garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

HB
Henk B.
Wommels
Goede producten, zeer snelle levering en een lage prijs.
Antwoord van garmundo.nl
Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten, de snelle levering én de lage prijs! ✨ We doen ons best om kwaliteit te leveren voor een eerlijke prijs. We zien je graag weer een volgende keer! 🌿😊
BR
Snel geleverd, goed verpakt, frisse planten
Antwoord van garmundo.nl
Fantastisch om te horen dat je blij bent met de snelle levering, de goede verpakking en de frisse planten! 🌱📦 We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿😊
levering boven verwachting
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat de levering je verwachtingen heeft overtroffen! 🚚✨ We doen ons best om onze klanten blij te maken. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌿😊
28 jan 2024
Alles volgens afspraak
Antwoord van garmundo.nl
Top om te horen dat alles volgens afspraak verliep! 🎉 We streven ernaar om onze beloften na te komen en het jou gemakkelijk te maken. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊
25 dec 2023
Netjes afgeleverd op moeilijke locatie !
Antwoord van garmundo.nl
Hey, super fijn om te horen dat het pakketje goed aankwam, zelfs op een lastige locatie! 🚛 Bedankt voor je waardering, we doen ons best om overal te leveren. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten! 🌷
24 dec 2023
Goede levering alleen jammer dat ik de track en trace niet heb mogen ontvangen.
Antwoord van garmundo.nl
Hey daar! Fijn dat de levering goed was! 🚚 Ik zie dat het om een pallet levering gaat, het klopt dat je dan inderdaad geen track & trace krijgt, dit vermelden we ook in de bevestigingsmail. Wel kun je altijd informatie bij ons opvragen per mail of telefoon in de week van levering. Graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿

Aanrader! Fantastische service

Inmiddels 2x een bestelling gedaan en alles was perfect. Goede kwaliteit planten, keurig en op tijd bezorgd. Aanrader!
15 nov 2023
Hey daar, super fijn te horen dat beide keren alles helemaal top was! Kwaliteit en goede bezorging vinden we belangrijk! Als je meer groen nodig hebt, weet je ons te vinden! Super bedankt voor de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee! 🌿✨
correct duidelijk en snel
15 nov 2023
Hee! Super om te horen dat je onze service als correct, duidelijk en snel hebt ervaren! We doen ons best om alles vlot te laten verlopen. Als je nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten. Bedankt voor de waardering, daar worden we blij van! 🌿✨
Goed advies, snelle levering
15 nov 2023
Hey! Fijn dat je ons advies waardeert en blij was met de snelle levering! Als je meer advies nodig hebt of iets anders zoekt, we staan paraat. Bedankt voor de support, groetjes van het Garmundo team! 🌿 🌸
10 nov 2023
Vlotte afhandeling van besteld matreaal,en uitstekende kwalititijd
15 nov 2023
Super om te horen dat je blij bent met de vlotte afhandeling en de topkwaliteit! We doen ons best om alles soepel te laten verlopen. Mocht je nog eens planten nodig hebben, laat het ons weten! 🌿 ✨
perfect geregeld!
8 nov 2023
Goed om te horen dat alles naar wens was, bedankt voor je compliment! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar, happy gardening! 🌱🌼
5 nov 2023
We werden goed op de hoogte gehouden
8 nov 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We proberen de klant zo goed mogelijk te informeren, fijn dat je dit waardeert! Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar! 🌱🌸

Goede kwaliteit

Goede levering. Keurig verpakte planten. Mooie kwaliteit ook. Nu afwachten hoe het gaat worden in het voorjaar.
8 nov 2023
Hey daar! Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering, de zorgvuldig verpakte planten en de kwaliteit ervan. Mooi om te zien hoe ze in het voorjaar zullen groeien en bloeien, toch? De planten zien er goed uit, dus daar hebben we wel vertrouwen in! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar! 🌱✨
29 okt 2023

Palet leveringen

Aangeven wanneer de palet leveringen komen met track and trace.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijn te horen dat alles goed is verlopen rondom de levering. Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿
29 okt 2023
Prima Doen wat ze beloven
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je waardering! We zijn blij dat we je verwachtingen hebben waargemaakt! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿🌻
26 okt 2023
26 okt 2023
Bedankt voor je positieve review! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌼🌿
20 okt 2023
Zeer goed advies en snelle service. Prima planten!
Antwoord van garmundo.nl
Super bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat we je goed hebben kunnen adviseren, en je blij bent met de levering van de planten. Geniet ervan en graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌿 🌻
14 okt 2023

Correcte levering

Planten werden binnen de levertjjd van 3 dagen geleverd. Planten zagen er goed uit maar wel enigszins uitgedroogd. Wellicht is het een idee om de doosjes met de planten te nummeren zodat meteen duidelijk is welke planten op welke rij komen.
16 okt 2023
Dankjewel voor je feedback! We zijn blij te horen dat de levering binnen de 3 dagen was. Jouw suggestie over het nummeren van de planten is iets waar we al druk mee bezig zijn. We hopen het proces zo wat makkelijker te maken in de toekomst. Wat betreft de lichte uitdroging, dit kan meestal geen kwaad, we gaan er extra goed op letten! Als je verdere vragen of ideeën hebt, laat het ons weten. We zijn er om te helpen! 🌱😊
13 okt 2023
Prijs/kwaliteit is prima Communicatie over bezorgmoment top Levering en service chauffeur fantastisch
16 okt 2023
Wat een mooie review, dankjewel! We zijn blij dat je tevreden bent met de prijs/kwaliteit, bezorgcommunicatie en de service van de chauffeur. Daar worden we blij van! Graag tot een volgende keer, happy gardening! 🌱😊