vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden686 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

25 mei 2024

Absoluut aanrader !

Borstkolven van Vulpes Goods zijn echt één perfecte match voor mij en hun klantenservice is gewoon op andere level, uitstekend goed!
Antwoord van vulpesgoods.com
Wat een super leuke review heb je voor ons geschreven. Wat een mooie complimenten! Hier doen we het voor😊
22 mei 2024

super winkel

Mijn bestelling bleef langer onderweg ondanks de directe verzending van vulpesgoods.com. Ik werd opgebeld en direct zou een nieuw product worden verzonden. Ik was echt verbaast van zo een service, ik heb nog eventjes gewacht en door aandringen van vulpesgoods kreeg ik de dag nadien mijn aankoop !! Bedankt 100 % te betrouwen !! Kurt ( wondelgem-Belgie)
Antwoord van vulpesgoods.com
Onze excuses voor de vertraging, we vinden het heel erg vervelend dat het iets langer duurde dan u van ons gewend bent. We zijn blij dat het alsnog bij u terecht kwam!😁
2 jun 2024

Product goed maar werkt niet bij onze hond

Product helpt jammer genoeg niet bij onze hond maar dit ligt aan onze hond, zeker niet aan het toestel, wel zeer goede en vlotte service, retour goed en vlug afgehandeld, zeer goede service en helpen zoeken naar oplossing, dikke duim voor vulpes

Foutje van mij. Bedankt.

Door mijn eigen domme fout 2x hetzelfde ontvangen. Een teruggestuurd op hun advies op hun manier. Zelfs mailtje ontvangen dat het geretourneerde ontvangen was. Kunnen veel onlinediensten iets van leren. Beter kan het niet denk ik.
Een mooie kachel ventilator. Werkt goed. Ben benieuwd hoelang deze meegaat. Erbij een temperatuurmeter. Handig om te weten hoe je deze bevestigd. Wil eigenlijk geen gat in de pijp maken. Is meter met magneetje ook mogelijk?

Top product

De fleswarmer is fijn in gebruik en erg handig dat hij opgeladen kan worden via usb. Meerdere standen, fijn! Alleen: Als je de fles niet keihard aandraait op de adapter, lekt het alsnog. Verder erg tevreden!
Duidelijk en makkelijk te gebruiken. Voldoet aan de beschrijving. Helaas na het installeren binnen 1 dag nog wel een keer kat uitwerpselen in de tuin, vandaar geen 5 sterren. Hopelijk was dat de enige keer
Het produceert bij mij meer melk dan de medela flex, maar schoonmaken is echt vermoeiend.. ik doe hem nu 2 x op n dag schoonmaken, haal de motor eraf en zet hem in de koelkast

Geweldig product

's middags besteld , de dag erna al ontvangen. wat een geweldig product. mijn boomertje heeft hem anderhalve dag omgehad en toen was het overmatig blaffen al afgelopen.

100 punten.

Alles verlopen zoals het eigenlijk overal zou moeten gaan. Zowel retourzending als de niet geretourneerde zending. Hier is geen verbetering nodig dacht ik. Houden zo.
heel correct en snel antwoord via mail het produkt ziet er mooi afgewerkt uit of de muggenlamp echt werkt moeten we nog afwachten
LG
Lotte G.
Hilvarenbeek
30 mei 2024
De verzending en alles daar omheen is top. Alleen kan ik nog geen beoordeling geven over het apparaat, daarvoor is de tijd te kort
22 mei 2024

Gewoon goed.

Wat mij bevalt us de prijs en en gemak van bestellen. Wat beter kan is de snelheid van verzending.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je review en feedback, Bennie!😄
IV
Ingrid V.
Dronten
20 mei 2024
Snelle levering, goedkoop. Ook gebeld voor informatie en netjes te woord gestaan. Gewoon goed
Antwoord van vulpesgoods.com
Superfijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Heel veel plezier met je aankoop😃
20 mei 2024

bereik van de katteschrik

info staat niet op de site bij artikel, uiteindelijk de juiste info ontvangen.
Antwoord van vulpesgoods.com
Dank voor je review. We gaan daar mee aan de slag! 😁
28 mei 2024
Snelle levering Nog af Wachten verlopig werkt het Gemakkelijk installeerd
Bedankt! 😁
CV
C V.
Leeuwarden
23 mei 2024
Snelle levering. Moet alleen nog zien, of het antiblafhuisje werkt.
30 mei 2024
Snelle complete levering , goed passend in de motoruimte
Antwoord van vulpesgoods.com
Superfijn om te lezen dat je er blij mee bent 😊
18 mei 2024
Vriendelijk personeel aan de telefoon en snelle service.
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor de mooie complimenten👍

Vlot bezorgd en artikel voldoed aan de…

Vlot bezorgd en artikel voldoed aan de verwachtingen.