Moscowdesign.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2018
Moscowdesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik koop graag kleding van Moscow,is voor mij gemakkelijk omdat ik niet makkelijk naar de winkel kan,omdat ik onlangs nogal ziek ben geweest. Het is mijn smaak en online is de collectie groot, dus makkelijk kiezen,wel met gevolg dat je erg veel koopt🤭

1 aug 2023
2x een bestelling gedaan en 2x is die geannuleerd. Antwoord: Door de overstap naar een nieuw systeem is de voorraad niet goed doorgekomen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik zal hier niet opnieuw wat bestellen!!

Beoordelingen voor Moscowdesign.nl

Scheuren

Hoewel ik mijn vorige jas van Moscow echt geweldig vond, heb ik spijt van mijn laatste aankoop. De jas scheurt bij het minste geringste.
Ik heb ruim een week geleden een artikel teruggestuurd maar nog steeds geen bevestiging ontvangen en/of mijn geld retour.
JD
Jeanet D.
Rotterdam
Super snelle levering! Mooi verpakt. Retourneren is ook heel simpel. Prachtige kleding!
28 jul 2023
Ik heb dit jaar 1 jurk en 2 truien van Moscow gekocht (Briama, Makana en Zeena) en ik vind het materiaal, het kleurgebruik, het patroon gewoon geweldig mooi. Easy luxury. Doe er jarenlang mee, ben er zuinig op, helemaal top!
YO
Yvonne O.
BORNERBROEK
24 okt 2023
Een heel setje bij elkaar. De broek en spenser/vest in de winkel gekocht en de col pullover op uw site. Verschillende materialen en toch dezelfde kleur.
Leuke, vlotte mode. Hou van de kleuren van Moscow. Alleen de maten zouden wat “ ruimer “ moeten zijn. L lijkt meer op M
19 okt 2023
Snelle levering, netjes verpakt. Sportieve, mooi design. Modellen die voor veel vrouwen toegankelijk zijn.
18 jun 2023

Klantenservice en bezorging.

Super geholpen door de dame bij de klantenservice en ben erg blij met de snelle levering.
29 mei 2023
Snelle levering, mooie kleding, maar retouren worden erg traag verwerkt
10 jun 2023
Mooie collectie, snel en netjes geleverd! Ik ben erg tevreden.
snel en keurig geleverd. helaas pastte het artikel niet goed.
26 okt 2023
Goede kleuren / combinaties en pasvorm. Meer rokken/ jurken!
4 okt 2023
Netjes, bescheiden verpakt in kartonnen doos en snel geleverd
24 nov 2023
Gebruiksvriendelijke webshop en snelle levering.
25 okt 2023
Snel geleverd, keurig verzorgd en verpakt
DM
Dineke M.
IJsselmuiden
Goede communicatie en prachtige kleding!
KB
Kerstin B.
Waddinxveen
25 jun 2023
Leuke sportieve look is wel wat prijzig
altijd mooie kleding en snelle levering