contorion.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

31 jul 2024
Perfect bedrijf! Ze hadden iets wat niemand anders in Nederland verkoopt: een gipsplaatfrees 8 mm D 32 mm 90° voor bovenfrezen. Betaling ging perfect en binnen enkele werkdagen had ik het netjes verpakt in huis! Zeker aan te raden!
TW
Ton W.
Afferden (L)

30 aug 2024
Ik wil graag een hogere beoordeling geven. Maar..de inschrijfactie gaat erg traag en bij het uitchecken is niet meteen duidelijk waar het veld is om de code in te voeren. Daarnaast gaan steevast álle mails naar de spambox, zelfs met ROOD label van Google! Het is onbegrijpelijk dat dit bedrijf er niets aan doet om deze ongewenste situatie te voorkomen. Voor mijn bestelling had ik al onderzoek gedaan. Dat was positief. Maar toen de bestelbevestiging wederom en nu mét rood label in de spambox verscheen, begon ik erg te twijfelen. CONTORION, DOE ER WAT AAN!!!!
FW
Faisal w.
Den Hoorn ZH

Beoordelingen voor contorion.nl

PK
paul k.
drunen
29 sep 2024
Wat ik besteld heb zat er bij echt festool bedankt
24 sep 2024
Snelle levering volgens afspraak
24 sep 2024
3 okt 2024
DP
Dick P.
Otterlo
Jammer dat er geen technische mens(en) aanwezig is, dat is een groot gemis bij technische vragen. Je verkoopt wel pherd corinox vijlen zonder handvat, maar de handvaten kun je niet los bestellen zoals bij andere webshops. Verder, de toonzetting op vragen is vriendelijk en behulpzaam zover de kennis aanwezig is.
Antwoord van contorion.nl
Het spijt ons voor je slechte ervaring. De tevredenheid van onze klanten is erg belangrijk voor ons, wij hebben je feedback naar de desbetreffende afdeling gestuurd om de kwaliteit van onze service te verbeteren.
28 sep 2024
Krijg geen verzendbevestiging, na een week artikel nog steeds niet ontvangen en klantenservice reageerd niet
7 okt 2024
Hallo, het spijt ons voor deze situatie. De bestelling is verzonden met een bevestigingsmail op 24/09, controleer ook je map met ongewenste e-mail. We willen je vragen om (indien je dit nog niet gedaan hebt) contact op te nemen met onze klantenservice op service@contorion.nl zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Word niet verzonden
Antwoord van contorion.nl
Hallo, het spijt ons voor deze situatie. De klantenservice heeft geprobeerd per e-mail contact met je op te nemen. Controleer ook je map met ongewenste e-mail. Als je wilt, kun je contact met ons opnemen via service@contorion.nl.
FW
Faisal w.
Den Hoorn ZH
30 aug 2024

Prima actie, prijs, levering, jammer van spamsores

30 aug 2024
Professionele site, scherpe prijzen, No nonsens.
19 sep 2024
prima prijs en snelle levering!
23 sep 2024
17 sep 2024
18 sep 2024
TW
Ton W.
Afferden (L)
31 jul 2024

Perfect bedrijf, uniek aanbod!

1 aug 2024
3 aug 2024
Mooie producten. De klant beter op de hoogte houden van de leveringen want dat is niet zoals ik gewend ben bij online leveringen
5 aug 2024
Hallo! Ontzettend bedankt voor je beoordeling, we zijn blij dat je winkelervaring bij Contorion naar tevredenheid was. We hebben je feedback naar de desbetreffende afdeling gestuurd om de kwaliteit van onze service te verbeteren.
14 aug 2024
Snelle levering zending goed verpakt
15 aug 2024
19 aug 2024
Allemaal prima verlopen.
20 aug 2024
19 aug 2024
20 aug 2024
Hallo! Ontzettend bedankt voor je beoordeling, we hopen je snel weer te zien op Contorion.nl!
14 jul 2024

Werd niet op de hoogte gehouden.

Werd niet op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, de bestelling die ik gedaan had was een ander product, tenminste een andere foto om contact te zoeken werd ik door verwezen naar de chatbot. Als ik had geweten dat het een ander product zou zijn geweest had ik hem 7,50 goedkoper kunnen krijgen.
15 jul 2024
Hallo, bedankt voor je feedback. Controleer of de e-mails met de orderbevestiging en verzending niet in je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Als je problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op service@contorion.nl.
30 jun 2024
Alles snel en op tijd geleverd volgens afspraak En en er was iets mis met een deel van de bestelling en dit is snel en goes opgelost
1 jul 2024
23 jun 2024

Klopt 100% tevreden

Snel en netjes kwalitatief goed
24 jun 2024
Den Haag
4 jul 2024
Levering van 1 dag werd 3 weken of langer
8 jul 2024
Hallo, bedankt voor je feedback, de zending is binnen de aangegeven tijd geleverd, 2-3 werkdagen. Controleer of de bevestigingsmail niet in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als je problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op service@contorion.nl.