PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

2.634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.968 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

de meest kritische beoordeling

4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(58)
(31)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had laatst een setje inkt van jullie eigen merk besteld voor mijn hp office jet 6950. Nu gaf gaf hij een melding aan dat 2 cartidges het niet geblokkeerd waren. Namelijk de M en de C gartridges. Ze stuurden mijn een uitleg hoe ik dat moest oplossen,maar dat werkte dus niet. Nu heb ik al 6 of 7 mails gestuurd voor een evt oplossing. Die persoon heet nathalie,maar tot op heden nog steeds geen antwoord terug. Buiten dit om is de serves super hoor. Alleen zou het prettig vinden dat als iemand mail stuurd er ook op gereageert word. En omdat ik veel print voor m'n werk wou ik meer kopen,maar durf het niet meer te doen. Puur omdat ik bang ben dat als er weer iets is ik weer geen reactie krijg. En ik dan weer met gartidges zit die niet werken. Hebben jullie hier misschien een oplosding voor?? De inkt die ik besteld had heeft de code 903 van hp. Is voor een hp office jet 6950. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. En hopelijk kunnen jullie mij helpen met een oplossing Mvg bébrongers Bebrongers@live.nl
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
10 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! We hebben zojuist even telefonisch contact gehad om te kijken wat er precies mis is gegaan. Waarschijnlijk hebben wij jouw mails, en jij onze mails niet goed ontvangen, waardoor er wat verwarring is ontstaan. Gelukkig hebben we het meteen kunnen oplossen en hebben we je twee nieuwe cartridges opgestuurd. De vervangende cartridges zullen morgen bij je geleverd worden waarna je weer zorgeloos kunt verder printen. We wensen je nog een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kut met peren

Je weet pas zeker of je de juiste cartridge hebt als je deze hebt uitgepakt en (probeert) te installeren. Dan moet je dus de verpakking verbreken en vervolgens neemt Printabout de cartridge niet terug omdat de verpakking verbroken is (!?).
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
13 dagen geleden
Goedemiddag, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken! Gelukkig heb je bij de laatste bestellingen de juiste toners besteld, zodat je deze zorgeloos kan installeren op jouw printer! : ) Via onderstaande link tref je de retourvoorwaarden aan voor het retourneren van onze producten ; https://www.printabout.nl/klantenservice/retourneren/#id-return-conditions Nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gaat goed, maar wat ik minder leuk vindt dat je gebeld wordt om hun eigen huismerk inkt te gebruiken. Voor foto printen met een fotoprinter heb ik daar geen goede ervaring mee.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
17 uur geleden
Bedankt voor jouw beoordeling! Het klopt dat wij voornamelijk de nadruk leggen op ons huismerk, aangezien dit vele malen goedkoper is dan het origineel, en je hiermee dezelfde kwaliteit ervaart. We brengen onze klanten hier graag van op de hoogte, zodat onze klanten hierop kunnen besparen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Onze excuses! We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag verder. :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
11 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik verwacht dat wanneer je je printer toevoegd en je klikt per ongeluk niet geschikte inkt in voor je printer dat je een melding krijgt
Beoordeling melden
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Andere dag leveren, nu ook weer 2 dagen later. Terwijl er bij de bestelling staat wordt morgen geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
17 uur geleden
Bedankt voor je beoordeling Henk! We zien dat je de bestelling op 24 april hebt geplaatst, en dat je deze ook op 25 april hebt ontvangen, zoals beloofd! Onze huismerk cartridges bieden dezelfde kwaliteit als de originele merken. Mocht dit bij jou niet het geval zijn, neem dan contact met ons op! We helpen je graag. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit huismerk is soms wat minder
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Wim, Vriendelijk bedankt voor jouw geplaatste beoordeling! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken, mocht je in de toekomst problemen ervaren met de kwaliteit kan je uiteraard altijd met de klantenservice contact opnemen. Gelukkig hebben wij altijd levenslange garantie op onze Huismerk artikelen en staan wij altijd voor je klaar : ) Wendy, Team Webcare | PrintAbout
TD
Theo D.
Duiven
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit van het product kan beter

