Lucardi Juwelier Zoetermeer

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden419 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
Dat ik rustig werd geholpen. De medewerker gaaf goed advies en ik kon de sieraden zien en vast houden voor dat ik besloot te kopen . Ze heeft ook naar de aankoop de het bedrag uitgelegd. Beter doen : Niet over al korting opzetten . Op de wand staan bijna overal 50% korting . Terwijl het niet om die artikelen gaan

Ik heb vorige week oorbellen gekocht die ik niet vast kan zetten. Ik krijg het niet voor elkaar om ze dicht te krijgen. Toen ik zondag 7 oktober in de winkel was in Zoetermeer om te kijken wat de mogelijkheden waren ben ik heel aardig geholpen door een medewerkster die aangaf dat ik het setje oorbellen kon omruilen voor andere oorbellen. Echter bij de kassa gaf een andere medewerkster aan dat het absoluut niet mogelijk was en wilde daarin ook niet meedenken. Nee is ook een antwoord, snap ik. Maar van de andere medewerkster mocht het wel en bovendien zei de dame het op een hele onvriendelijke manier. Voor mij reden om niet meer te winkelen bij Lucardi. Ik vond haar erg onprettig totaal niet klantvriendelijk. Het gaat om een dame met zwart haar, had een groene trui aan en een tatoeage in haar nek. Ook heb ik een klacht over het product, want ik heb echt respect voor mensen die de oorbellen wel vast kunnen krijgen: https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/118142/zilveren-oorringen-met-hanger-gemstone-sodalite

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zoetermeer

Druk

Het was erg druk, kleine winkel. Mevrouw in een scootmobiel stond buiten te wachten, mocht niet naar binnen. Misschien met nummertjes werken? En met maximaal 2 mensen naar binnen. Er stond nu een gezin van 5 mensen in de winkel.
26 jul 2023
3 sep 2023

Best service ever .... dikke aanrader

Goede service, meedenkend, behulpzaam en zo een top cadeau kunnen uitkiezen. Tevens ook zeer zorgvuldig gegraveerd en nemen je ook mee in het proces waardoor je je echt klant voelt en je aankoop ook echt persoonlijk wordt. Kan helaas geen foto toevoegen daar het cadeau op dit moment nog een surpride cadeau is ;)
24 dec 2023

Kerst drukte

Ondanks de kerst drukte vlak voor de kerstavond, heel fijn geholpen. De verkoopster nam rustig de tijd , beantwoorde onze vragen en kwam zelf met ideeën. Bij het afrekenen kochten we toch een ander armband en ook daar werden we vriendelijk en rustig geholpen. We hebben dat heel fijn ervaren.
23 nov 2023
Goed en vriendelijk geholpen. Echter minpunt: mail naar “members” waarin 25% extra korting wordt geboden. De ledenkorting wordt echter niet gehanteerd, dus het is GEEN EXTRA KORTING, maar TOTALE KORTING❗️Jammer dat klanten op verkeerde voet gezet worden
1 aug 2023

Fijne kleine winkel met behulpzaam personeel.

Er was snel een medewerker beschikbaar om hulp te bieden. Ik zag de set die ik online gezien had niet in de vitrines, maar de medewerker ging voor me zoeken en vond het uiteindelijk in de kastjes. Ik kreeg alle tijd om te passen en er was goed advies.
Vriendelijk personeel, Ons dochtertje van 3 mocht eindelijk oorbelletjes, dit is natuurlijk al spannend genoeg. Er werd goed omgegaan met Ons dochtertje en voor zo ver mogelijk afgeleid. Vriendelijk te woord gestaan en prettig gevoel bij gehad :)
8 okt 2023

Zeer bekwame medewerkster

Ontzettend aardige en behulpzame medewerkster. Had geduld, toonde inlevingsvermogen, was prettig in de omgang en lief voor mijn dochter. Nam de tijd om haar oorbellen te wisselen, bleef rustig en ontspannen en stelde mijn dochter op haar gemak.
29 jul 2023
Mijn zoon is waanzinnig goed geholpen! Zowel met advies als met het op maat maken van zijn aller eerste echte ‘horloge’ personeel als deze dame moet een winkel koesteren en nooit meer laten gaan! Hele dikke chapeau! We komen zeker weer terug!
SM
18 aug 2023

Begripvol en meedenkend.

Aardig personeel en eentje was erg goed op de hoogte van de gedragsregels rondom assistentiehonden. Dus niet afleiden en niet aaien etc. Ze was erg enthousiast, hielp ons goed en was begripvol. Heel erg bedankt. Ik voelde me op mijn gemak.
4 jul 2023

Super winkel

Ik kom hier zeer regelmatig. Elke keer wordt ik weer super geholpen, ze hebben onwijs veel geduld en kennis. Mijn vaste winkel: Zoetermeer. Top personeel! Het is eigenlijk ook de enige juwelier waar ik graag binnen loop.
3 okt 2023
Super lieve personeel over de vloer , ben snel geholpen en hhe de perfecte sieraden setje gekocht voor me dochtertje. En hoorde ook nog dat je meerdere oorbellen kon laten inschieten , snel weer langs gaan dus!
Zocht een tijdelijke ring, goudkleurige. Mijn gouden ring was na 30 jaar totaal versleten. Ivm mijn werk, moet de ring glad zijn zonder uitsteeksels. Ben fijn geholpen door de verkoopster in de winkel.
30 jun 2023

Kleindochter heel blij gemaakt.

Fijn geholpen, maar het belangrijkste was dat mijn kleindochter zeer blij mee was met het armbandje met haar naam erop. Ze zei dat ze dat al heel lang wilde. Dus blijer had ik haar niet kunnen maken.
13 mei 2023

Mooi en betaalbaar

Altijd wel Mooi en betaalbaar cadeautjes te vinden, vooral voor mensen die minder kunnen uitbesteden en hun dierbaren een mooi cadeau willen geven. En een zeer vriendelijke personeel aanwezig.
22 nov 2023
Armband dochtertje gekocht met dochtertje van 4, zij wilde een plaatjes armband met haar naam erop. Medewerkers hebben haar laten zien hoe het werkt En gaven haar een sticker. Dikke pluim
13 jun 2023

Zeer tevreden!

Samen met mijn dochtertje oorbelletjes uitgezocht. Werden geholpen door een vriendelijke mevrouw, doordat ik al klant was kregen we ook nog eens 10% extra korting. Zeer tevreden dus!

Vriendelijke dame

De klant voor mij werd geholpen waardoor ik even moest wachten. Vrij snel kwam een ander medewerker en was ook super vriendelijk en goed verteld hoe het memberkaart voor dient.

Zeer vriendelijk personeel

De medewerkster ging achter zoeken naar het mij gewenste artikel, zelfs tot 2 keer toe. Heel fijn, want daardoor heb ik wel de sieraden kunnen kopen waar ik naar op zoek was.
18 mei 2023
Vandaag een mooie ring mogen uitzoeken voor mijn B-Day. De vrouw die ons hielp heeft het feestelijk verpakt met een grote lach. Mijn verjaardag begon al goed. Bedank Lucardi