tastea.eu/nl- Logo - Beoordelingen

tastea.eu/nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2021
tastea.eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
De meest uiteenlopende heerlijke smaken. Heb een grote kast met verschillende soorten thee, 3 kwart daarvan is van Tastea. Wel jammer dat de smaak 'Fig F*ck' eruit is. Met dadels en vijgen. Gelukkig heb ik nog 2 blikken staan. Door mijn medicatie heb ik altijd dorst. Frisdranken zijn vaak ongezond, losse luxe thee is heerlijk én gezond. Als ik een beker thee zet, gooi ik mijn luxe thermoskan die het water wel 12 uur warm houdt ook vol kokend water. Een ltr thee op 1 portie kruiden gaat uitstekend, omdat de kwaliteit zo goed is. Zelfs s'nachts staat de thermoskan naast m'n bed. Per dag gaat er gemiddeld 3 ltr thee doorheen hier. 3 verschillende smaken dus. Verder drink ik af en toe een bakje koffie, lang niet elke dag. Welke thee is nog mis bij jullie is de Turkish Apple. De enige thee die ik nog met zakjes drink van Pickwick. Als losse thee moet die wel onweerstaanbaar zijn, denk ik.

27 jul 2023
Helaas kreeg ik niet mijn volledige bestelling. Driemaal gecheckt of het allemaal goed stond, want de codes pakten eerst niet goed, maar uiteindelijk stond het juist, dus bestellen en... zo gauw de betaling (via Klarna) gedaan was, bleek op de factuur die daarna binnen kreeg dat de gratis thee (promo-actie bij bestellen) er niet bij zat. Contactformulier ingevuld.... geen contact. Erg jammer, want verder ziet het er prima uit. Ben heel benieuwd naar de smaken, maar service en gebruiksgemak van de site... zeer laag helaas.

Beoordelingen voor tastea.eu/nl

7 jan 2024
Ik vind de thee heerlijk. Jammer dat jullie het alleen in blikjes verkopen. Navul verpakking zou milieuvriendelijker zijn.
6 jan 2024
Heerlijke thee , prachtige verpakking , de mooie blikken worden verstuurd in een mooie zwarte doos. Snelle verzending.
27 jan 2024
Snelle levering en thee is heerlijk
De verpakking is heel mooi!
13 jan 2024
Goede snelle levering
6 jan 2024
30 dec 2023
19 nov 2023
8 sep 2023
Fijne thee, drinkt rustgevend. Alleen bezorging ging mis laatste keer. Het regende heel hard en we kregen van post. Nl pakket en melding dhl dat ik niet thuis was!! Niemand was aan deur. Konden pakket ophalen bij ophaalpunt!! Ik krijg Altijd thuis geleverd, ben zeer slechtziend en zit in rolstoel. Bij ophaalpunt kreeg mijn buurman te horen dat er niks was afgegeven! Daar ben ik zeer boos om. Weten dat je thuis bent en ze niet uitstappen.Is gemeld , heb nog geen nieuwe thee ontvangen. Avondthee en 2 dop en buitenkant thermosfles
23 mei 2023
Het bestellen ging in het begin wat moeizaam en was niet erg duidelijk voor het afronden van de betaling betreft. Nadat ik iemand van Tastea telefonisch gesproken had ging het wel goed. De website zou toch iets beter / overzichtelijker moeten worden opgezet. Het is wel even zoeken naar desbetreffende product.
Antwoord van tastea.eu/nl
Dank je wel voor de feedback! Ons team werkt iedere dag hard om de ervaring van de website te verbeteren, en jouw feedback daarbij is enorm waardevol. Geniet van je bestelling! Liefs, team tastea.
29 jun 2023
Top service, erg klantvriendelijk klantenservice!! Reageren snel en boven verwachting! Erg lekkere thee, ik heb niet vaak meer een opgeblazen gevoel en weinig zoete trek! Ook de potten zijn erg mooi. Gelijk meerdere potten besteld en mijn vrienden zijn ook fan! Die kunnen niet van mijn thee afblijven haha.
8 aug 2023
Goed georganiseerd firma. Snelle levering. Thee wordt geleverd in ronde blikken.die nemen meer plaats in dan vierkante.de inhoud is relatief weinig in verhouding met het blik.er zal wel een rede voor zijn, mss. Thee beschikbaar stellen in navul zakjes. .
2 sep 2023

Heerlijke thee…explosie met verschillende smaken…

Heerlijke thee… als je blikje open doet ruik je de heerlijke thee en de smaak is nog beter .. het is niet goedkoop maar je hebt wel waar voor je geld deze losse thee verkopen ze nergens in de supermarkt .. ik ben zelf gek op de green dream thee
Begin dit jaar heb ik op een summit kennis gemaakt met tastea. Met de feestdagen in aantocht besloten mijn kinderen te verassen. De verpakking, prachtig. En de snelle verzending, top. Zou zo snel geen verbetering kunnen voorstellen.
3 aug 2023

enorm goede ervaring

Makkelijk de thee kunnen vinden die ik lekker vind. Bestel proces is goed en je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Het pakje is stevig verpakt aangekomen en ik geniet al heerlijk van de thee.
22 okt 2023

Kinderthee en kinderbeker

De kinderthee viel hier goed in de smaak. Alleen een verbeterpunt: kinderbekers anders produceren. De kinderen knoeien erg veel door de bekers. Zelf ook uitgeprobeerd, met die bekers is knoeien onmogelijk...

Een ware smaak sensatie.

Heerlijke thee, als je je smaakpapillen aan het werk laat proef je de verschillende kruidensensatie op je tong. Heerlijk bakkie thee waarvan je volop geniet op de bank met een dekentje erbij
5 jul 2023

Perfect

De service is erg snel. Vandaag besteld morgen in huis. De thee smaakt erg lekker en van goede kwaliteit. Mocht er wel iets zijn met je product dan is de service uitstekend.
13 mei 2023

Detox thee is fantastisch

Ben ontzettend fan van de detox ochtend- en avondthee. Goede theesoorten en het werkt echt; ik voel me beter in mijn lijf, al na twee weken van het gebruik van de thee.
16 mei 2023
Wat fijn om te horen! Geniet van je thee! Liefs, tastea
3 jun 2023
Snelle verzending. De geur is heerlijk heb het alleen nog niet geproefd maar het zal vast lekker zijn! Er zaten ook nog 3 heerlijke probeer theetjes bij, altijd leuk!
Antwoord van tastea.eu/nl
Leuk om te horen! Geniet van je thee! Liefs, team tastea