Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.057 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

7 jan 2024
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Ons pakket is kwijt wel betaald zijn nu 1,5 week verder En erg jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden of dat ze een andere gerustellende oplossing komen
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team sans-online.
Bestel er nooit meer iets. Per ongeluk verkeerd product besteld. Via DHL retour gestuurd via pakketkluis. Pakket is verdwenen bij DHL. Beide bedrijven gaan ervanuit dat de medewerker van DHL die het Pakket ophaalt uit de kluis de waarheid spreekt. Ik ben neergezet als oplichter door zowel DHL en Sans-online. Men houdt elkaar de hand boven het hoofd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen, ik heb even het hele mailcontact doorgelezen. In deze was er inderdaad een pakket retour aangemeld bij ons die in een kluis van DHL achtergelaten moest worden. Omdat je na een aantal dagen nog geen bevestiging had ontvangen heb je hierover navraag gedaan bij ons, en wij weer bij DHL. Zij hebben dit onderzocht en gaven aan dat er helaas niets in de kluis is achtergelaten, de medewerker van het DHL-servicepoint, de camerabeelden en de koerier van DHL bevestigen dit ook. Helaas kunnen wij zonder verzendbewijs of ontvangen pakket daarom ook niets voor je verwerken, hiermee willen wij niemand als oplichter neerzetten maar aangaande onze checks en het onderzoek kunnen wij bevestigen dat het inderdaad niet is ingeleverd. Hoe spijtig ook, hierin kunnen wij dus geen creditering aanbieden. Ik hoop hierin op je begrip. Team Sans-Online
Pakketje is zoekgeraakt
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb begrepen dat dit inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team Sans-Online.
Gratis retour!
bestelling is geannuleerd door winkel doordat deze achteraf niet op voorraad was maar zichtbaar in de online webshop. Wel zijn er nog kosten die ik moet betalen.
Portokosten betalen, als je via BOL besteld niet
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
26 nov 2023
Ik heb op de 18e besteld en betaald, geen pakket ontvangen of een bericht ontvangen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze levering. Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Service is moeilijk bereikbaar Dure retour kosten zoals extra administratie service kosten Kleding wordt vies geurend op gestuurd
22 nov 2023
Hi, Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 0:900 tot 17:00. Bij klachten kan je ons ook mailen info@sans-online.nl. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Veel kosten aan retourneren Sturen vaak kleding op zonder zakje en ze ruiken vies
22 nov 2023
Goedendag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Heel onduidelijk hoe te retourneren en de kosten van retourneren.
14 nov 2023
Hey, Bedankt voor je beoordeling! Op onze retourpagina: www.sans-online.nl/retour hebben wij een stappenplan gemaakt voor het retourneren van je pakket, vaak kan je alle informatie en benodigdheden hier terugvinden. Indien je nog verdere vragen hebt mag je altijd contact met ons opzoeken op: info@sans-online.nl Wij helpen je graag verder. Team Sans-Online
9 nov 2023

Mwauh

Ene product niet zoals op de foto andere niet leverbaar. En dan bijna vier euro betalen voor terugsturen.
10 nov 2023
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met dit artikel! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
8 nov 2023
Luxe winterjas gekocht. Kwam binnen beloofde 3 dagen binnen. Was niet in plastic verpakt en er stonden op de rug en armen zanderige schoenafdrukken op. Er had iemand overgelopen bij de Dropshipper of in de logistieke keten. Neem de 4 euro retourkosten voor lief. Bestel hier niets meer.
9 nov 2023
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
Andere foto als bestelling
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online

DHL Onbetrouwbare Koerierdienst

Het is zeker te overwegen van Koerierdienst te veranderen! Tot 2 keer toe heeft DHL aangegeven het pakket af te geven echter beide pogingen zijn in schoonheid gestrand. Nu maar afwachten waar het pakket zich bevindt.
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met DHL niet goed verlopen is! Graag willen wij met je meekijken. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
2 nov 2023
Pakket is na een week nog niet geleverd. Aantal keren aangegeven dan DHL deze kwijt is. Doet Sans niets aan. Wel betaald geen pakket
7 nov 2023
Hi, Ik zie dat er inmiddels een retournering op deze order toegepast, dus ga ik er van uit dat de zending toch goed ontvangen is :-) Wanneer er toch nog problemen zijn kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Info@sans-online.nl Team sans-Online.
1 nov 2023
4 euro retourkosten vind ik echt zeer hoog. Bij menig webshop is dit gratis of voor een klein tarief. Ook werd de bestelling als twee losse pakketten geleverd. Één bij het afhaalpunt wat ik gekozen had, andere pakket helemaal aan de andere kant van de stad. Ik bestel hier niet weer.
7 nov 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Voor het afhaalpunt kan je altijd contact met ons opnemen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de zending bij het juiste afhaalpunt wordt afgeleverd. Team Sans-Online.
1 nov 2023
Item was op de webshop gewoon leverbaar, maar vervolgens krijg je een mailtje dat het item niet meer op voorraad is.
31 okt 2023
Kleren niet binnen gekregen
7 nov 2023
Hey Pim, Wat vervelend om te horen, wij hebben hier de afgelopen tijd veelvuldig contact over gehad. Je gaf inderdaad aan de broeken niet te hebben ontvangen, dat is natuurlijk vervelend. Toen wij de gewichten van deze zending hebben opgevraagd bij DHL kwam hieruit naar voren dat de broeken daadwerkelijk zijn verstuurd dus ook zouden moeten zijn aangekomen. Wij hebben je dit vermeld en daarop kwam de reactie dat jij deze zeker niet hebt ontvangen. Na een aantal dagen gaf je toch aan dat de levering was geleverd bij je buurvrouw en dat je daar de broeken hebt teruggevonden, dus is het uiteindelijk toch goedgekomen. Bedankt voor je beoordeling, graag tot ziens. Team Sans-Online