tastea.eu/nl- Logo - Beoordelingen

tastea.eu/nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden678 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2021
tastea.eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
De meest uiteenlopende heerlijke smaken. Heb een grote kast met verschillende soorten thee, 3 kwart daarvan is van Tastea. Wel jammer dat de smaak 'Fig F*ck' eruit is. Met dadels en vijgen. Gelukkig heb ik nog 2 blikken staan. Door mijn medicatie heb ik altijd dorst. Frisdranken zijn vaak ongezond, losse luxe thee is heerlijk én gezond. Als ik een beker thee zet, gooi ik mijn luxe thermoskan die het water wel 12 uur warm houdt ook vol kokend water. Een ltr thee op 1 portie kruiden gaat uitstekend, omdat de kwaliteit zo goed is. Zelfs s'nachts staat de thermoskan naast m'n bed. Per dag gaat er gemiddeld 3 ltr thee doorheen hier. 3 verschillende smaken dus. Verder drink ik af en toe een bakje koffie, lang niet elke dag. Welke thee is nog mis bij jullie is de Turkish Apple. De enige thee die ik nog met zakjes drink van Pickwick. Als losse thee moet die wel onweerstaanbaar zijn, denk ik.

27 jul 2023
Helaas kreeg ik niet mijn volledige bestelling. Driemaal gecheckt of het allemaal goed stond, want de codes pakten eerst niet goed, maar uiteindelijk stond het juist, dus bestellen en... zo gauw de betaling (via Klarna) gedaan was, bleek op de factuur die daarna binnen kreeg dat de gratis thee (promo-actie bij bestellen) er niet bij zat. Contactformulier ingevuld.... geen contact. Erg jammer, want verder ziet het er prima uit. Ben heel benieuwd naar de smaken, maar service en gebruiksgemak van de site... zeer laag helaas.

Beoordelingen voor tastea.eu/nl

9 mrt 2024
De thee kan is erg mooi en handig en de thee is erg lekker alleen is de prijs wel erg duur
Super lekke thee! Altijd in orde
Snelle levering, heerlijke thee!
Mooi op tijd de thee geleverd.
Producten werken naar waarheid
Heerlijke zachte smaak.
9 mrt 2024
De verpakking is goed, blijft lang vers

Heerlijke thee, kleine geniet momentjes!

Geniet van elk kopje thee! Heb meerdere smaken, voornamelijk groene thee varianten. De blikken zitten alleen soms heel strak dicht.
Heel fijn dat als extra service een handgeschreven berichtje is toegevoegd aan de attentie. Super klantvriendelijk!
Heerlijke thee, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.
10 feb 2024
Heerlijke thee; snel bezorgd. Ik ben fan!
Snelle levering en mooie verpakking
SA
Suzan A.
Utrecht
11 feb 2024

Top

Snel in huis en erg lekker
AV
18 feb 2024
17 feb 2024
10 feb 2024
18 feb 2024
Mijn pakket is nooit aangekomen. Er staat dat hij geleverd is, maar ik heb het nooit ontvangen. Ik heb tastea gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.