Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

18 mei 2023
18 mei 2023
15 mei 2023
4 aug 2023
Wou bestelling nog aanpassen. Werd direct gezegd niet mogelijk terwijl ik ruim op tijd was. 2 bestellingen besteld waarvan de 1e die ik wilde wijzigen pas 2 dagen later kwam. Beetje service mag je wel verwachten toch. Retour kosten daarom moeten maken. Verder wel ruim assortiment en snelle levering meestal
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Te Loo, Bedankt voor uw bericht. Helaas was uw bestelling al gepickt en aangemeld bij PostNL op het moment dat u contact met ons opnam. We vinden het heel vervelend, maar helaas konden wij uw bestelling niet meer onderscheppen zoals aangegeven in het mailcontact. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 nov 2023
Het aangeboden assortiment is goed. Alleen klopt niks van de beloofde levertijd. Dat ligt dan aan de hoeveelheid wat je besteld van een artikel. Na een week wachten zelf maar eens contact opgenomen want hun zelf laten niks weten.
Antwoord van Klusspullen.nl
8 nov 2023
Beste heer Biermans, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat niet tevreden bent over de levertijd. Zoals ook per mail besproken heeft u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
9 nov 2023
Het duurde bijna twee maanden voor ik mijn bestelling kreeg - probleem met toeleverancier. Wel nette communicatie gedurende de wachttijd. Wellicht zou het ook lang duren via een andere winkel.