smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

We hebben nog steeds onze bestelling van 04/05 nog niet ontvangen!
6 jun 2023
Beste Els, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de post waardoor je je bestelling niet ontvangen had. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we vinden het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 mei 2023
Ik heb mijn hoesje meer dan een week geleden besteld, niets ontvangen.
6 jun 2023
Beste Marjo, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de post waardoor je je bestelling niet ontvangen had. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we vinden het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. Veel plezier met je bestelling. We hopen je nog vaak terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 mei 2023
Super slechte kwaliteit foto op het hoesje
6 jun 2023
Beste Suraksha, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de bedrukking op je hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 mei 2023

Nog steeds niets geleverd....maar krijg…

Nog steeds niets geleverd....maar krijg wel ail om andere te kopen. Boelt als aansmeren en niet leveren!! C. Van Casteren
5 jun 2023
Beste C. Van Casteren, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat je je bestelling niet op tijd hebt mogen ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
WJ
Wil J.
Tilburg
Afspraken na komen.
5 jun 2023
Beste Wil, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je ten tijden van de review niet tevreden was. Inmiddels hebben we contact met je gehad en we vinden het erg jammer dat je je bestelling niet hebt ontvangen, daar er iets mis is gegaan bij de post. Dit vinden we erg vervelend voor je, maar we vinden het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 jun 2023
Beste Kato, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je ten tijden van deze review niet tevreden was. Inmiddels hebben we contact met je gehad en vinden we het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 mei 2023
Nieuwe hoesje maakt diepe krasjes op m’n telefoon dus deze na 3 dagen eraf gehaald . Contact gezocht via mail maar tot dusver niks gehoord
5 jun 2023
Beste Chantal, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Op het mailadres waarmee je de review geschreven hebt kan ik helaas geen contact vinden, dus ik heb je gemaild en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het verder uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 mei 2023
Extra betaald voor levering dag na bestelling Pas na 1 week bestelling ontvangen
5 jun 2023
Beste Michel, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat de leverbelofte niet is behaald. Wellicht is er een vertraging geweest bij de post waardoor de bestelling er zo lang over heeft gedaan. Ik heb de kosten die je gemaakt hebt voor de volgende dag levering aan je gecrediteerd en je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 mei 2023
5 jun 2023
Beste Luuk, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ten tijden van het aanmaken van deze review niet tevreden was. Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we het met je opgelost. Dit vinden we erg fijn en we hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 mei 2023
Reageren op mijn klachten
5 jun 2023
Beste Lizahne, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb het mailcontact nagelezen en heb gezien dat de uitleg inderdaad wel iets uitgebreider had gemogen. Het was van belang dat het aangemeld zou worden in ons retourportaal, wat je goed gedaan hebt, maar ook voor mij ontbrak de empathie in het contact en had het beter uitgelegd kunnen worden. We zullen de medewerker hier beter in trainen, zodat dit niet meer voor zal vallen. Onze excuses. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 mei 2023
Giftcard werkt niet
5 jun 2023
Beste Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat je giftcard niet werkte toen je deze wilde gebruiken. Ik zie dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad en deze het voor je heeft opgelost. Dit vinden we erg fijn en we hopen je in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 mei 2023
Ik heb op 14/5/23 een bestelling geplaatst (002136550) en kreeg een hoesje voor een iPhone 14 pro max. Meteen een mails gestuurd dat ik een hoesje nodig heb voor een iPhone 14pro (dus geen max) en dat ik dus wilde ruilen. Niets meer op gehoord. Nu zit ik met een splinternieuw verkeerd hoesje waar ik niks mee kan en wel voor betaald heb. Erg jammer.
5 jun 2023
Beste Annemarie, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je per ongeluk een product hebt besteld voor een ander model. Ik heb het voor je nagekeken en heb gezien dat we beide keren op je mail gereageerd hebben. Graag wil ik je vragen de spambox na te kijken, want het kan zijn dat je onze mails hierin ontvangen hebt. In de mails staat duidelijk aangegeven hoe je het product kunt retourneren met een link erbij en al. Mocht je de spambox geleegd hebben en zijn de mails hierdoor niet meer beschikbaar, kunnen we het opnieuw naar je verzenden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2023
Giftcard systeem beter maken. Wacht nog steeds na 2weken op nieuwe giftcard.
24 mei 2023
Beste Jasper, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je je geen mail gezien hebt betreft je giftcard. Ik heb het voor je nagekeken, maar deze is al een aantal dagen voor het schrijven van je review naar je verzonden. Echter ontvang je deze van ons retoursysteem Returnless. Mocht je het idee hebben dat je deze per mail van Smartphonehoesjes.nl zou ontvangen kan ik me voorstellen dat je deze gemist hebt. Graag wil ik je vragen je spambox voor de zekerheid ook even te checken als je de mail van Returnless niet meteen in je inbox ziet staan. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je altijd even contact met onze klantenservice opnemen en naar deze review verwijzen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2023
Product is slecht. Grof dik blijft open staan, sluit niet goed. Bovendien en belangrijkste sluit niet goed om het toestel ter plaatse van volume knoppen aan/uit knop. Rand sluit niet om telefoon maar wijkt aan rechter zijde zeker twee mm. Jammer. Hoesje vorige toestel beviel beter.
24 mei 2023
Beste D.J Scholten, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat de hoes niet goed past en open blijft staan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2023
Pakket niet bezorgd, nooit een email ontvangen. Huisnummer per abuis als 8 ipv 18 ingevuld, ook niet bezorgd bij nummer 8..
24 mei 2023
Beste mevrouw Van der Werf-Kalsbeek, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevalen. Inmiddels heb je contact gehad met mijn collega welke aan heeft gegeven dat we de bestelling terug hebben gehad van de post en het aankoopbedrag hebben gecrediteerd. Uiteraard kun je de bestelling opnieuw plaatsen met de juiste adresgegevens, zodat we het nogmaals naar je kunnen verzenden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mei 2023
24 mei 2023
Beste Luna, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mei 2023

