charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com
Beoordelingen:

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal  

4,09
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

de meest kritische beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor charlietemple.com

 Sorteren  
Relevantie
(193)
(536)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vage informatie

Beste Klant, Via deze weg willen wij jou informeren over de status van je bestelling. Je bestelling bevat specifieke glazen die wij niet op voorraad hebben, maar bestellen bij onze leverancier. Recent hebben wij van deze leverancier te horen gekregen dat zij de productie hebben moeten stopzetten vanwege een technische storing. Door dit technische probleem kunnen zij niet leveren aan hun klanten, waaronder Charlie Temple. Aangezien wij afhankelijk zijn van onze leverancier om je bestelling uit te voeren, moeten wij helaas meedelen dat de levering van je bestelling vertraging zal oplopen. Wij begrijpen dat deze vertraging zeer onaangenaam is voor jou als klant en betreuren de situatie ten zeerste. Natuurlijk blijven wij de situatie dagelijks in de gaten houden en zullen we je per e-mail informeren zodra we een update over je bestelling ontvangen. Hartelijk dank voor het begrip en geduld. Groet, Charlie Temple
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerste bestelling maar meteen mijn laatste

Begin april besteld, maand later eindelijk mijn bril in huis. Was mijn eerste bestelling en meteen de laatste. Blijkbaar was er een probleem met de fabriek waar de glazen vandaan kwamen maar dit communiceren ze pas na twee weken. De bril zou binnen 5 werkdagen geleverd worden (dus ook geen 3 wat op de site staat) maar dit is dus niet gebeurd. Heb meermaals gemaild en gebeld maar geen reactie, ook niet via facebook. Tot slot heb ik eindelijk mijn bril ontvangen maar is het glas beschadigd. Hierover ook gemaild, toen kreeg ik eindelijk wel reactie met een voorstel waarop ik reageer… maar je raad het al…. Hoor je dus niks meer van. Kwaliteit van het glas is ook echt niet top, je betaald dus echt voor kwaliteit bij de opticien. Deze glazen krijg je bijna niet schoon, zit een rare laag op waardoor je de viezigheid overal heen smeert. Dikke teleurstelling!!
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwacht geen klantenservice

Ik begreep dat op het moment CharlieTemple werd verkocht, de kopers ze gemiddeld een 4.7 sterren gaven, met goede klantenservice en volgende dag levering.. De nieuwe eigenaar is ook eigenaar van Pearl en EyeWish, en lijkt wel of ze actief proberen mensen terug de opticien in te krijgen. Jammer. Concept is goed. Passen van de monturen thuis goed idee - degene die ik had gekozen kon ik niet meer bestellen, want niet meer in voorraad (terwijl ik het montuur dus wel thuis had..). Aantal keren geprobeerd te bellen, maar heeft geen zin. Wel een zonnebril op sterkte besteld, maar geen idee wanneer ik die zou kunnen verwachten. Volgens andere recensies kan de wachttijd behoorlijk oplopen.
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De pasbrillen werden direct verzonden, maar de bril zelf is inmiddels 3 weken geleden besteld en geen reactie. Ik had meerdere malen gebeld en krijg dan te horen dat er meer dan 10 in de wachtrij staan, en na 25 min zelf opgehangen. Ik had een 2e e-mail gestuurd met het vermoeden dat ze een scam uitvoeren, gezien ik meerdere reacties heb gezien waarbij niks wordt gestuurd. Ik zei dat als ze de volgende dag geen bericht gaven, ik aangifte zou doen. Ik kreeg toen een bericht dat er een fout bij de fabriek lag. Ik heb geen idee wat nu te doen. Gaan ze bril sturen? Op welke termijn? What the f.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechtste ervaring ooit

De vele zeer zorgwekkende reviews van de afgelopen weken blijken helaas volledig te kloppen. Levering blijft uit, klantenservice is in gesprek of na 45 minuten automatisch antwoordapparaat volgt er complete stilte.... Benieuwd of er wel op de email wordt gereageerd (volgens website duurt dat tot 10 werkdagen - wat een onredelijk lange termijn is). Na jarenlange goede ervaringen is dit wel een domper. Ik heb nog een paar brillen te vervangen maar ga dat zeker niet bij Charlie Temple doen. Zo'n Thuiswinkel Waarborg stelt kennelijk ook niets meer voor....
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet voldoende communicatie

Er was een probleem met de leverancier. Normaal gesproken bedraagt de levertijd slechts enkele werkdagen, nu kreeg ik een mail dat mijn bestelling 7 dagen vertraging zou oplopen. Na bijna twee weken er maar een keer achteraan gebeld, omdat ik verder geen nieuwe info meer kreeg. Het probleem is nu nog steeds niet opgelost en word naar mijn mening niet genoeg op de hoogte gesteld. Het is normaal dat er een keer problemen zijn, maar voor zo’n fikse vertraging had ik minimaal een compensatie verwacht. Ondertussen wacht ik nog met smart op mijn pakketje…
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Failliet?!?! Ontevreden over een ontvangen bril. Gemaild, geen reactie. Afgelopen week om 12.00 uur gebeld en ondanks dat ze volgens hun bandje bereikbaar zouden moeten zijn werd de verbinding direct verbroken (tot 3x toe). Bericht gestuurd via Facebook, geen reactie. Vandaag weer gebeld, 25 minuten in de wacht gestaan en toen hoorde ik niets meer, geen verbinding. Ik lees heel veel (!) reacties van mensen met dezelfde ervaringen. Het ruikt naar een faillissement. Koop hier niets, straks ben je je geld kwijt en krijg je niet je bestelde bril!!
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Afspraken niet nagekomen.

Op 7 april een bril besteld. Een bril besteld die niet naar mijn wensen was omdat ik met enige haast een bril nodig had en deze bril binnen 3 werkdagen bezorgd zou worden. Ik zou de 12e op vakantie gaan. Dit zou goed uitkomen met de levertijd. Een uur na bestellen kreeg in een mail dat de glazen niet leverbaar waren en dat het 7 dagen zou duren. Hier is ook niet aan gehouden. Vandaag de 24e, wordt het pas geleverd. Ik heb dus op mijn vakantiebestemming een bril moeten kopen. Slecht dit, heb ook niks meer aan deze bril :).
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht bereikbaar

Ik heb een bestelling gedaan. Die ik 5 min later aanpaste (bruine ipv grijze glazen) door middel van een mail. Ik heb ook geprobeerd te bellen maar ze zijn maar tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar. De volgende dag heb ik nog 3 keer gebeld maar ik werd na 10 minuten wachten telkens uit de wachtrij gegooit door de belcomputer. Na 5 dagen kreeg ik een bericht dat het door de wijziging langer ging duren. We zijn inmiddels 9 dagen verder en ik heb nog geen bril binnen. Ik kan dus niet zeggen of hij bevalt 😉.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

4 zogeheten test brillen besteld met blauwfilter. Brillen kwamen 1,5 week na bestelling binnen. Kreeg niet de indruk dat er in de glazen een blauw filter zat. Heb ze tot 2x toe gemaild maar krijg geen reactie terug. Brillen zijn reeds retour gestuurd maar nog steeds krijg ik geen reactie van ze, ook niet dat ze de brillen weer in ontvangst hebben terwijl DHL aangeeft dat ze weer aangekomen zijn bij hen. Zal hier geen bril voor dagelijks gebruik meer bestellen maar gewoon naar een opticien gaan.
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ruim 2 weken geleden online een zonnebril op sterkte gekocht. Ik heb een orderbevestiging ontvangen en daarna niets meer gehoord. Ik heb een aantal keer gemaild om te vragen. Wanneer ik mijn bestelling thuis kan verwachten, maar nog steeds geen reactie ontvangen. Ook heb ik twee keer gebeld en dan kwam ik in een wachtrij. Na minuten daarin te hebben gestaan werd de verbinden verbroken. Ik ben erg ontevreden en zit in onzekerheid over mijn bestelling.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet binnen. De beloofde 7 werkdagen zijn inmiddels 15 werkdagen en bestelling staat nog steeds ‘in behandeling’. Reageert niet op e-mail. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en als je het geluk hebt dat je in de wachtrij komt te staan dan wordt de verbinding alsnog na 20 min verbroken. Hun marketing is perfect, maar de uitvoering ervan slecht. Ik zou bijna denken dat dit bedrijf niet bestaat. Hier bestel ik nooit meer!
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet binnen na een maand

