Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Klusspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klusspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

755 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 apr. 2022

Levering niet in het tijdsbestek zoals deze op de site en in de mail aangegeven was, vandaar maar 4 sterren. Zelf moeten mailen over de leveringstijd waaruit bleek dat niet alles voorradig was. Hierop werd snel oplossingsgericht gehandeld, en was de service uitstekend. Vervolgens een snelle levering, en snelle creditering van de niet te leveren producten. Pluspunten: -> Goede service / oplossingsgericht -> Snelle creditering -> Na contact snelle verzending Minpunt: -> Bij langere levertijd wordt dit niet op tijd gecommuniceerd.

10 sep. 2022

het bestellen ging goed maar de levering was n drama ,ik ontving meldingen van post nl dat de spullen op 3 en 8 September bezorgd zouden worden en daar ben ik voor thuis gebleven ok al was het n brievenbuspakje in de namiddag ontving ik van beide de melding dat de pakjes waren afgeleverd ,dus niet en een bericht naar klusspullen gestuurd en het uitgelegd dat ik moest wachten enzo tot op heden heb ik nog niets ontvangen dus heb ik op 8 September bij Electrototaalmarkt de 4 aansluitblokjes besteld en op 9 September ontvangen en goedkoper €.13,47 incl btw en verzendkosten . Ik heb grote vraagtekens bij deze toko maar ik kom daar niet meer en zal het ook bij niemand aanbevelen ,bestellen en betalen gaan perfect ,maar je moet je zelf afvragen of je het ooit ontvangt of je betaalde geld terug krijgt ,je zou bijna gaan denken dat het een markplaats toko is waar iedereen voor waasschuwd

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Levering was netjes verpakt, bovendien had ik het snel binnen. Tevens een scherpe prijs! Helaas zijn de bezorgkosten omhoog geschoten (maar dat ligt helaas bij de bezorgdiensten). Goede zaken verder!
11 jan. 2023
Er was bij post.nl iets mis gegaan bij track & tracé. Klusspullen heeft mij bij navraag direct geholpen om uit te zoeken of de retourzending correct was ontvangen.
Makkelijk bestel proces en snelle levering. Na het bestellen werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.
16 jan. 2023
Antenne versterker voldoet volledig aan verwachtingen en werd zeer goed verpakt en snel verzonden.
Snel, eenvoudig, duidelijk en komen afspraken na, net zo als de vorige keren, altijd weer ;-)
Bestelling en levering is vlot en correct verlopen. Prijs artikel concurerent.
Supersnelle levering en zeer scherpe prijs voor het artikel dat ik nodig had!
Bestelling keurig en snel geleverd. Niets meer te wensen. Een aanrader!
11 jan. 2023
Prima en eerlijk bezorgd in plaats van we troffen jullie niet thuis….
8 jan. 2023
Alles is goed en snel geleverd. Ben erg blij met de bestelling!
18 jan. 2023

Makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering
23 jan. 2023
Snelle levering. Alles volgens verwachting.
22 jan. 2023
Goed assortiment en s;Elle levering

Snel geleverd. Voordelige prijzen .
21 jan. 2023

Uit voorraad snel verzonden
9 jan. 2023
Snelle en juiste levering.
12 jan. 2023
Super snelle levering.