Kwaliteit van het produvt kan beter
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
16 apr 2024
Beste Theo, Bedankt voor jouw review! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken over de kwaliteit van de cartridges, mocht je in de toekomst nog problemen ervaren mag je uiteraard altijd weer contact met onze klantenservice opnemen! Alvast een fijne avond gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wat minder reclame
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
10 dagen geleden
Wat leuk dat je jouw ervaring deelt John! Uiteraard kun je jezelf uitschrijven van de nieuwsbrief, wanneer je deze niet meer wilt ontvangen. Bij vragen hierover kun je altijd terecht bij onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duur
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling Sjoerd! Wist je dat onze huismerk cartridges in verhouding veel goedkoper zijn dan de originele HP cartridges? Dit komt omdat onze cartridges meer gevuld zijn met inkt, en dat voor dezelfde kwaliteit! Mocht je een probleem ervaren twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice afdeling. We helpen je graag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
4 apr 2024
Beste Robin, Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas geen goede ervaring

De bestelde printer was volgens de website op voorraad maar bleek dat na bestelling niet te zijn. De e-mails daarover waren weinig informatief, ze gaven alleen aan dat er vertragingen waren, niet wat er aan de hand was of hoe lang het zou duren. Op mijn e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk een vriendelijke persoon aan de telefoon gekregen die mij de situatie kon uitleggen. Annuleren kon alleen niet meer omdat er al een nieuwe verzending gereed zou zijn gemaakt. Die kwam inderdaad enkele dagen later aan... zonder printer. Alleen de toner en papier. Weer geen reactie op mijn vragen. Uiteindelijk kwam de printer na drie weken alsnog aan, maar inmiddels had ik een andere oplossing en heb ik de printer geretourneerd. De retourkosten voor mijn rekening, maar het aankoopbedraag werd wel netjes terugbetaald. Helaas hield het daar niet meer op. Sindsdien krijg ik consequent marketingsmails van ze ondanks dat ik me al meermaals voor ze heb afgemeld. Bovendien heb ik nooit een reviewverzoek van ze ontvangen, ik heb er zelf om moeten vragen bij Trusted Shops, met uiteraard bewijs van mijn aankoop. Al met al een jammerlijke ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
8 mrt 2024
Beste David, Wat goed dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Het is natuurlijk niet fijn hoe dit alles verlopen is. Door jouw feedback kunnen we kijken hoe we interne processen kunnen verbeteren en gaan hier dan ook zeker weten mee aan de slag. We hebben onze marketing afdeling gevraagd om jouw e-mailadres handmatig uit te schrijven voor de nieuwsbrieven. Een uitnodiging via Trusted Shops is iets wat automatisch wordt verstuurd, wanneer je bij ons besteld hebt. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Geniet van je weekend. Elma, Team Webcare | PrintAbout
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was heel snel en dat vond ik fijn. Niet fijn vind ik het om gebeld te worden, tweede keer nu, om me ervan te overtuigen het huismerk te nemen. Dat huismerk doet het niet om mijn Brother en zeven jaar geleden moest ik een heel setje weggooien dat ik besteld had van dat huismerk. Meneer zei dat de chip inmiddels verbeterd is en of ik wilde proberen. Gezegd dat ze er 1 gratis kunnen bij doen dat ik het zou proberen. Dat wilde men niet want dat kon natuurlijk geld kosten als het niet pakte. Dat het mij misschien ook geld kon kosten als het niet werkte daar hoorde ik geen compassie over. Voorstel: doe er 1 bij mijn volgende bestelling en als het werkt betaal ik die en als het niet werkt betaalt PrintAbout het...
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
21 mrt 2024
Beste Oliane, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Het is helaas niet mogelijk om een gratis cartridge op te sturen om deze uit te proberen. Als een cartridge defect is heb je uiteraard wel gewoon garantie en krijg je het aankoopbedrag terug. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het retourproces is traag en niet echt klantvriendelijk. Bij het aanvragen van een retour krijg je niet binnen korte tijd antwoord. Vaak pas na vragen om een reactie (de volgende dag) wordt de retour behandeld. Terugsturen op eigen kosten wat best duur is bij een printer. 14,90. Terwijl de doos overduidelijk gevallen is. Volgens PrintAbout geen reden om vervanging te sturen. Al met al geen geweldige ervaring zoals bij andere online verkopers. Afwachten of de huismerk inkt cartridges wel gaan bevallen.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt 2024
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling! We doen uiteraard ons best om retouraanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden, het spijt ons om te horen dat dit niet het geval is geweest. We gaan er niet vanuit dat de printer zelf beschadigd zou zijn; de printer zit namelijk veilig en stevig verpakt in de productverpakking. De doos van de printer had enkel een deuk op de hoek. Je hebt er voor gekozen om de printer toch retour te willen sturen. Dit is natuurlijk mogelijk, maar dan moet je zelf de verzendkosten betalen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling werd niet afgegeven. Na een telefoontje werd het alsnog na een week verzonden
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 mrt 2024
Goed dat je deze ervaring deelt. Er was inderdaad iets verkeerd gegaan met de verzending van jouw bestelling. Gelukkig hebben we dit kunnen herstellen en kun je weer verder met printen. Fijn weekend gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit geen aktie met originele cartridge van HP
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
18 mrt 2024
Beste Johan, bedankt voor je beoordeling. Helaas geven we geen korting op de originele merk cartridges, omdat het marge op deze producten erg laag is. Wellicht kun je onze huismerk cartridges overwegen. Deze leveren dezelfde kwaliteit print als de originele merk cartridges, maar dan voor een veel voordeligere prijs! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs van HP originele cartridges is pittig
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
18 mrt 2024
Bedankt voor jouw beoordeling Louis! Het klopt inderdaad dat de prijzen van originele cartridges hoger zijn. Deze prijsstijging heeft te maken met het wereldwijde chiptekort wat er momenteel heerst. Wellicht kun je ons huismerk eens proberen. Ons huismerk is een stuk voordeliger dan het originele merk, terwijl dit dezelfde kwaliteit geeft als het originele merk. Ofwel, een win-win situatie! ;-) Fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
MG
M G.
Maastricht
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De verpakking was veel te groot. De inktcartridge past in de brievenbus als de erasmusdomein verpakt in een noppen envelop

