Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.631 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.984 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Ik heb geen pakketje van jullie ontvangen. ja, ik heb het besteld, maar DHL heeft het niet bij mij afgeleverd. dus ik vind het jammer dat ik bijna € 300,- kwijt ben
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet bij jou is afgeleverd, ondanks dat je het hebt besteld. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn, vooral gezien het bedrag van bijna € 300,-. We willen je allereerst bedanken voor het feit dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen. Om dit probleem op te lossen, willen we je vragen om ons wat meer informatie te geven. Heb je al contact opgenomen met DHL om te zien wat er met het pakketje is gebeurd? Soms kan het zijn dat er vertragingen zijn of dat er iets mis is gegaan tijdens het afleverproces. Als je dit nog niet hebt gedaan, raden we je aan om contact op te nemen met DHL en ons vervolgens op de hoogte te stellen van de situatie. Als het pakketje niet kan worden gevonden, zullen we er alles aan doen om dit voor jou op te lossen. Dit kan onder meer inhouden dat we een nieuw pakketje naar je sturen of dat we een terugbetaling regelen, afhankelijk van jouw voorkeur. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen je geduld en begrip terwijl we dit voor je proberen op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt of als er iets is dat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
11 feb 2024
Iets verkeerd gegaan verkeerde art, medewerker zit vast aan protocollen kan onvoldoende meevoelen en geen oplossingen bedenken . Reactie zou kunnen zijn; oh wat vervelend laten we kijken hoe we dit snel kunnen oplossen nee protocol vraagd om een foto enz enz Zeer frustrerend
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Egbert, Wat spijtig om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u zich niet voldoende gehoord voelde tijdens uw contact met onze klantenservice. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer zaken niet soepel verlopen en wanneer u het gevoel heeft dat de medewerker vastzit aan protocollen en niet voldoende kan meeleven of oplossingen kan bieden. Dat is zeker niet de service die wij nastreven. Onze medewerkers volgen inderdaad protocollen om ervoor te zorgen dat we uw probleem zo efficiënt mogelijk kunnen oplossen. Echter, begrijpen we ook dat elk probleem uniek is en soms flexibiliteit en creativiteit vereist om tot een passende oplossing te komen. Nogmaals onze oprechte excuses en we kijken ernaar uit om jouw zo goed mogelijk et helpen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Artikel is nog niet aangekomen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling zal zodra deze weer retour geleverd wordt door de vervoerder bij ons opnieuw naar jouw verstuurd worden. Met vriendelijke groet. Team Gereedschapcentrum.nl
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses voor de vertraging!
Slecht! Ik kon een postNL punt aanklikken dat heb ik gedaan. .nu staat er het adres van het postNL punt op mijn factuur en hebben ze het via DHL verzonden! Ik krijg van DHL een track& trace nummer. Van DHL krijg ik een bericht dat mijn pakket is afgeleverd op het adres van het postNL punt. Weer daarheen, geen pakket! Mevrouw het is een DHL track & trace. Klopt. Maar u ziet dat het hier is afgeleverd op mijn app! Weer naar DHL gebeld. DHL geeft aan dat Gereedschapcentrum een fout heeft genakt en het adres van het postNL punt op de factuur heeft gezet alszijnde "mijn adres" dus nu is het pakketje zoek! €191,- en het leuke is. Mijn man is vandaag jarig! Dus geen verjaardagskado! Nu moet ik een weer formulier invullen en nu gaan ze een onderzoek doen! Fijn! Door hun fout van Gereedschapscentrum ben ik 2x naar jet punt gereden, geen pakket, geen verjaardagskado en nu moet ik weer een onderzoek afwachten... Schandalig! Echt waar...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, vooral op zo'n bijzondere dag als de verjaardag van uw man. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons verwachtte. We nemen deze zaak zeer serieus en hebben onmiddellijk een onderzoek gestart om te achterhalen hoe deze verwarring heeft kunnen ontstaan. Ons doel is om dit zo snel mogelijk op te lossen Wij zullen daarom een nieuwe zending maken en deze zo spoedigmogeloijk naar je verzenden. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem snel op te lossen en hopen dat we uw vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen en uw ervaring te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
2 times I have ordered from you, the same product. Once through Bol.com and then again from you directly. Both times the package has never made it to me because you have put the wrong address and information and therefore DHL could not deliver. Now I have missed the deal and the battery is more expensive. I have tried contacting you by WhatsApp and calling and still no answer except this survey. Very disappointed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hello, thank you for your review. Apologies that you haven't received your order yet. I have just sent an e-mail to you with more information regarding the delivery of your package. Could you please respond to this e-mail so that we can offer you a solution. Apologies again for the inconvenience.
30 dec 2023
Zeer slechte levering van product, Bosch GTR 55-225 Langnek schuurmachine gekocht op 18 december maar nu 30 december nog steeds niet geleverd. Dus voor 22.00 uur besteld 3 weken later geleverd misschien.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor je review en excuses voor het ongemak dat je bestelling nog niet is geleverd. Naar aanleiding van je bestelling hebben wij de zending op 18-12-2023 overgedragen aan PostNL. Helaas hebben we nog geen verdere informatie ontvangen over het aflevermoment. Om dit probleem voor je op te lossen, ben ik direct een onderzoek gestart bij PostNL om de status van je bestelling te achterhalen. We begrijpen dat je op korte termijn je bestelling wilt ontvangen en willen dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Helaas is het product op dit moment niet meer op voorraad, waardoor ik direct een terugbetaling heb uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
25 dec 2023

