Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.057 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

24 aug 2023
Een jurk die na 1 dag dragen gaat pillen en waar halen komen,en daarvoor een klacht heb ingediend. Krijg ik als antwoord dat ligt aan de stof, en volgens kunnen wij niets voor u betekenen. Er bestaat toch zoiets als klanttevredenheid?
29 aug 2023
Hallo, Wat vervelend dat wij je niet verder kunnen helpen met je klacht! Helaas kunnen wij geen garantie geven op klachten als pillen, excuses. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
23 aug 2023
Jurk besteld en deze kwam niet binnen. Later in de week zelf contact op genomen met de klantenservice, daar bleek dat hij helemaal niet aanwezig was.
23 aug 2023
Hallo, Ik zie inderdaad dat de jurk niet op voorraad was en dat je hierover een mail hebt ontvangen de volgende dag. Wellicht is de mail niet goed ontvangen. Excuses! Wij zullen dit meenemen voor de toekomst! Team Sans-Online
21 aug 2023

Nalatig levertijd

Heb 13e besteld het is nu de 21e en nog geen bericht. Gebeld zou uiterlijk vandaag weg gaan. Is niet de belofte die op website wordt gedaan.
23 aug 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
15 aug 2023
Niet ontvangen
23 aug 2023
Hi, Je mag even contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Mijn collega's helpen je graag verder! Team Sans-Online
Slechte ervaring
1 aug 2023
Hey, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt opgedaan! Graag willen wij dit met je bespreken, zou je ons een mail kunnen sturen naar Info@sans.nl. Graag tot ziens! Team Sans-Online
27 jul 2023
Kapotte kleding sturen en dan nog retour zending betalen. Jammer 7,90 zend kosten betalen voor niets….
27 jul 2023
Goedemiddag, Wanneer je een incorrect artikel hebt ontvangen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Onze klantenservice helpt je hier uiteraard verder mee en zorgen altijd voor het kosteloos retourneren van een defect artikel. Team sans-Online.
25 jul 2023
Blousje besteld, geen enkele melding dat het niet meer op voorraad was. Betaald, twee dagen later bericht, het blousje is niet meer op voorraad.
24 jul 2023
Kreeg 2 PME polo,s die niet verpakt waren en op een zat ook nog een vlek
26 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen! Onze excuses! Hiervoor kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Wij helpen je graag verder! Team Sans-Online
21 jul 2023

Sans laat je bij retouren alle…

Dat de leverancier het verschil niet snapt tussen heen en retourzending is echt belachelijk! Bovendien heb ik maar 1 item besteld van een merk en maat die mij zeer goed bekend zijn. Ik had dus terecht verwacht dat het overhemd 100% zeker zou passen. Mijn kritiek is alleen ophet niet terugbetalen van de heen zending. Dat ik de retopur zending zelf moet betalen vind ik geen probleem.
27 jul 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
MD
20 jul 2023
De hele bestelling is op een onderdeel na goed , maar om dat ene onderdeel te retourneren is een klus. Formulieren uitprinten!!!! Niet van deze tijd !!
26 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online

Kleding niet op voorraad maar wel kunnen bestellen

Ik vind het slecht dat ze je een kledingstuk laten bestellen en betalen En vervolgens krijg je een paar dagen later een bericht dat het artikel niet op voorraad is Dus kun je weer wachten op je terug gaven van je geld Slecht op order daar!
20 jul 2023
Goedemiddag, Wij bieden je natuurlijk niks aan wat we niet op voorraad hebben. echter kan het voorkomen dat iemand je voor is geweest bij je aankoop. Omdat wij een winkel hebben in Rijssen ( Overijssel) ligt een gedeelte van de voorraad ook in deze winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat net het laatste artikel is verkocht in de winkel. Wij snappen de teleurstelling en hopen dat dit bij een volgende bestelling niet voorkomt! Team sans-Online.
16 jul 2023
Gewoon kut
20 jul 2023
Goedemiddag, Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen. Is het mogelijk ons te mailen via onze klantenservice info@sans-online.nl? Wij kijken dan graag met je mee! Team sans-Online.
Op 29 juli ordernr.2250148 xu-47357308 besteld bij Sans BV by Buckaroo Euro 89,95 betaald met ideal Nog steeds dit pakket niet ontvangen. Hoe kan dat? En kan ik zelf actie ondernemen?
9 jul 2023
Bestelling nooit ontvangen
6 jul 2023

Niet op voorraad

Ik had een jurk besteld, maar die was niet op voorraad. Jammer dat dit niet direct op de site te zien was, maar pas later gemaild werd. Wel de betaling retour gekregen gelukkig.
5 jul 2023

Rare boze man

Nou ik had kleding bestelt en toen kwam de bezorger in de avond bij ons maar de man kon de bel niet vinden Dus kwam die ons pad op en wij hebben een bordje met pas hier waak maar des al niet te min Hij loopt naar onze deur en bonst ongelofelijk hard op onze deur en toen schrokken de honden en mijn zieke vader Heel erg Dus mijn moeder doet de deur los en drukt boos de kleding in haar hand daarbij loopt die boos weg maar vergeet mijn hond waarop hij als een klein meisje hand gebaren gooit naar mijn hond en roept opdonderen met dat beest bij deze wil ik zeggen dat als die vriendelijke oude grijze man ooit weer bezorgd mag hij zijn fatsoen wel eventjes opschroeven vriendelijke groet robin
5 jul 2023
Pakket terug gestuurd nog geen retour geld ontvangen