Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.797 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.065 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

16 jun 2023
Nog niet alle artikelen ontvangen. Terwijl ze voorradig stonden.
16 jun 2023
Beter luisteren naar de klant ipv gelijk in verdediging...
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat vervelend om te horen dat de ervaring wat minder was, wij proberen je altijd zo goed mogelijk verder te helpen. Ik kijk graag even mee of ik nog wat voor je kan betekenen, is het mogelijk om contact met ons op te nemen op: info@sans-online.nl? Alvast bedankt voor je bericht. Team Sans-Online

Melding

Ik mest geld betalen voor verzending en ook geld betalen om het terug te sturen. Verder moest ik een etiket printen terwijl ik geen printer heb. Kan dit niet online geregeld worden? Het terugsturen van het pakket bedoel ik. Online retour aanmelden
16 jun 2023
Hey, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent! Voor eventueel meer informatie kan je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl. Team Sans-Online
10 jun 2023
Slechte kwaliteit van dit product
EV
E. V.
Amersfoort
9 jun 2023
Je betaalt al verzendkosten. Retourneren hoop gedoe printen de kosten die daar bijkomen.
6 jun 2023
Deellevering nog niet geleverd. Volgen DHL wel maar nuets gezien. DHL is gewoon slecht voor bezorgen.
5 jun 2023
2 jun 2023

1 keer hier besteld, helaas niet voor herhaling vatbaar

1 keer besteld en nooit weer. Ten eerste betaal je retourkosten en ze betalen de verzendkosten niet terug bij volledige retour. Terwijl dat wettelijk verplicht is! Ze houden zich dus niet aan de wet. Heb daarover een nette mail gestuurd en ene Larissa aan de lijn gekregen. Ze had er overduidelijk geen zin aan, maar gaf na veel moeite wel een deel van de verzendkosten retour. Al met al zeer slecht.
2 jun 2023
Erg klantonvriendelijk dat de klant de retourlabel zelf moet betalen. Staat vooraf ook niet duidelijk vermeld
1 jun 2023
Het retour sturen is niet gemakkelijk
29 mei 2023
De levering via DHL is zeer slecht, duurt langer dan 1 week De retour is ook bijna 1 week onderweg
29 mei 2023
Te hoge verzendkosten en retourkosten. Dat maakt het shoppen minder aantrekkelijk via deze site.
31 mei 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling, wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Wij zien je desondanks toch graag terug bij een volgende bestelling. Team Sans-Online
25 mei 2023
Slechte klachtafhandeling!
20 mei 2023
Jas gekocht en uur later stuk goedkoper. Hier was niet over te praten. Koop daar niet weer.
22 mei 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de scherpe aanbiedingen. Wij werken dag op dag met aanbiedingen zie zeker vaak veranderen. Je schaft daarom een artikel aan voor de huidige prijs. Wij hopen je toch in de toekomst weer te mogen zien! Team Sans-Online
16 mei 2023
Het is lastig om een retour formulier uit te printen.(printer doet het soms niet, of geen inkt meer). Jammer bij veel bedrijven wordt het automatisch meegestuurd. Het is voor mij een belemmering om wat te bestellen.
17 mei 2023
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat het printen van dit label lastig is. Via de site kan je het pakket ook op laten halen door de koerier (DHL). Zij zullen ook een retourlabel meenemen zodat je verder niks hoeft te printen. Mocht je hier verder vragen over hebben neem gerust contact met ons op. Fijne dag :) Team Sans-Online