Slechte hulp bij niet ontvangen pakket

Bestelling ontvangen zonder accu, na telefonisch contact accu nagezonden. Helaas na veel contact kwam het er op neer dat ik zelf achter mijn pakket aankon. Heel slechte service!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Thea, dank je wel voor je feedback. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het is spijtig om te horen dat de accu ontbrak bij de oorspronkelijke levering, en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn verheugd dat we de accu na het telefonisch contact hebben kunnen nabezorgen, maar het is teleurstellend te vernemen dat je het gevoel hebt gehad dat je zelf achter je pakket aan moest gaan. Dit is niet de service die we nastreven. We nemen jouw feedback serieus en zullen intern kijken naar manieren om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Als er verdere vragen zijn of als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten via 013 889 44 44.

Gebogen geleiderail

De strip is gebogen aangekomen. omdat ik hem heel hard nodig had voor mijn werk, heb ik hem niet teruggestuurd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Mariusz, dank je wel voor je review. Excuses voor het ongemak dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Zou je alsjeblieft een foto van het beschadigde product kunnen sturen naar het WhatsApp-nummer 06 44 44 34 39, samen met je ordernummer? We zullen zeker een korting aanbieden op je bestelling. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik doe hier nooit meer een aankoop.

Ik heb aangegeven het pakket naar een Postnl punt te sturen, dat is ook gebeurd, mer DHL... dat wordt dus niet aangenomen door Postnlpunt. Pakket gaat retour afzender en ik moet wachten totdat het pakket retour is voordat er een nieuwe opgestuurd krijg of het geld vrijgegeven worst. Raakt DHL het pakket kwijt onder de tussentijd, ben ik mijn geld kwijt door de fout van de verkoper. Nooit meer..
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Connie, bedankt voor je review! Onze oprechte excuses voor de hinder die je ondervindt door deze onvoorziene situatie. We begrijpen de frustratie en nemen dit zeer serieus. In verband met de problemen die zijn veroorzaakt met je bestelling heb ik vandaag de terugbetaling uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening!
Heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jos, Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen Het blijkt dat het pakket vast lijkt te zitten bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn. Wij zullen dan vijf dagen na verzending ook op 07-12 een onderzoek starten bij de vervoerder. om te achterhalen waar het pakket zich bevindt en waarom er vertraging is opgetreden. We begrijpen dat je graag snel duidelijkheid wilt hebben over de situatie. Onze toegewijde klantenservicemedewerkers zullen ook contact met je opnemen om je op de hoogte te houden van de voortgang van het onderzoek en om eventuele verdere stappen te bespreken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
MV
Martijn V.
Oosterbeek
Heb het allemaal betaald maar heb nog steeds niks mogen ontvangen alle 2 de machines niet beetje slordig nu bestellen morgen in huis wacht al 5 dagen en nog steeds niks
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Vanwege vertragingen bij PostNL wordt het vandaag naar het door jou opgegeven PostNL-punt gestuurd. Als het pakket vandaag nog steeds niet wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44 of via de live chat. We zullen dan zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.
Tot nu heb ik geen trap ontvangen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Adam, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je de trap nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, hebben we het door jou verstrekte bestelnummer gecontroleerd. Onze excuses voor de vertraging bij de levering. We hebben direct actie ondernomen en contact opgenomen met de vervoerder om de status van je bestelling te achterhalen. We begrijpen dat je de trap zo spoedig mogelijk wilt ontvangen en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Mocht blijken dat het pakket zoek is geraakt, zullen we een nieuwe zending regelen of, indien gewenst, een terugbetaling voor je initiëren. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, staan we klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt ook contact met ons opnemen via het gebruikelijke communicatiekanaal met het door jou verstrekte bestelnummer. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum klantenservice medewerker]
Als mijn product defect aankomt en ik het terug stuur boor een nieuwe dat ik niet de bezorgkosten hoef te betalend terwijl jullie een defect product versturen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Henriette, Het is zeker niet de bedoeling dat je voor een defect product de retour moet betalen. Ook zie ik dat je een retour aanvraag niet gewenst hebt aangemaakt, dit moet een retour defect zijn waarbij je een gratis label krijgt. Ik zal dit voor je in orde maken je ontvangt een nieuwe mail met daarin een gratis retour label. Met vriendelijke groet. Gereedschapcentrum klantenservice.
Sturen je ongevraagd mail berichten voor beoordeling Spam dus 1 ster graag gedaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, Bedankt voor je beoordeling.
25 nov 2023
Belachelijk om voor een cadeaubon 7,95 verzendkosten te rekenen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Lia, bedankt voor je review. Mijn excuses voor het feit dat er verzendkosten zijn toegevoegd aan je bestelling. Ik heb onmiddellijk een terugbetaling geregeld voor de in rekening gebrachte verzendkosten. Binnen 5 werkdagen zal het bedrag weer op je rekening worden bijgeschreven.
24 nov 2023

