Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 apr 2023
Schijnbaar is het niet aanmelden voor een nieuwsbrief niet genoeg om aan de wet AVG te voldoen . Je klantengegevens gaan gewoon van hand naar hand ongeacht wat je opgeeft bij je aankoop. Ik heb me nooit aangemeld voor een nieuwsbrief maar moet me wel afmelden voor dit soort onzin, jammerlijk. De kaas is lekker maar de bedrijfsvoering jammerlijk iets minder.

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

9 mrt 2024
Fijne en zeer snelle service! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij streven ernaar om de beste klantenservice te bieden en zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Henri Willig Customer Care

zeer goede service, lekker product

correct , snel, en lekker :-)
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden was met de Henri Willig koe- en geitenkaas. Henri Willig Customer Care

goede ervaringen

Ik heb goede ervaringen met jullie kaas, kijk dan ook meestal uit naar de volgende bestelling
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze kaas en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwennen met heerlijke kaascreaties. Henri Willig Customer Care

Beschrijving toevan hoe en waar je deze…

Beschrijving toevoegen van hoe en waar je deze best en het langst kan bewaard worden.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor uw feedback en uw suggestie. De houdbaarheidsdatum vindt u op de verpakking en anvullende informatie over het bewaren op onze website bij de veelgestelde vragen. Uiteraard beantwoordt onze klantenservice graag al uw vragen en verzoeken over Henri Willig kaas op webshop@henriwillig.com. Henri Willig Customer Care

Positieve ervaring!

Duidelijke website, snelle levering, goede verpakking, heerlijke kaas!
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring met Henri Willig BV hebt gehad. We hopen dat u geniet van de jonge en oude kaas, de heerlijke chocolade en de exquise wijnparels. Henri Willig Customer Care
3 mrt 2024

Zoals altijd goed.

Zoals altijd, lekkere kaas en bezorgd… prima combi👍👊
Antwoord van Henri Willig Cheese
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw Henri Willig Gouda Jong hele kaas 48+- en bezorgdiensten. Henri Willig Customer Care
9 mrt 2024
Uitmuntende kwaliteit en zeer snelle levering
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van uw Henri Willig Gouda jong hele kaas en de snelheid van de levering. Henri Willig Customer Care
Snelle levering, uitstekende smaak.
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze levering snel was en dat de smaak van uw Henri Willig Gouda Jong Wiel uitstekend was. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Henri Willig Customer Care
Heel goed vlot bezorgd fantastisch
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw vriendelijke woorden. We zijn erg blij dat u uw Henri Willig Gouda zo snel heeft ontvangen. Henri Willig Customer Care
Lekkere kaas en snelle levering
Antwoord van Henri Willig Cheese
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u een goede ervaring had met onze Henri Willig Gouda jong kaaswiel en levering! Henri Willig Customer Care
smaak gemak van de uitpakken
CT
Coby T.
Barendrecht
Snel geleverd, goed product
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de geitenkaas lavendel en onze levering. Henri Willig Customer Care
10 mrt 2024
24 feb 2024