Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.818 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.017 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

5 okt 2023
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.....
30 sep 2023
Niks ontvangen, kan mijn bestelling niet zien
14 jun 2023
Nog steeds mijn geld niet terug ontvangen
15 jun 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je nog wacht op een refund! Graag wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice: info@sans-online.nl Zij kunnen je hier meer over vertellen en je wellicht verder helpen. Wij horen graag van je! Team Sans-Online
Mijn bestelling is helaas niet geleverd!
2 jul 2023
Het pakje is nog steeds niet aangekomen
16 okt 2023
Ik wacht al 8 dagen op bestrlling
16 okt 2023
Hallo, Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
3 okt 2023

Ik heb nog steeds mijn shirts niet ontvangen

Heb nog steeds mijn shirts niet
MW
Mar W.
Rotterdam
1 okt 2023
Ik heb nog niets ontvangen.
31 okt 2023
Kleren niet binnen gekregen
7 nov 2023
Hey Pim, Wat vervelend om te horen, wij hebben hier de afgelopen tijd veelvuldig contact over gehad. Je gaf inderdaad aan de broeken niet te hebben ontvangen, dat is natuurlijk vervelend. Toen wij de gewichten van deze zending hebben opgevraagd bij DHL kwam hieruit naar voren dat de broeken daadwerkelijk zijn verstuurd dus ook zouden moeten zijn aangekomen. Wij hebben je dit vermeld en daarop kwam de reactie dat jij deze zeker niet hebt ontvangen. Na een aantal dagen gaf je toch aan dat de levering was geleverd bij je buurvrouw en dat je daar de broeken hebt teruggevonden, dus is het uiteindelijk toch goedgekomen. Bedankt voor je beoordeling, graag tot ziens. Team Sans-Online
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Andere foto als bestelling
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
9 jul 2023
Bestelling nooit ontvangen
Pakketje is zoekgeraakt
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb begrepen dat dit inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team Sans-Online.
25 sep 2023
Prijsverschillen
26 sep 2023
Slechte ervaring
1 aug 2023
Hey, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt opgedaan! Graag willen wij dit met je bespreken, zou je ons een mail kunnen sturen naar Info@sans.nl. Graag tot ziens! Team Sans-Online
15 aug 2023
Niet ontvangen
23 aug 2023
Hi, Je mag even contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Mijn collega's helpen je graag verder! Team Sans-Online
Gratis retour!
16 jul 2023
Gewoon kut
20 jul 2023
Goedemiddag, Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen. Is het mogelijk ons te mailen via onze klantenservice info@sans-online.nl? Wij kijken dan graag met je mee! Team sans-Online.
7 jan 2024