Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.631 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.984 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Heb mijn bestelling nog niet binnen. Na een niet prettige gesprek zou ik een e mail krijgen over het status van mijn aankoop. Nog niks gehoord.
4 jul 2023
Hi Tayyar, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat je bestelling inmiddels bij je is bezorgd. Mocht het pakket toch nog niet terecht zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44. We helpen je dan graag verder.
27 jun 2023
2 x iets besteld en 2 x defect. waardeloze tent bestel absoluut nooit meer iets
28 jun 2023
Hi Willem, bedankt voor je review. Dat is natuurlijk niet fijn. Logisch dat je hier niet blij mee bent. Ik zie dat dit wel netjes al is opgelost voor je. Sorry voor het ongemak!
27 jun 2023
Pakket is niet aangekomen,
28 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Dat is inderdaad flink balen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er per ongeluk een verkeerd adres is ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Onze klantenservice neemt hier vandaag even contact over op met je.
24 jun 2023
Ik wacht op mijn bestelling, nog niet kwam
26 jun 2023
21 jun 2023
Het artikel is nog niet binnen
22 jun 2023
Hallo Cliff, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat het niet fijn is wanneer je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Op de track en trace code zien we terug dat het pakket op 16-6 bij je is bezorgd. Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je.
Niet binnen een dag geleverd daarna op een dhl ophaal punt niet eens in de buurt bezorgd. Heel de dag thuis geweest
20 jun 2023
Hi Koen, bedankt voor je beoordeling. Wat lastig dat je je bestelling niet op tijd in huis hebt ontvangen. We zien terug dat de bezorger je twee keer thuis heeft gemist, waardoor het pakket daarna naar een afhaalpunt is gegaan. Het pakket ligt hier dan ook voor je klaar! Sorry voor het eventuele ongemak.
17 jun 2023
Goederen zijn niet bij ons aangeboden en moet ik nu zelf op gaan halen op dhl service point
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Arno, bedankt voor je beoordeling. We zien inderdaad op de track en trace code terug dat de bezorger je heeft gemist en het pakket hierdoor naar een afhaalpunt is gegaan. Ik snap dat je hier van baalt! Helaas kunnen wij hier geen verandering in brengen. Het pakket kan dan ook worden afgehaald op het aangegeven afhaalpunt. Sorry voor het eventuele ongemak Arno!
17 jun 2023
Ik dacht dat elke nieuwe dap + was
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Nick, dankjewel voor je review. Niet alle bouwradio's hebben een digitale DAB+ ontvangst. Wanneer een radio voorzien is van DAB+, staat dit op onze website bij het artikel vermeld.
15 jun 2023
Ik heb nog niets ontvangen, Vandaag bestellen, morgen in huis !!! Wacht al 3 dagen
16 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp goed dat je er flink van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij alle vervoerders maar uiteraard doen ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Ik raad je aan om de track en trace code te volgen voor meer bezorginformatie. Sorry voor de vertraging!
Veel te laat bezorgt
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet fijn wanneer je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen donderdag afgehaald bij het PostNL punt. Sorry voor de vertraging!
8 jun 2023
Maandag een Bouwradio van makita besteld Deze zijn best wel prijzig nog steeds niet binnen en zo wel gereedschapscentrum als PostNL kan mij niet vertellen waar mijn pakket is
9 jun 2023
Hallo Tamino, dankjewel voor je review. Ik zou er ook flink van balen als mijn bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL maar uiteraard doet ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Sorry voor de vertraging!
8 jun 2023
Pakket nog niet bij POST NL aangeboden of verwerkt. Geen idee dus wanneer ik pakket ontvang
9 jun 2023
Hi Sil, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij PostNL maar uiteraard doet ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Sorry voor de vertraging!
7 jun 2023
nieuwe bladblazer van makita besteld word met kapotte accu geleverd
7 jun 2023
Hoi Wim, Bedankt voor je beoordeling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je een defecte accu ontvangt. Ik zie dat je jouw bestelling op 3 mei hebt ontvangen, maar nog geen melding hebt gemaakt van dit defect. Jammer, want dan hadden we het natuurlijk direct voor je kunnen oplossen. Ik zal daarom vandaag nog even contact met je opnemen. Mocht je nog vragen hebben, mag je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice.
3 jun 2023

Heggenschaar door DHL zoek geraakt.

Helaas heb ik de heggenschaar nog niet ontvangen. De heggenschaar is verzonden via DHL en DHL heeft de heggenschaar kwijt gemaakt. Onze ervaringen met DHL zijn uiterst slecht.
5 jun 2023
Hi Rene, dankjewel voor je review. Dat is inderdaad geen prettige situatie wanneer je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice neemt hier vandaag nog even contact over op met je!

Bijzonder slechte ervaring

Metabo buxus/grasschaar was duidelijk gebruikt. Zowel tas buitenkant als apparaat dik onder stoffig zand/klei. Onbegrijpelijk dat dit ondanks zeer zichtbaar gewoon ingepakt en verzonden werd. Klantenservice kwam niet verder dan dat ik op website retouretiket moest aanmelden. Verzuimde hierbij te zeggen dat dit een werkdag in beslag nam. Dit hoorde wij pas na paar uur later nog eens gebeld te hebben. Dus voor niets gewacht om het tijdens boodschappen direct te retourneren. Absolute MIN voor het bedrijf in zijn totaliteit.
31 mei 2023
Hoi Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Dit is niet zoals het hoort inderdaad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat het inmiddels is aangemeld voor retour en het label is verstuurd. Ik zal nog contact met je opnemen om een en ander door te spreken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
29 mei 2023
Ik heb betaald voor bezorging op dezelfde dag. Ik wacht al 5 dagen en ik heb nog steeds geen waterpas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jakub, dankjewel voor je review. Wat gek dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! We nemen hier vandaag even contact over op met je.
22 mei 2023

Heb product niet ontvangen

Heb niets ontvangen terwijl bij DHL meldingen aangeven dat het pakket is bezorgd.
23 mei 2023
Hallo Theo, dankjewel voor je review. Dat is zeker geen fijne situatie! We zien dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek is gestart. We komen hier spoedig bij je op terug. Sorry voor de situatie!