Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl
Beoordelingen:

2.816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.981 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

de meest kritische beoordeling

11 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(84)
(57)
Resetten
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

Helaas nog steeds niet ontvangen, enkel 8 april een mail dat momenteel niet voorradig is, maar wel op voorraad komt. Daarna niets meer vernomen. Er is al enige tijd een pakket door Sans aangemeld bij DHL. Echter geen bezorgdatum bekend.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
17 apr 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je artikel niet is bezorgd. Echter was op het moment van bestellen het artikel niet meer voorradig dus is deze voor je besteld. Ik zie dat het pakket vandaag naar je zal worden verstuurd en deze mag je dus binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. Team Sans-Online
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering was prima. Maar kosten in rekening brengen voor retourneren hoeft dan weer niet. Daarnaast werd een overhemd zonder verpakking geleverd, dus gewoon los in de zak. Kleding hoort gewoon fatsoenlijk ingepakt te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
11 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Team Sans-Online
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet klantvriendelijk dat er betaald moet worden voor zowel de verzending als de retour. Dat weerhoudt me wel om nog vaker te bestellen bij deze site
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen je feedback graag mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
OP
Olaf P.
Rotterdam
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op dit moment wacht ik nog steeds op levering van mijn bestelde product en ben in afwachting van hun afwikkeling met de bezorgdienst die het laat afweten.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
13 apr 2024
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling/ Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Only shirt niet goed, snee ook onder de Armen en verplaatste tijdens bewegen; ik zou graag willen ruilen maar kaartje er al Af Gehaald helaas …
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
20 uur geleden
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een klacht hebt over de bestelling! Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen, hiervoor zouden wij enkel wel graag een aantal foto's ontvangen. Is het mogelijk om deze te sturen naar Info@sans-online.nl? Zo ja, ontvangen wij deze graag ter beoordeling. Wij gaan dit uiteraard z.s.m. voor je beoordelen, je krijgt hier een terugkoppeling van per mail. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retour verzendkosten zijn hoger dan gemiddeld en het duurt een paar dgn langer voordat je je pakketje krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We nemen de feedback zeker mee voor in de toekomst. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet meer leverbaar

Bestelde kledingstuk was niet meer leverbaar, kwam ik later achter.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Team Sans-Online
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket was best lang onderweg!!
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 apr 2024
Hallo, Bedankt voor review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket zo lang onderweg was. Echter gaat dit om een artikel met een langere levertijd. Het kan dus 2-5 werkdagen duren voordat je het artikel in huis hebt. We nemen wel graag je feedback mee voor de toekomst. Graag zien we je terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duurde iets langer dan verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
9 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor je mail. Wat vervelend dat het langer duurde dan verwacht. We zullen deze feedback meenemen voor in de toekomst. We zien je heel graag nog een keer terug! Team Sans-Online
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maten kloppen niet
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
17 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de maten niet kloppen. Neem even contact op met onze klantenservice: info@sans-Online.nl We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
17 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
10 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je 3 sterren review. We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je sterren! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kwijt geraakt tijdens transport. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Wel slecht dat ik daar steeds zelf achteraan moet en er nog steeds geen oplossing is. Terwijl ik wel alles betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Je kan altijd contact met ons opnemen via onze mail Info@sans-Online.nl. Team Sans-Online
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Broek niet leverbaar.

Broek besteld maar bleek niet leverbaar. Geld na twee dagen weer netjes terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Klantenservice was erg vriendelijke, echter is het pakket pas na 1,5 week geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
3 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We nemen we je feedback mee voor de toekomst! Team Sans-Online
LB
Lenie B.
Amsterdam
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijzen kloppen niet in de webshop op het kaartje staat een goedkopere prijs als waar je het online voor koopt. Het is geen mega verschil maar toch klopt het niet bestellen kost geld en terugsturen ook Dus dat geld ben je al kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
5 mrt 2024
Hallo, Bedankt voor je beoordeling, wij begrijpen dat de verschillende prijzen verwarrend kunnen zijn. De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website hoger uitkomen dan de prijs die op het kaartje van het artikel weergeven wordt. Dit omdat helaas elk jaar alle prijzen stijgen en dit ook effect heeft op onze kosten. Het spijt me dan ook je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
had een bestelling geplaatst die op de site stond. Artikel was niet meer leverbaar, maar stond wel op de site . Niet zo fijn. Geld wel binnen paar dagen terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
12 feb 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
MB
M b.
nieuw schoonebeek
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is te lang stond op 2 tot 5 werkdagen en de 5e werkdag stond het nog niet op verzonden en de vriendelijkheid van de telefoniste zou beter kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van Sans-online.nl
6 mrt 2024
Hallo, Wat vervelend om te horen. Dit zullen we zeker meenemen. Mocht je bestelling nog niet binnen zijn, neem dan zeker even contact op met de klantenservice info@sans-online.nl Zij zullen je dan verder helpen. Team Sans- Online
JS
Janny S.
Zaltbommel Niederlanden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ruilen/retour drama en kosten aan verbonden

De kleding is prima, o.a. merkkleding. Maar als je iets wilt omruilen dan moet je 3,95 betalen en een compleet nieuwe bestelling doen, datzelfde idem voor retourneren. Als je bestelling incompleet wordt geleverd, dan is het maar afwachten wanneer je deze ontvangt, je moet zelf telkens bellen voor info. Achteraf betalen is de beste optie want anders zul je waarschijnlijk ook achter je geld aanmoeten. Overigens moet je Billink ook bellen als iets is geretourneerd anders moet je de volledige factuur eerst betalen en dan weer op een creditering wachten., idem bij incomplete levering. Andere webshops zijn coulanter vwb bovenstaande en zal een reden zijn om elders te bestellen.
Beoordeling melden