Moscowdesign.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2018
Moscowdesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik koop graag kleding van Moscow,is voor mij gemakkelijk omdat ik niet makkelijk naar de winkel kan,omdat ik onlangs nogal ziek ben geweest. Het is mijn smaak en online is de collectie groot, dus makkelijk kiezen,wel met gevolg dat je erg veel koopt🤭

1 aug 2023
2x een bestelling gedaan en 2x is die geannuleerd. Antwoord: Door de overstap naar een nieuw systeem is de voorraad niet goed doorgekomen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik zal hier niet opnieuw wat bestellen!!

Beoordelingen voor Moscowdesign.nl

29 jul 2023
5 jul 2023
1 aug 2023

Nooit weer, nieuw systeem of niet

Antwoord van Moscowdesign.nl
Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels verloopt alles weer beter na de overgang!
Vind maten niet helemaal kloppen. Ik ben normaal XL , en had een mooi winterjas gekocht in deze maat. Tot mijn grote verdriet paste die niet. Verder vind ik Moscow een modern en mooi merk met zeer goed kwaliteit.
7 jul 2023
Ik kocht 2 dezelfde rokken 1 blauw,1 groen De 1 was gevoerd,de andere niet Zelfde prijs Gebeld naar klantenservice Kon geen verklaring hiervoor geven
Antwoord van Moscowdesign.nl
Hi, wat vervelend dat je teleurgesteld bent in een van onze producten. Misschien dat het toch verschillende items waren?
9 nov 2023
Duurt lang voordat je retour bedrag wordt terug gestort.
10 okt 2023