garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Goede haag planten, op tijd geleverd en prettige communicatie. Erg blij mee.
16 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze haagplanten en de service! Op tijd leveren en goede communicatie zijn voor ons erg belangrijk. Als je in de toekomst nog meer groen voor in je tuin nodig hebt, dan weet je ons te vinden! Veel plezier met je nieuwe haag! 🌳😊
HK
HJ K.
Diepenheim
8 okt 2023

Prima keuze en service

Keuze, prijs en kwaliteit
16 okt 2023
Hey, bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze keuze, prijs en kwaliteit. Dat is precies waar we naar streven! Als je in de toekomst meer groen nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten. Veel plezier met je aankoop! 🌱😊
2 okt 2023
Goed product tegen goede prijs, snelle levering.
16 okt 2023
Wat een mooie review, dankjewel! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, snelle levering en de prijs-kwaliteitverhouding! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌸🌿
1 okt 2023

Prima

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteit planten lijkt goed. Mooi border plan erbij.
16 okt 2023
Hey daar, bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, de zorgvuldige verpakking en de kwaliteit van de planten! Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌸🌿
24 sep 2023
Had wel bericht kunnen krijgen op welke dag de levering zou komen maar verder netjes afgeleverd en een netjes product.
16 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je bestelling goed verpakt en netjes afgeleverd werd. Bij een pallet levering kan er helaas niet gewerkt worden met een track & trace, wel kun je altijd bij ons de leverdatum opvragen, en op de dag van levering kunnen we ook een tijdvenster opvragen. We nemen uiteraard je feedback mee ter verbetering van onze service! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿🌻
20 sep 2023
goed verpakt en geleverd
16 okt 2023
Hey, bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je bestelling goed verpakt was en probleemloos is afgeleverd. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Veel plezier met je aankoop! 🌱😊
Zeer goed verzorgd.
19 sep 2023
Super om te horen dat je tevreden bent! We doen ons best om alles tot in de puntjes te verzorgen. Bedankt voor je positieve feedback! 🌼😊
8 sep 2023
Makkelijke te bestellen en keurig afgeleverd, nu afwachten hoe mooi het gaat worden. Zou handig zijn als er grotere afbeeldingen van de planten afzonderlijk te zien zijn bij het bestellen. Verder top geregeld
11 sep 2023
Hey daar! Bedankt voor je review! 😄 Super om te horen dat bestellen en levering soepel verliepen. We nemen je feedback over grotere afbeeldingen van de planten mee! Je tuin gaat er vast prachtig uit zien! 🌿🌻 Happy Gardening!
2 sep 2023
Correcte afhandeling van een probleemzending.
5 sep 2023
Fijn om te horen dat we de probleemzending correct hebben afgehandeld. We doen ons best om eventuele issues snel op te lossen. Bedankt voor je waardering! Als je nog meer hulp nodig hebt, laat het ons weten! 🌿🌻
20 aug 2023
5 sep 2023
Hey daar, bedankt voor je positieve review! Geniet van de mooie planten! 🌿🌱
14 aug 2023
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk online bestellen. Webshop is overzichtelijk en geeft voldoende leveringsinfo voordat je de bestelling doet
5 sep 2023
Hey, bedankt voor je positieve review! Top dat je de prijs/kwaliteitverhouding waardeert. 😊 Ons doel is om het bestellen zo simpel en duidelijk mogelijk te maken, dus het is goed om te horen dat je de webshop overzichtelijk vond en de leveringsinfo handig! Geniet van de planten en graag tot een volgende keer! 🌿🌸
11 aug 2023
Goede telefonische informatie en de bestelling was goed verpakt.
5 sep 2023
Hey daar! Fijn dat je blij bent met onze telefonische hulp en de zorgvuldige verpakking van je bestelling. Als je nog meer vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌱🌻 Happy Gardening!
9 aug 2023
Bedankt voor je positieve review! Graag tot een volgende keer bij Garmundo 🌿🌸
28 jul 2023
Echt boven verwachting zijn de planten. De Thuja's zijn vol en groen en de juiste hoogte. De viburnum lekker vol en de Elaeagnus ook geweldig. Alles is op tijd geleverd, alle planten goed. We zijn top tevreden over de kwaliteit en de bezorging. Echt aan te bevelen.
Antwoord van garmundo.nl
Wow, wat een geweldige review! Thuja's, Viburnum en Elaeagnus in topvorm - dat zien we graag! 🍃 Fijn dat ook de levering naar wens is! Je tuin wordt vast prachtig. Bedankt voor je support en aanbeveling. Als je meer groenavonturen wilt, staan we voor je klaar! 🌳🚚 Groene groet van Team Garmundo
16 jul 2023
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review en graag tot een volgende keer! Groene groet, team Garmundo 🌿

Zonnehoed in het Dick Bijl park

De planten waren keurig verpakt en ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De zonnehoed planten staan nu te bloeien in het Dick Bijl park.
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met je bestelling!🌸 Geweldig dat de zonnehoed planten nu schitteren in het Dick Bijl park. Als je ooit meer groen aan je leven wilt toevoegen, staan we klaar om te helpen. Geniet van de mooie planten, team Garmundo! 🌿😊
25 jun 2023

Snelle levering bestelling van 40 campanula plantjes…

De bestelling van 40 campanula plantjes zijn netjes ingepakt in 2 dozen. Ook zijn de plantjes eerder bezorgd.
26 jun 2023
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling van 40 campanula plantjes! En goed te horen dat de plantjes eerder dan verwacht zijn aangekomen. We hopen dat de campanula's je tuin opfleuren! Als je nog meer groen nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. 🌼 Groetjes Team Garmundo
21 jun 2023
Super
26 jun 2023
Hey, bedankt voor je mooie review! Graag tot een volgende keer, en geniet van de tuin! 🌿 Team Garmundo
Netjes bezorgd en zag er goed uit.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je bestelling netjes is bezorgd en er goed uitzag. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt om je tuin op te fleuren, staan we voor je klaar. Happy gardening! 🌼 Team Garmundo
11 jun 2023

Goeie produkten en snelle levering

Planten in prima staat en dito verzonden. Snelle levering. Klantensercice is allert en reageert adequaat. Goed bedrijf!
Antwoord van garmundo.nl
Hey! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling! We steken veel zorg en liefde in het verzenden van de planten, en we houden ervan om onze klanten snel van dienst te zijn. Bedankt voor je support en we zijn blij dat je ons een goed bedrijf vindt! Graag tot de volgende keer! Team Garmundo 🌿🌱