Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.057 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Mijn bestelling is helaas niet geleverd!
2 jul 2023
Het pakje is nog steeds niet aangekomen
5 juni een broek besteld en betaald. Vervolgens na 2 dagen bericht van DHL dat het pakket in een andere regio terecht is gekomen. Na 8 dagen niets meer gehoord te hebben Sans een mail gestuurd. Ze hadden achterhaal dat het pakket ergens was blijven steken en dat ik wel weer bericht kreeg. Tot vandaag niets gehoord
Dat je moet betalen voor een retourticket en dat je ze uit moet printen
17 jun 2023
Had jurk besteld, ontvangen zonder kaartjes en met geur van transpiratie. Kreeg sterk de indruk dat de jurk gedragen was. Vind niet dat je zoiets kunt verkopen! Heb nog geen reactie ontvangen op mijn geschreven reden van retourneren.
17 jun 2023
Een overhemd wordt in een plastic hoesje gepropt en als nieuw verkocht. Verder geen mogelijkheid tot oplossing geboden.
AL
A. L.
beek en donk
16 jun 2023
7 dagen moeten wachten en bellen en nog bellen blijkt dat ze t niet meer in voorraad hebben terwijl ik al n keer gebeld had en toen zeiden ze dat ze t op zouden sturen !!
16 jun 2023
Webshop beter op orde maken. Want ik bestel jurk en betaal het, en vervolgens wordt het niet geleverd. Zo jammer dit
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je nog geen levering hebt ontvangen. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is, is het mogelijk hierover contact op te nemen met ons via: Info@sans-online.nl Wij horen graag van je! Team Sans-Online
NH
Nicole H.
Flensburg
16 jun 2023

Creatie nü ontvangen en tot nu toe geen geld terug

Goederen niet ontvangen en de verkoper is volgens mij een nepaccount. Opgelet koper levert niet en excuses gebruiken heeft uiteraard niets met de feitelijke gang van zaken te maken, jammer
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat jammer om te horen dat je nog geen levering hebt ontvangen, wij helpen je hier graag mee verder! Is het mogelijk hierover contact met ons op te nemen op: info@sans-online.nl. Wij kijken hierin graag even met je mee. Team Sans-Online
14 jun 2023
Nog steeds mijn geld niet terug ontvangen
15 jun 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je nog wacht op een refund! Graag wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice: info@sans-online.nl Zij kunnen je hier meer over vertellen en je wellicht verder helpen. Wij horen graag van je! Team Sans-Online
13 jun 2023
Na lang wachten op mijn pakket bleek het adres niet te kloppen. Nagekeken, bleek dit wel te kloppen. Alsnog heel veel later mijn pakket ontvangen. Slecht geïnformeerd door de klantenservice
16 jun 2023
Hey, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent! Bedankt voor je feedback en nemen dit mee voor de toekomst! Team Sans-Online
Ik had wat besteld maar zonder enig bericht kreeg ik geld terug gestort.
16 jun 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen, wij willen graag zien of wij je hier mee verder kunnen helpen. Is het mogelijk ons te contacteren op: info@sans-online.nl? Wij helpen je daar graag verder. Alvast bedankt. Team Sans-Online
24 mei 2023
Ik bestel is wat niet goed is . Kost het mij 2 x verzendkosten 😡 Nooit meer bestellen bij jullie
25 mei 2023
Hallo, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons beleid!! Wij zullen dit zeker meenemen voor in de toekomst. Toch zien wij je graag terug bij een volgende bestelling :) Team Sans-Online
24 mei 2023
25 mei 2023
Hallo, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de bestelling. Graag willen wij je verder helpen, hiervoor kan je een mailtje sturen naar Info@sans.nl. Alvast bedankt! Team Sans-Online
17 mei 2023
Broek was er helemaal niet pas na een paar dagen antwoord en daarna pas geld terug. Gelukkig was die ergens anders wel. De webshop dus beter bijhouden is dan de tip
19 mei 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen, ik zie dat er een artikel was besteld waarop een langere levertijd. Wij proberen dit altijd wel zo duidelijk mogelijk te vermelden, het spijt ons om te horen dat dat in deze mogelijk niet helemaal duidelijk was. Helaas hebben wij op het laatste moment van onze leverancier vernomen dat dit artikel niet uitgeleverd kon worden, onze excuses dat wij dit pas zo laat hebben kunnen melden. Ik hoop dat alles bij de volgende bestelling beter gaat, mocht je toch nog vragen/opmerkingen hebben, laat het ons dan zeker weten op: info@sans.nl Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online