Hoesje niet in voorraad

Hoesje besteld. Was volgens site op voorraad, zou 2 dagen later binnenkomen. Krijg ik na 3 dagen een mailtje dat het hoesje helemaal niet meer in voorraad is en dat mijn geld wordt teruggestort.. Had het hoesje nodig voor mijn vakantie. Dus zonder hoesje gelopen
24 mei 2023
Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 mei 2023

Duur in vergelijking andere websites

Was voor mijn uag hoes voor samsung 23 dertig euro meer kwijt dan een andere website.De levering was twee dagen.Jammer dat ik niet even heb gekeken op die andere websites.
24 mei 2023
Beste Armand, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het voor ons niet mogelijk met alle prijzen mee te gaan van concullega's. Vaak betreffen dit soort prijsverschillen aanbiedingen of stuntprijzen. Zo hebben wij ook vaak aanbiedingen, kortingscodes etc waarmee je producten goedkoper kunt kopen. Echter kunnen wij niet alle prijzen/aanbiedingen van onze concullega's in de gaten houden en hierop inspelen daar wij ook bepaalde kosten hebben, zoals de inkoop, personeelskosten etc. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 mei 2023

Produkt niet geleverd

Het produkt zou op 13 mei geleverd worden, maar ik heb het nu op 18 mei nog steedds niet ontvangen; het was wel op voorraad
23 mei 2023
Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, wellicht is er iets mis gegaan bij de post. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mei 2023
Iets mis gegaan met betaling(3x). Twee hoesjes retour gestuurd en nog steeds geen geld terug gehad.
23 mei 2023
Beste Egbert, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Ik heb gezien dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad en het is opgelost, dat vinden we erg fijn. We wensen je veel plezier met de bestelling die je gehouden hebt en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl