Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl
Beoordelingen:

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.913 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.
RV

de meest kritische beoordeling

21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(29)
(13)
Resetten
7 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 feb. 2024
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer trage levering

Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Francken, bedankt voor uw review. Helaas heeft u meer stuks besteld dan wij op voorraad hadden liggen, hierdoor is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd. Onze excuses voor de vertraging. Wij versturen de pakketen met PostNL. ik zie dat uw bestelling 2 dagen nadat het verstuurd is bezorgd is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levertermijn.

Als je een probleem hebt met levering laat het dan misschien even weten. Normaal binnen de 24u…. 4 weken moeten wachten zonder een berichtje van jullie. Had ik zelf niet gemaild had ik nog niets gekregen vrees ik. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
18 jan. 2024
Geachte heer Pieters, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling inderdaad veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Zoals mijn collega per mail al heeft aangegeven hadden wij door een storing in ons systeem dit niet tijdig geconstateerd anders hadden wij u hiervan op de hoogte gebracht. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgens de site smorgens besteld, de volgende dag binnen. Helaas kwam het pas twee en een halve dag later binnen. Helaas een vakantiedag voor niets thuis gebleven😥
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. Door de drukte van de feestdagen is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling dezelfde dag te versturen, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
10 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
11 jan. 2024
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde toestellen geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
22 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering. Geen info vanuit klusspullen dat de levering vertraagd was. De levering was wel correct
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
5 dec. 2023
Geachte meneer/mevrouw Taffijn, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
29 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Telefonische bereikbaar zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
30 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Wij zijn op werkdagen van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur telefonisch bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Koop hier nooit iets!!

Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen! Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
10 nov. 2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd. Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn. Wat er precies mis is gegaan, dat is op dit moment helaas niet duidelijk. Feit is echter, dat volgens PostNL het pakket wel verzonden én afgeleverd is. De huidige stand van zaken is dat u een niet-ontvangen verklaring heeft ingevuld, welke wij doorsturen naar PostNL. Dit is de juiste procedure om deze kwestie verder te onderzoeken, in de hoop deze welles-nietes discussie te kunnen beslechten en dit toch op te kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het aangeboden assortiment is goed. Alleen klopt niks van de beloofde levertijd. Dat ligt dan aan de hoeveelheid wat je besteld van een artikel. Na een week wachten zelf maar eens contact opgenomen want hun zelf laten niks weten.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
8 nov. 2023
Beste heer Biermans, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat niet tevreden bent over de levertijd. Zoals ook per mail besproken heeft u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
9 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde bijna twee maanden voor ik mijn bestelling kreeg - probleem met toeleverancier. Wel nette communicatie gedurende de wachttijd. Wellicht zou het ook lang duren via een andere winkel.
Beoordeling melden
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De prijs is prima, maar de levertijd klopt absoluut niet met wat op de site vermeldt staat. Dat is de tweede keer dat ik dit meemaak. Dat gaat geen derde keer gebeuren. 😉
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov. 2023
Beste heer/mevrouw Edel, bedankt voor uw review. We begrijpen dat een tijdige levering cruciaal is, en we vinden het vervelend dat de werkelijke levertijd niet overeenkwam met de verwachte levertijd die is aangegeven op onze website. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov. 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 8 kleine knopjes besteld en deze kwamen toe in een gigantische doos vol met vullingmateriaal. Dit is niet echt sustainable volgens mij..
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw D'Hauwers, bedankt voor uw review, u heeft bij ons 2 artikelen besteld (een dimmer en een dimmerknop). Helaas kunnen wij geen bestelling vinden van 8 knopjes, wellicht is deze review voor een andere shop bedoeld? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De stopcontacten en schakelaars hadden geen klemmen om ze vast te maken in hun inbouwdoos, wat wel jammer is.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
21 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw Aroyan, bedankt voor uw review. Wij zijn een Nederlandse webshop, de klemmen die u nodig heeft worden alleen in België toegepast. Deze artikelen kunnen wij helaas niet inkopen via onze Nederlandse leveranciers. U kunt deze via een Belgische firma wel aanschaffen, uiteraard is het mogelijk om de bestelling (of een deel hiervan) te retourneren. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
8 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
9 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
12 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

draaiknop driestandenschakelaar

Als je Gira draaiknop driestandenschakelaar TX44 bestelt, krijg je geen driestandenschakelaar. Dan krijg je de afdekplaat voor deze schakelaar. En dat is misleidend. Er zou duidelijk moeten staan dat het slechts gaat om de afdekplaat. Je kunt hem terugsturen en je geld teruggestort krijgen maar de verzendkosten ben je twee keer kwijt (één keer heen en één retour).
Beoordeling melden
Antwoord van Klusspullen.nl
12 apr. 2023
Beste heer van d Ham, wat vervelend dat u dacht dat u ook het binnenwerk bij dit product kreeg. Wij hebben bij dit product ook staan dat het gaat om een draaiknop, zowel in de titel als in de beschrijving. Mocht u in de toekomst twijfelen of een product compleet is, mag u uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen. Wanneer u de complete order terug stuurt krijgt u het complete factuurbedrag terug. Hierdoor zijn alleen de retourkosten voor eigen rekening. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl