Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

23 feb. 2023
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.
RV

21 jan. 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

7 feb. 2024
Onderdelen schakelaars apart te koop , bvb enkel centraal plaat zonder de basis schakelaar daar deze soms niet nodig is . Ook niet onbelangrijk is de heel scherpe prijs … Track and tracé en Levering kan iets beter … Ik zal zeker bij jullie bestellen in de toekomst als ik nog wat nodig heb !!! Aanrader website !!!! Doe zo voort u verdiend een dikke pluim

super klantvriendelijk

bij mijn eerste bestelling ontbraken artikkels wegens geen voorraad , die werden een paar dagen later geleverd , bij het nakijken van die volledige bestelling ontbrak ik 1 artikel , heb dat gemeld en werd ook een paar dagen later nageleverd , dat noem ik eens SUPER KLANTVRIENDELIJK , dank u wel
RH
Rutger H.
Amsterdam

Aluminium deurroosters voor een topprijs

Aluminium deurroosters besteld 2 stuks voor ongeveer de prijs van 1 bij alle andere aanbieders. Product zelf perfect en precies hetzelfde als een veel duurdere die ik eerder elders ook had gekocht.
8 feb. 2024

Snelle reactie

De 1e bestelling raakte zoek bij PostNL. Begripvolle communicatie. Er werd direct gezorgd voor verzending van een ander product.
PV
piet v.
belgien
5 feb. 2024
Correcte afhandeling. Enkele dagen geleverd door de boerenblokkades maar post.nl heeft zijn best gedaan en rond 21h nog geleverd.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar, wel jammer van de hoge verzendkosten (kunnen ze niets aan doen, maar toch)
31 jan. 2024

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering conform de aangegeven leverduur. De bestelling goed verpakt ontvangen.
28 jan. 2024
Service is goed, geen moeilijk gedoe over retourneren. Veel keuze in kwaliteit!
4 feb. 2024
Besteld , betaald , en ontvangen. Wat kan je nog beter doen ? Alles in orde.
Top bedrijf, zeer goede klantenservice. Zou het iedereen aanraden.
1 feb. 2024

Bestelling 2 dagen later netjes verpakt ontvangen. Prima geregeld.
1 feb. 2024
Snel verzonden en ontvangen wat er besteld is, zoals het hoort.
29 jan. 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding, en levering ook goed
2 feb. 2024
Van bestelling tot betaling en levering; alles goed
7 feb. 2024

AAA+++++

Super prijzen, en zeer snelle levering. AAA+++++
2 feb. 2024
Zeer tevreden over de service en levering. 10/10
Snelle levering, goed product en goed verpakt!
Alles was perfect de verpakking en verzending
Snel geleverd, goed product, zoals omschreven
4 feb. 2024
voldeed aan de beschrijving, snelle levering.