Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl
Beoordelingen:

2.815 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.955 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

de meest kritische beoordeling

11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maten kloppen niet
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
13 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de maten niet kloppen. Neem even contact op met onze klantenservice: info@sans-Online.nl We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

Helaas nog steeds niet ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
13 dagen geleden
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd. Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld. Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je sterren! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kwijt geraakt tijdens transport. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Wel slecht dat ik daar steeds zelf achteraan moet en er nog steeds geen oplossing is. Terwijl ik wel alles betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze mail Info@sans-Online.nl. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online
LB
Lenie B.
Amsterdam
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt. Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook Dus dat geld ben je al kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn. De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten. Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
MB
M b.
nieuw schoonebeek
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
6 mrt 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat ze een klacht slecht behandelen en een heel gedoe om iets ye retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 feb 2024
Hi, Vervelend dat je klacht niet goed in behandeling genomen is. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Belachelijk dat je in deze tijd nog een retourformulier moet uitdraaien.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
23 jan 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback! Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden, de koerier zal het retourlabel voor je meenemen wanneer hij het pakket bij je thuis ophaalt. Graag tot ziens :) Team Sans-Online
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een retourlabel en bon meezenden, vind het niet zo klantvriendelijk dat je beide zelf moet printen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
16 jan 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vond en verzenden en dan nog weer retour veel te duur ,verder snel afgehandeld maar voor mij is dit veel te duur doe het nooit weer echt jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 jan 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit , wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte kwaliteit !

Trui besteld bij Sans na 1 x wassen op 30 graden de trui helemaal pillig. Gewoon niet meer te dragen. Foto doorgestuurd waar ik als antwoord krijg dat pillen niet als klacht gezien wordt ?! Antwoord sans : Klachten over pillen worden daarom ook helaas niet als klacht gezien. Wol is het meest gevoelig voor pillen, maar ook acryl, polyester en viscose zijn 'pluisgevoelige' stoffen pilling. Tegen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 jan 2024
Hallo, Bedankt voor je reactie. Helaas kunnen wij geen garantie bieden op onze pillen vanwege de complexe aard van de stof. Individuele reacties en variabelen zoals bewaaromstandigheden beïnvloeden de resultaten. Het is geen stof defect of een fout van het artikel. Op onze website proberen wij dit ook altijd zo transparant en duidelijk mogelijk te weergeven: https://www.sans-online.nl/inspiratie/pilling/ Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Team Sans-Online
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht inmiddels 11 dagen op mijn bestelling maar nog steeds niets!!!!
Beoordeling melden
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De mensen beter voorlichten Als ze vragen over de bestelling hebben. Niet zeggen het word vandaag verstuurd Als dat niet zo is.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
15 dec 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niks van communicatie over de bestelling , duurde lang en heb de bestelling uiteindelijk geannuleerd. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
14 dec 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kijken of de maat op het label klopt

Kijken of de maat op het label ook de maat van de broek is! 34-32 blijkt 32-34 te zijn. En dat past echt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 dec 2023
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met dit artikel! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzendkosten en betaling riverty erg hoog
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
22 nov 2023
Hi, Vervelend om te horen dat je de verzendkosten hoog vindt, bij ons heb je verschillende verzendmethodes en zendingen vanaf € 95.- zijn gratis. Dit kan nou eenmaal niet geheel kosteloos. ook wanneer je kiest voor achteraf betalen, betaal je hiervoor de administratiekosten. Wanneer je meer informatie wenst mag je contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Zij helpen je graag verder! Team Sans-Online.
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
22 nov 2023
Hi, kan je aangeven wat er niet goed is gegaan? Hiervoor mag je contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team Sans-Online.
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat retourneren en verzending geld kost.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
21 nov 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen retourbon bijgeleverd! Moet zelf printen,kan niet iedereen!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
24 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online