tastea.eu/nl- Logo - Beoordelingen

tastea.eu/nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2021
tastea.eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
De meest uiteenlopende heerlijke smaken. Heb een grote kast met verschillende soorten thee, 3 kwart daarvan is van Tastea. Wel jammer dat de smaak 'Fig F*ck' eruit is. Met dadels en vijgen. Gelukkig heb ik nog 2 blikken staan. Door mijn medicatie heb ik altijd dorst. Frisdranken zijn vaak ongezond, losse luxe thee is heerlijk én gezond. Als ik een beker thee zet, gooi ik mijn luxe thermoskan die het water wel 12 uur warm houdt ook vol kokend water. Een ltr thee op 1 portie kruiden gaat uitstekend, omdat de kwaliteit zo goed is. Zelfs s'nachts staat de thermoskan naast m'n bed. Per dag gaat er gemiddeld 3 ltr thee doorheen hier. 3 verschillende smaken dus. Verder drink ik af en toe een bakje koffie, lang niet elke dag. Welke thee is nog mis bij jullie is de Turkish Apple. De enige thee die ik nog met zakjes drink van Pickwick. Als losse thee moet die wel onweerstaanbaar zijn, denk ik.

27 jul 2023
Helaas kreeg ik niet mijn volledige bestelling. Driemaal gecheckt of het allemaal goed stond, want de codes pakten eerst niet goed, maar uiteindelijk stond het juist, dus bestellen en... zo gauw de betaling (via Klarna) gedaan was, bleek op de factuur die daarna binnen kreeg dat de gratis thee (promo-actie bij bestellen) er niet bij zat. Contactformulier ingevuld.... geen contact. Erg jammer, want verder ziet het er prima uit. Ben heel benieuwd naar de smaken, maar service en gebruiksgemak van de site... zeer laag helaas.

Beoordelingen voor tastea.eu/nl

14 okt 2023
Gewoon alleen maar genieten!! Misschien een maatlepel in de bus erbij? De ene thee is sterker van smaak dan de andere: dus dan ook verschillende maatlepels??
15 jun 2023

Moederdag cadeau

Super snel bezorgd, in een prachtige verpakking potjes waar de thee in zit en duidelijk beschreven wat er in zit. Mijn moeder was onwijs blij met het cadeau
Antwoord van tastea.eu/nl
Fijn om te horen! Hopelijk geniet je moeder van haar cadeau! Liefs, team tastea
14 aug 2023

Mijn bestelling van tastea is goed

Mijn bestelling van tastea is snel bezorgd en die tastea theebeker is echt leuk makkelijk om uit te drinken en die thee blends zijn wel oke
Heerlijke thee!! Ik drink het elke dag meerdere keren, heb minder last van mijn verstopte darmen en voel me een heel stuk fitter en kalmer!
Het ontvangen van een Tastea bestelling is echt een luxe ervaring. Mooi verpakt en snel verzonden. En niet te vergeten de thee is heerlijk!
Lekkere thee, goede service wel behoorlijk aan de prijs en sommige potjes maar half vol vanwege het gewicht, wat teleurstellend is
1 okt 2023

Genieten met Tastea

Als je veel thee drinkt zoals ik, word je kieskeurig. Deze thee is echt genieten. Jammer dat ze geen navulverpakkingen hebben.
De thee is gewoon super lekker. Voelt met de beker , de bezorging en de potten ook een beetje luxe. 100% genieten
KP
Karin P.
Dronten
20 sep 2023
Heerlijke thee en vlotte bezorging Tip: verkoop ook navullingen, de blikjes zijn te mooi om weg te doen!
YT
yvonne t.
doetinchem
1 nov 2023

heerlijk een kop thee na het wwrk op de bank

heerlijk een kop thee na het werk mijn thee is goed zoals hij is ,misschien een beetje meer gember

Top

De bestelling is makkelijk te maken. Ze hebben leuke aanbiedingen. Bestelling is er razendsnel.
CV
CGA v.
Amsterdam
1 sep 2023

Fantastisch

Hele mooie website. Heerlijke en veel soorten thee. Wordt heel goed bezorgd. Alles is geweldig.
Snelle levering,goede opvolging,en natuurlijk goede thee,en mooie beker!!ik ben tevreden!
7 okt 2023

Super thee

Thee smaakt erg lekker, ze hadden iets bij mijn bestelling vergeten is netjes nageleverd.
5 mei 2023
Ik vind de tea makkelijk mee te nemen...de smaak is lekker en blijft lekker lang warm ...
16 mei 2023
Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling bij tastea. Geniet ervan! Liefs, tastea
5 mei 2023

Super snelle levering, heerlijke thee!

Super snelle levering, overheerlijke thee, mooi verpakt, samples erbij. Geweldig!
16 mei 2023
Wat leuk om te horen! Geniet van je thee! Liefs, tastea
15 jul 2023
Lekkere thee, alleen jamer dat het blik niet helemaal vol is maar tot de helft.
14 jun 2023
Goed product, mooi verpakt en eerlijk geproduceerd. Prettige klantenservice
Antwoord van tastea.eu/nl
Hi Esther, fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en met de hulp van de klantenservice! Geniet van je bestelling! Liefs, tastea

Zeer goede klantenservice

Snelle afhandeling en klantenservice reageert snel als je contact opneemt.
2 aug 2023
Het is top . Je bestelling is snel geleverd. En de thee is heerlijk