Ik heb deze bril gekocht einde van maart. Na 14 werkdagen heb ik een mailtje gestuurd van waar de bril bleef. Stuurde ze een algemeen mailtje dat er een storing was bij de glazenmakers. Het zou wel fijn geweest zijn dat ze dit eerder hebben laten weten. Ik heb een medische aandoening waardoor ik deze bril nodig heb en kan nu niet meer langer wachten. Duurt allemaal veel te lang! Je moet dan niet zeggen dat binnen 7 werkdagen je de bril al thuis heb.
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bereikbaarheid, onbekend wat status bestelling is.

Eerdere bestelling ging prima. De laatste echter heel slecht. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling Max 7 dagen vertraging zou hebben. Het is nu dag 11 en ik heb nog geen update gehad, geen antwoord op mijn mail, contactverzoek via Facebook en de telefonische klantenservice is niet bereikbaar. Ik heb zeker begrip voor de vertraging als glazen niet op voorraad zijn. Echter hou de klant dan op de hoogte.
Beoordeling melden
AI
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dramatische klantervaring!

Slechts 1 tip: koop hier NIET! Nadat je een bestelling hebt geplaatst (en betaald) is Charlie Temple onbereikbaar! Tot twee keer toe ruim 45 minuten telefonisch in de wacht gestaan om vervolgens uit de wachtrij te worden gegooid. 1,5 uur tijd verloren. De meest recente reviews doen mij vermoeden dat er meer aan de hand is bij Charlie Temple dan we kunnen vermoeden. Faillissement aanstaande?
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

eerder goede ervaringen maar nu niet meer

eerder goede ervaringen maar nu niet: er wordt niet aan de beloofde levertijd gehouden en daar wordt niet over gecommuniceerd. Als er navraag wordt gedaan wordt gerefereerd aan een mailtje dat helemaal niet ontvangen is, ook niet in de spambox.... en ook pas 9 werkdagen na besteldatum wat al te laat was. Na 10 werkdagen ook nog steeds geen daadwerkelijke levertijd bekend.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling uiteindelijk wel binnen gekregen, nadat de eerste verloren was gegeaan. Zeer onhandig. Je krijgt ze niet via de telefoon te pakken. Contact uren 9 tm 13:00, maar als je stipt om 9.00 belt blijft het bandje “10 wachtende voor je” afspelen. Ik heb ze 3 dagen proberen te bellen en niet te pakken gekregen. Uiteindelijk veel later reactie op mail.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Faillissement op komst? Fabriek uit de running

Fabriek uit de running? Geen idee of mijn bril nog geleverd zal worden. Klantenservice niet bereikbaar (neemt niet op om 12:45, terwijl het op werkdagen geopend zou moeten zijn van 9-13 uur). Ik wordt niet op de hoogte gehouden van de vertraging / of mijn bril überhaupt nog geleverd zal worden: faillissement op komst? Na 3 weken nog geen enkel bericht.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet veel vetrouwen

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen. Na 2 weken geen reactie op de mail. Daarom gebeld, pas na meer dan een half uur wachten ter woord gestaan. Krijg nu een nieuw thuis gestuurd, dus dat is netjes. Maar ik lees erg veel slechte recensies op internet. Dus ik zou niet heel veel vertrouwen hebben in een volgende bestelling.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een bril besteld op 1april 2024 en zou binnen 3 dagen geleverd worden.krijg ik dezelfde dag een mail dat het maximaal 7 werkdagen wordt vanwege niet op voorraad. Gemaild na 8 werkdagen dat het nog niet binnen was.proberen te bellen lukt ook niet.nu is het 17 april nog niks gehoord.geen bericht helemaal niks.zeer slecht
Beoordeling melden