krijg niet geleverd wat ik besteld heb

Een van de bestelde artikelen is niet de variant geleverd welke ik besteld heb. Na terug gebeld te zijn door de klantenservice zouden ze me de juiste sturen. Net ontvangen maar weer niet de juiste variant.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo R.A Terpstra. Hartelijk dank voor je review. Onze oprechte excuses voor het aanhoudende ongemak met betrekking tot de ontvangen variant van het bestelde artikel. We begrijpen dat het frustrerend is dat, ondanks de telefonische toezeggingen van onze klantenservice, de juiste variant opnieuw niet is geleverd. Onlangs heb je telefonisch contact gehad met onze klantenservice om een oplossing aangeboden te krijgen, en we hopen van harte dat het probleem nu naar tevredenheid is opgelost. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 889 44 44.
24 nov 2023
Mijn tweede bestelling bij gereedschapcentrum.nl, vorige bestelling een defect product gekregen nu een bestelling die niet compleet is, contact gehad met gereedschapcentrum.nl om het niet geleverde product te annuleren, dat zou geregeld worden, maar wat is hun actie: een nieuw product sturen. Ik weet niet of ik daar ooit nog wat bestel.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo J.Rooijen, bedankt voor je review. We vinden het spijtig te horen dat het defecte product in je vorige bestelling en de onvolledige levering van je huidige bestelling tot teleurstelling hebben geleid. Het lijkt erop dat er miscommunicatie is opgetreden bij het verwerken van je verzoek om het niet-geleverde product te annuleren. Er word vandaag een gratis retourlabel naar je e-mail gestuurd waarmee je het product kosteloos kan retourneren. Uiteraard ontvang je het bedrag terug op je rekening wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen en je in de toekomst weer als tevreden klant te mogen begroeten. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets anders is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44 .
24 nov 2023
Het pakket is niet op het juiste adres aangekomen. Het factuuradres was anders dan het afleveradres en er was een fout opgetreden. Het pakket is op het verkeerde adres afgeleverd, het is niet bekend wie het pakket heeft ontvangen, hierdoor heb ik mijn gereedschap niet op tijd ontvangen, waardoor ik de bestelling niet kon voltooien. Het geld werd terugbetaald, maar alles duurde meer dan een week. Dit is niet de eerste problematische situatie in mijn geval, en mijn vrienden hadden ook soortgelijke problemen. Als gereedschapcentrum.nl denkt dat het aan post.nl ligt, kun je het beste van koeriersbedrijf wisselen.
24 nov 2023
Hoi Patryk, bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen met de levering. We begrijpen de frustratie en nemen dit serieus. We gaan dit grondig onderzoeken en werken aan verbeteringen. Wij hebben al meerdere keren telefonisch geprobeerd contact met je te zoeken , maar helaas zonder succes. Zou je contact met ons kunnen opnemen in verband met je bestelling via het telefoonnummer 013 889 44 44 , of via de live chat service .
24 okt 2023
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ridvan, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je ons product slechts met 1 ster hebt beoordeeld. We willen graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Zou je alsjeblieft meer details willen delen over de reden voor je lage beoordeling? Dit stelt ons in staat om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je de kwaliteit en service krijgt die je van Gereedschapcentrum mag verwachten. Je tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zijn toegewijd om eventuele zorgen die je hebt op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we je zo goed mogelijk kunnen assisteren. Bedankt voor je openheid en de kans om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice