We zouden graag nog een kans krijgen om het de volgende keer goed te maken met een betere ervaring. Nogmaals bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling en voor het feit dat u ons de kans geeft om ons in de toekomst te verbeteren.
AV
Ad V.
Roosendaal
Snelheid in het afwikkelen van bestellingen, een retour en terugbetaling
Van bestelling tot levering is het goed geregeld Geen verbeterpunten
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen bij Bos Men Shop. We vinden het geweldig om te horen dat alles van het bestel- tot het leveringsproces soepel is verlopen. Uw vriendelijke woorden versterken onze inzet om ervoor te zorgen dat al onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring krijgen, elke keer dat ze met ons werken. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!

Goed contacten advies daar kun je wat meeee

Goed contact , ja beter doen heb geen idee voormij prima
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met onze diensten. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en zijn we altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, uw feedback is van onschatbare waarde voor ons!
PD
7 apr 2024
Betrouwbare site en goede kwaliteit en snelle levering.
Snel goede levering. Hulp bij verkeerd bestelde rie
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over de snelle en bevredigende levering. Wij waarderen alle feedback, vooral als deze positief is! Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden zodat onze klanten een geweldige winkelervaring hebben. Wij waarderen onze klanten en helpen u graag als er problemen zijn met een bestelling. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien!
Heel mooie kwaliteit,van de polo.en snel geleverd.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden was met de kwaliteit van de polo en dat hij snel geleverd werd. Wij danken u voor uw steun en voor het delen van uw positieve ervaring.
De chat gaf mij de goede info die ik nodig had.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze klantenservice. We zijn blij dat ons team u de informatie heeft gegeven die u nodig had. Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en helpen we al onze klanten om te vinden wat ze nodig hebben. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.
Vlotte verzending en mooie kwaliteit vest!
Zeer goede service en een snelle levering
Service. Service. En nogmaals SERVICE!
Snel geleverd. Mooie kleding.
Goede en snelle levering
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie en voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij stellen het zeer op prijs om te weten dat onze klanten tevreden zijn over onze diensten. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste service te bieden aan elke klant die ons bezoekt en we zijn er trots op dat we een snelle leveringsservice kunnen bieden. We hopen dat u bij ons blijft winkelen en danken u voor het kiezen van Bos Men Shop!
Correct en snel bediend
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat u tijdig en correct werd geholpen. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige en bevredigende winkelervaring hebben, en we zijn blij dat dit in uw geval is gelukt. Wij streven ernaar om bij elk bezoek producten en service van de hoogste kwaliteit te leveren, en wij waarderen uw feedback over hoe wij ons kunnen blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
snel bezorgd en correct
Vlotte bestelling