De verpakking was veel te groot
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
21 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Je feedback over de verpakking nemen we zeker mee, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Mocht je nog meer suggesties of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DHL beschadigt uw reputatie
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een negatieve ervaring hebt met een van onze bezorgdiensten. We zien dat je jouw bestelling de volgende dag in huis hebt ontvangen, waardoor we benieuwd zijn wat er mis is gegaan met de bezorging. Zou je hiervoor contact op kunnen nemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl? Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Garantie is waardeloos

Niet een heel boeiend. Je betaalt en je krijgt je spul waarvoor je betaald hebt. Garantie geval is wel waardeloos geregeld dus daar wat meer aandacht aan besteden.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
5 feb 2024
Beste Emal, Bedankt voor jouw beoordeling! Uiteraard zullen we jouw feedback meenemen in onze service verbetering. Mocht je hierover nog meer willen delen, kun je dit doorgeven aan onze klantenservice afdeling. Geniet van je dag. Elma, Team Webcare | PrintAbout
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren niet in orginele doos waardoor niet te controleren is of het überhaupt een orginele cartridge is. En belangrijker. Je kunt de vervaldatum niet controleren.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 feb 2024
Beste Boris, Bedankt voor jouw beoordeling. Het kan voorkomen dat je een origineel artikel in een blanco doos geleverd krijgt. De reden hiervan kan onze klantenservice afdeling aan je uitleggen en is misschien ook al gedaan. Uiteraard ontvang je gewoon de originele toner welke je met een gerust hart in gebruik kunt nemen, de verpakking gooi je immers toch weg. Goed om te vertellen is dat toners geen houdbaarheidsdatum hebben, iets wat bij inktcartridges wel van toepassing is. Bij toners wordt enkel de productiedatum vermeld. Veel print-plezier gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout