puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL
Beoordelingen:

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.541 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

de meest kritische beoordeling

8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(13)
(9)
Resetten
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik had puzzel besteld is nog niet gekomen
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
10 apr 2024
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.
TV
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van de afzender

Ik had de puzzel in een naamloze om-doos verwacht zodat ik hem ook zo door kon sturen. Helaas was het dus voor de geadresseerde geen verrassing meer dat het een puzzel was.
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De puzzel is prima!! De bezorging door UPS erg slecht.
Beoordeling melden
JF
Joerg F.
Den Haag
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De puzzels zijn geweldig, de bedrijfsethiek moet not worden bijgewerkt

De puzzels zijn geweldig. De prijs voor dezelfde puzzel is in Nederland echter 30%+ hoger dan in Duitsland. Ik denk dat de bedrijfsethiek niet goed is. Een goede zaak doet geen woeker. In geen land.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Fijn om te lezen dat u met de fotopuzzels zelf wél heel tevreden bent. Tja, het kortste antwoord zou zijn, dat een BMW in Duitsland ook goedkoper is, maar we willen best wel uitleggen, waarom wij bijvoorbeeld de 1000 stukjes fotopuzzel actueel in Duitsland 9% (dus niet 30%) goedkoper kunnen aanbieden dan in Nederland. Nemen we als voorbeeld de klantenservice. De Nederlanders krijgen dezelfde klantenservice geboden als de Duitsers (eigenlijk beter, want minder streng), maar de kosten voor de klantenservice worden in Duitsland door meer klanten gedragen, waardoor alleen al deze kosten omgerekend per puzzel in Duitsland lager zijn. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat wij op de duitse markt zijn begonnen en daar dus ook in verhouding de meeste verkoop hebben. Wij zijn zeker dat de Nederlanders dit niet op zich willen laten zitten en zullen gaan proberen de Duitsers de loef af te steken door meer puzzleYOU puzzels te gaan kopen ;-).
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?
WV
wouter v.
heemskerk
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het ging erg slecht ook met de… bezorging en product

Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
9 aug 2023
Wij sturen onze fotopuzzels en spellen naar 23 verschillende landen. U zult begrijpen dat PostNL te klein is om voor ons als verzendpartner te dienen. Het spijt ons dat het bij u niet naar wens is gelopen, maar UPS bezorgd 98% van onze pakketten wereldwijd zonder dat onze tussenkomst nodig is, dus onze ervaring is een andere. Het uit de omranding halen van de kaartjes gaat in de meeste gevallen vrij makkelijk. Mocht dit bij u niet zo zijn geweest, dan a.u.b. de schade even bij de klantenservice melden. U wordt dan geholpen.
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 dec 2023
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bij jullie een prachtige fotolijst besteld die bedoeld was voor een andere puzzel van mij zelf. Omdat de maat niet goed was mocht ik voor 25% korting een fotopuzzel bestellen en heb dat ook gedaan. Deze is toch niet helemaal goed geworden. Te donker en wou het graag retourneren, als dat nog kan.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
20 sep 2023
Het schijnt dat u binnenshuis een schilderij heeft gefotografeerd. Helaas heeft u hier niet op voldoende belichting gelet, zodat de foto onderbelicht oftewel inderdaad te donker is geworden. In zo'n geval is ook het drukresultaat te donker. Om oude foto's of schilderijen digitaal te krijgen is het beter om ze te (laten) scannen. De scanner zorgt altijd voor voldoende belichting, zodat de puzzel dan ook heldere kleuren krijgt.
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Opdruk vd puzzel laat snel los. Ook is het materiaal waarop puzzel gedrukt is slap. Stoot er 1 keer met iets tegenaan, al is t zachtjes, en je halve puzzel valt uit elkaar. Nav beantwoording PuzzleYou. Netjes maar ik denk dat dit simpelweg is hoe de puzzels in elkaar zitten voor deze prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
17 jul 2023
U heeft uw review veranderd en daardoor is uw eerste review en ons antwoord daarop nu niet meer te zien. We waarderen uw kritiek, want alleen zo kunnen wij beter worden, maar de bewering, dat wij slap materiaal zouden gebruiken, kunnen wij zo niet laten staan. Daarom voor de lezers hier ter uitleg: Men kan het karton, dat voor puzzels wordt gebruikt in drie categoriën indelen. 1. 1,5 mm puzzels. Dit zijn de puzzels die men in discounters vindt. 2. 1,9 mm puzzels. Dit was tot 2020 de standaard en wordt bij veel internet aanbieders nog gebruikt. 3. 2,2 mm puzzels. Dit wordt door premium producenten gebruikt. Dit karton kenmerkt zich daardoor, dat het juist het stevigste op de markt is. Hier kunnen wij helaas niets anders dan u tegenspreken. Wat het loslaten van de foto betreft: Dit moet een productiefout van onze kant zijn, waarvoor onze excuses. Als zoiets gebeurt, dan kunt u van uw garantie gebruik maken. Even een foto van het mankement aan de klantenservice sturen en binnen kortste tijd heeft u een feilloos exemplaar in huis.
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was goede kwaliteit en verzending snel, maar na de bestelling wordt je verleid met een aanbieding voor kortingsbonnen. Kijk uit, want voor je je het weet sta je op allerlei mailinglist en weet je nooit waar je email adres terecht komt. Niet erg netjes.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
19 jun 2023
Er zijn nog best wel veel mensen, die niet weten dat je ook een eigen foto op een puzzel kunt laten zetten. Als deze mensen bij een andere serieuze shop iets hebben besteld, krijgen zij daarna op dit platform onze aanbieding te zien en kunnen ons zo leren kennen. Voor ons interessant om nieuwe klanten te bereiken en voor de klant interessant, omdat een gepersonaliseerde puzzel echt iets origineels is, vooral als cadeau. Het is onterecht om hier de mensen angst aan te jagen, want wij hebben heel veel online ervaring en hebben natuurlijk zorgvuldig gekeken met wie wij in zee gaan. U kunt zelf ook kijken hoe er met uw e-mailadres wordt omgegaan, als u besluit vrijwillig van een aanbieding gebruik te maken: https://online.sovendus.com/nl/online-privacyverklaring/ U kunt natuurlijk ook, om een kortingscode te kunnen ontvangen, een tijdelijk e-mail adres gebruiken.
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
de puzzel zelf is prima! Maar wel jammer dat nergens vermeld wordt dat er niet aan een postbus geleverd wordt. Ik heb het uiteindelijk bij een afleverpunt van UPS laten bezorgen. Nu heeft het pakje er extra lang overgedaan
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
16 okt 2023
Een postbus bij PostNL als adres invullen gaat alléén als een zending via PostNL wordt gestuurd. Omdat dit zo goed als nooit voorkomt, zijn wij er tot nu toe vanuit gegaan dat dit wel bekend is. Een koerier kan namelijk niet bij het postkantoor naar binnen lopen en zijn pakketje even in uw postbus leggen. Dit is één van de reden waarom wij tijdens het bestellen de mogelijkheid aanbieden meteen al een UPS afhaalpunt te kiezen. Jammer dat u dat niet heeft gekozen, want anders had u uw pakket al de 2e dag in handen gehad en wij niet onverdiend maar 3 sterren gekregen.
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betere controle op verzending. Helaas doos beschadigd tweede verzending met doos nog erger beschadigd. Helaas twee sets van kaartjes niet goed kunnen uitdrukken, deze ook beschadigd. Ik verneem graag een reactie
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
7 sep 2023
Hier hebben zowel de productie als ook de koerier hun werk niet goed gedaan, waarvoor wij u onze excuses aanbieden. U kunt hier van uw garantie gebruik maken en ontvangt dan een geheel nieuw spel. Dit onafhankelijkeTrusted Shops platvorm is alleen niet de plaats om een aanspraak op de puzzleYOU-Garantie in te dienen. Hiervoor dient u even contact met de puzzleYOU klantenservice op te nemen.
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit afdruk te donker

Levering is snel en gebruiksgemak prima. Ik ben echter niet tevreden over de kwaliteit van de foto’s op het memoryspel. Ik heb heldere lichte foto’s ingestuurd maar op het spel ogen ze wat donker.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
22 jun 2023
Het spijt ons, dat u met het drukresultaat niet tevreden bent. U kunt in dat geval het beste even de kaartjes fotograferen, die volgens u veel te donker zijn, en die aan de collega's van de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl). Zij nemen uw reclamatie dan graag in behandeling.
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte service

Als een product niet naar wens is moet product geretourneerd kunnen worden en het geld teruggestort. Dit is helaas niet gebeurd. Heel slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
25 jul 2023
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om geheel zelf een puzzel te ontwerpen. Omdat wij aan het voorbereiden van de puzzel niet te pas komen, moeten wij de verantwoording voor het gebruiken van een goede foto bij de klant leggen. U heeft, in plaats van een foto, een screenshot van uw mobieltje geüploadt. In de preview, waar wij tonen hoe de puzzel eruit komt te zien, werd duidelijk zichtbaar gemaakt, dat deze screenshot voor de helft zwart was (boven en beneden) en dat de puzzel dus voor de helft zwart zou worden. Desondanks heeft u de bestelling niet afgebroken en ons ook niet om raad gevraagd, maar het ontwerp met de zwarte vlakken bevestigd en voor de bestelling betaald. In dat geval wordt het gedrukt zoals door de klant voorbereidt. Het reclameren van een product, als het niet naar wens is, gaat natuurlijk wél als de fout door ons is gemaakt.
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling…cadeau voor kerst voor oma. Na melding, wordt het wel meteen opgepakt en geregeld.
Beoordeling melden
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas kwamen de kleuren niet altijd overeen!
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
18 okt 2023
De vraag is hier waarmee de kleuren niet altijd overeen kwamen. Als de kleuren fout zijn gedrukt, dan kunt u dit bij de puzzleYOU klantenservice melden en hen ter oriëntatie een paar voorbeelden van het drukresultaat sturen. Maar als de kleuren donkerder zijn dan verwacht, dan is dit aan de belichting tijdens het fotograferen te wijten. Er zaten er deze keer nogal wat foto's bij, waar er of tegen de zon in was gefotografeerd of gewoon te weinig licht was. De belichting is het allerbelangrijkste om op de foto zelf al heldere kleuren te krijgen. Wij zijn benieuwd naar uw bericht.