contorion.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

10 jan 2024
Gatenzaag set besteld, mooi spul en geleverd zoals aangegeven. Kreeg de voortgang te zien vanuit Duistand naar Nederland, alleen vanuit Nederland geen voortgang te zien van DHL. Werd wel op tijd geleverd hoor.

30 sep 2023
Her en der zwart vuil op de koelkast, open verpakking, bruine substantie aan en in het deurtje waarvan ik hoop dat het pindakaas o.i.d is en geen luierinhoud! Gebruiksaanwijzing kwam uit de verpakking eruit vallen toen ik hem opendeed en het snoer is afgerold geweest. Duidelijk een retour of ex demo model en dat stond er niet bij! En geen reactie op mijn mail erover!

Beoordelingen voor contorion.nl

Werd niet op de hoogte gehouden.

Werd niet op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, de bestelling die ik gedaan had was een ander product, tenminste een andere foto om contact te zoeken werd ik door verwezen naar de chatbot. Als ik had geweten dat het een ander product zou zijn geweest had ik hem 7,50 goedkoper kunnen krijgen.
Antwoord van contorion.nl
Hallo, bedankt voor je feedback. Controleer of de e-mails met de orderbevestiging en verzending niet in je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Als je problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op service@contorion.nl.
30 jun 2024
Alles snel en op tijd geleverd volgens afspraak En en er was iets mis met een deel van de bestelling en dit is snel en goes opgelost
1 jul 2024
Hallo! Ontzettend bedankt voor je beoordeling, we hopen je snel weer te zien op Contorion.nl!
23 jun 2024

Klopt 100% tevreden

Snel en netjes kwalitatief goed
24 jun 2024
RB
Roel B.
Den Haag
4 jul 2024
Levering van 1 dag werd 3 weken of langer
Antwoord van contorion.nl
Hallo, bedankt voor je feedback, de zending is binnen de aangegeven tijd geleverd, 2-3 werkdagen. Controleer of de bevestigingsmail niet in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als je problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op service@contorion.nl.
HR
Hans R.
Bleiswijk
7 jun 2024
Het product is precies zoals beschreven. Snelle en correcte levering.
10 jun 2024
25 mei 2024
Makkelijk en snel
13 jun 2024
13 jun 2024
28 mei 2024
29 mei 2024
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. We zien je graag weer terug!
21 mei 2024
22 mei 2024
10 mei 2024
13 mei 2024
Hallo! Ontzettend bedankt voor je beoordeling, we zijn blij dat je winkelervaring bij Contorion naar tevredenheid was.
16 apr 2024
Duidelijk, goede leverinfo , levering op juiste tojdstip
16 apr 2024
14 apr 2024
Goede kwaliteit en snel geleverd.
15 apr 2024
11 apr 2024
Goed geregeld
11 apr 2024
Goedendag, bedankt voor je beoordeling. We zien je graag weer terug!
29 mrt 2024
25 mrt 2024
26 mrt 2024
7 apr 2024
8 apr 2024
Hallo, dank je voor je opmerking, je feedback is waardevol en we danken je dat je de tijd hebt genomen om deze met ons te delen. We hebben je feedback naar de desbetreffende afdeling gestuurd om de kwaliteit van onze service te verbeteren.
23 feb 2024
Levering heeft even op zich laten wachten. Maar is verder correct verlopen en het gekochte artikel voldoet prima. Ook de prijs was goed!
23 feb 2024