garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

7 jun 2023
Hey Dave, Bedankt voor je geweldige review! Groene groeten! 🌿🌱
RV
ROB V.
VLAARDINGEN
5 jun 2023
Prima service en mooie planten
9 jun 2023
Hey Rob, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en planten! Als je nog vragen hebt of extra advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier van je vaste planten! 🌼🌿 Team Garmundo
5 jun 2023
Goed afgeleverd.
Hey, Bedankt voor je geweldige review! Groene groeten! 🌿🌱 Team Garmundo
TP
4 jun 2023
Alles goed verpakt.
9 jun 2023
Hey Theo, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en bedankt voor de mooie review. We wensen je veel plezier met je planten. Groene groeten! 🌿🌱 Team Garmundo
1 jun 2023
De plantjes waren zoals verwacht Wel jammer dat het plastic verpakkingsmateriaal nodig is
9 jun 2023
Hey Ticky! Bedankt voor je review! We zijn blij dat de plantjes aan je verwachtingen voldeden. We begrijpen dat het gebruik van plastic verpakkingsmateriaal niet ideaal is, en we werken er samen met onze kwekers aan om milieuvriendelijkere opties te vinden. We waarderen je feedback en streven ernaar om continu te verbeteren. Groene groeten! 🌱🌼 Team Garmundo
29 mei 2023

Tevreden

2 Borderpakketten besteld en de levering ging prima. Door drukte liep de levering 1 dag vertraging op en hiervan werd ik netjes op de hoogte gebracht. Pakketten waren netjes verpakt. Planten waren ook prima.
31 mei 2023
Hey Mariska, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Soms kan het gebeuren dat er wat vertraging optreedt, maar we proberen altijd iedereen goed op de hoogte te houden. Fijn dat je de verpakking en de planten in goede staat hebt ontvangen. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We helpen je graag verder! Geniet van je nieuwe borderpakketten! 🌿🌸
29 mei 2023
Prima prijs kwaliteit snelle levering
31 mei 2023
Hey Erwin, Super om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan weten. We staan klaar om te helpen! Team Garmundo
28 mei 2023
Ondanks dat de levering niet op tijd geleverd was werden we vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag werden de planten alsnog bezorgd.
31 mei 2023
Hey Petra, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering wat vertraagd was, maar het doet goed om te horen dat ons team je vriendelijk te woord heeft gestaan en dat de planten de volgende dag alsnog zijn bezorgd. Hopelijk geniet je nu van je groene aanwinsten! 🌿✨
28 mei 2023

Prima webwinkel

De planten zijn goed, niet armetierig. De planten zijn netjes verpakt. Snelle levering plus goede service. Ik had teveel besteld maar kon zonder gedoe hersteld worden. Het teveel betaalde kreeg ik ook snel weer teruggestort.
31 mei 2023
Hey daar! Leuk om te horen dat je tevreden bent met je planten van Garmundo! Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk te veel hebt besteld, maar gelukkig konden we dit snel voor je oplossen. Bedankt voor je feedback en als je nog meer planten nodig hebt, staan we voor je klaar. Groene groeten van het Garmundo-team. 🌿✨
27 mei 2023
Netjes volgens aangegeven dag geleverd. Planten waren goed verpakt en kwamen mooi uit de verpakking.
31 mei 2023
Hey Stephan, Super om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat de planten veilig en mooi verpakt waren. Daar doen we ons best voor! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
26 mei 2023
Prima kwaliteit, ziet er goed uit
31 mei 2023
Hey Jaap, Dat ziet er goed uit! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
26 mei 2023
Snelle levering en voorzien van een goede handleiding voor het beplanten van het borderpakket.
31 mei 2023
Hey Marjan, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de handige handleiding voor het beplanten van je borderpakket. Als je nog vragen hebt of extra advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier van je border! 🌼🌿
23 mei 2023
Snel geleverd, goed verpakt! Mooie verse groene vetmuur.
31 mei 2023
Hey Hendrika, Dat ziet er goed uit! Leuk om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en dat de planten veilig en mooi verpakt waren. Daar doen we ons best voor! Mocht je nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, laat het ons gerust weten. We staan voor je klaar. Groene groeten! 🌱🌼
21 mei 2023
23 mei 2023
Hey daar! Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Happy gardening! 🌿
19 mei 2023
Heel blij met deze levering. Super aardige medewerkers en chauffeur! Mooie struiken en de borderpakketten komen straks 👍
23 mei 2023
Hey daar! Geweldig om te horen dat je blij bent met je levering! Onze medewerkers en chauffeur zijn niet alleen super aardig, maar ook echte pro's in wat ze doen. En die mooie struiken? Ze zijn gewoon de kers op de taart! 🌿🌼 Als kers op de kers (als dat zelfs mogelijk is), komen de borderpakketten er ook nog aan. Dat wordt nog meer groen en kleur in je tuin! Duim omhoog voor jou en je groene vingers! 👍