Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke.
De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen.
Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik.
Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst.
Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen.
Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt.
Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!!
En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Communicatie is heel summier. Een bestel bevestiging en na een week of twee een bericht dat de bril er morgen is. Ik ben geen fan van dagelijks drie mails, maar hier was ik toch even ongerust of het helemaal goed ging. Maar uiteindelijk geleverd niet veel later dan verwacht en ik kan waarempel het bericht dat ik nu aan het typen ben, goed lezen. Prima bril
Na de bestelling van mijn zonnebril met varifocus ontving ik een bericht dat er een flinke vertraging op de levering zou zijn. Balen natuurlijk. Nog via mail geïnformeerde naar specifieke vertraging. Geen reactie gehad. Toen bleek de bril slechts 2 dagen later te worden geleverd. Conclusie: goed passend product, matige communicatie
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Communicatie
De bril is van goede kwaliteit. Uw communicatie is iets minder. Bril besteld op 9 april. 10 april bericht dat de levertijd 7 extra werkdagen ging duren. Plots op 13 april bril geleverd. Op 15 april mail dat helaas de levertijd langer wordt??? Dit gemeld maar geen terugmelding gekregen, dat is wel lammer.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De pasmodellen voor een zonnebril donker kleuren. Dit zou misschien met een folie kunnen. Dan heb je een beter idee hoe de zonnebril bij je staat.
En misschien korting op de brillenkoker. Of gratis wanneer je binnen een bepaalde periode opnieuw een aankopen doet.
De bril werd snel geleverd, ziet er netjes uit en de glazen bevallen ook goed. Het virtueel passen is wel een probleem als je een bril nodig hebt want die moet je dan afzetten en dan zie je niet goed hoe de bril staat. Maar dat heb je in een echte winkel ook
Beoordeling melden
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Omdat ik de brillen heb ontvangen heb ik het op Goed gezet, maar ondanks dat deze volgens de website op voorraad waren, bleek dat er een langere wachttijd van een week zou zijn, omdat enkele glazen alsnog extern bijbesteld moesten worden.
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De brilpootjes zijn te kort en kunnen niet worden aangepast bij Charlie Temple. Ze zijn zelfs korter dan goedkope brillen van drogisterijen etc. Dit is echt teleurstellend. Voor de rest zijn er leuke brillen te kiezen.
Bestel gemak, maar mijn bril was niet leverbaar op termijn. Glazen moesten besteld worden. Ik had m niet optijd voor de vakantie zonder probleem geannuleerd en dag later mijn geld weer op de rekening
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Perfect!
Tweede keer dat ik hier een bril bestel. Goede communicatie, goede keuze, goede kwaliteit en prijzen en fijn dat je de bril online kan passen. Ik ben er blij mee! Tot de volgende bestelling!
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De kleur van het monteur is in het echt helaas donkerder dan op de foto. Dat is jammer. Het verzenden duurde langer maar daar werd ik netjes van op de hoogte gesteld. Prijs kwaliteit is goed!
Beoordeling melden
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima alternatief
Als je je sterkte weet is dit een prima alternatief voor de gebruikelijke brillenwinkels, maar verwacht geen wonderen. Glazen altijd goed, monturen soms wat minder.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De bril is stevig en mooi. Niet binnen de 3 dagen, maar er werd mij wel gemaild over de situatie van de bezorging. Uiteindelijk was de bril binnen na 7 dagen
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Denk niet dat jullie het veel beter kunnen doen dan nu
Je word keurig op de hoogte gehouden.
De bril is keurig en veilig ingepakt
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Oké
Altijd wel goed maar de langdurigheid van meegaan is wel niet wauw, spijtig ook dat je je bril niet bij hun kan laten maken terug
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Prima
Glazen waren niet op voorraad, maar 1 enkel mail hierover ontvangen. Dit vindt ik beetje jammer.
Verder alles prima verlopen.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bij bellen kun je na het introbandje blijven hangen om de serviceafdeling te spreken, echter word je daarna alsnog verbroken.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
3 van de 4 keer top
Ik heb nu vier keer besteld! 3 keer geen problemen, nu leveranciers problemen dus al twee weken aan het wachten.
Beoordeling melden
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
T blijft toch een internet aankoop, dus de multifocale optie niet optimaal.
Prijs/kwaliteit wel 5 uit 5
Beoordeling melden
6 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Thuis passen
Het was fijn, dat ik 4 brillen thuis kon passen. Helaas was mijn uitgekozen bril niet op voorraad.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De glazen waren niet op voorraad waardoor het langer duurde voordat ik mijn bril kreeg.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.