smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl
Beoordelingen:

17.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.101 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat een uitkomst deze tablethouder voor in de auto! Wij zijn al jaren op zoek naar zoiets en nu uiteindelijk per toeval gevonden en besteld. Het pakket is netjes en snel geleverd. Moest wel even op de website kijken hoe het precies in elkaar en bevestigd moest worden omdat er geen handleiding bij zat, maar het wijst voor zich. Gelijk geprobeerd in de auto en het past perfect. De houder is van stevig materiaal en de tablet kan er zelfs met cover in geplaatst worden. De klemmen zijn netjes afgewerkt met rubber zodat de tablet niet kan beschadigen. De houder is ook geschikt voor je telefoon. Het is eenvoudig dmv een veerklem te bevestigen op de hoofdsteun en de uitschuifarm is erg handig, zo kan iedereen op de achterbank meekijken, kinderen blij en wij ook! Ideaal voor onze autovakantie naar Italie deze zomer! Echt top!

de meest kritische beoordeling

3 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

 Sorteren  
Relevantie
(238)
(438)
Resetten
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot 2 keer toe hetzelfde artikel besteld. De eerste keer verkeerde artikel geleverd dus geld terug. Met de klantenservice contact gehad dat ik het opnieuw moest bestellen. Gezegd gedaan. Eerst een hele tijd niets gehoord. Nadat ik een bericht stuurde levering nu bezorgen of geld terug. Geld terug vanwege het feit dat het niet geleverd kan worden. Ronduit slecht. Voel mij in de steek gelaten. Ik bestel nooit meer iets en is het nog zo voordelig.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
Beste Jurgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We vinden het heel naar dat je dit gevoel hebt overgehouden, dat is nooit onze bedoeling geweest. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit aangekomen! Na het door jullie vastgestelde aantal postdagen dat een pakketje nog nageleverd kan worden nog niets ontvangen. In mailcontact bieden jullie aan de 2 bestelde hoezen opnieuw te verzenden. Krijg ik 1 dag later mail dat mijn bestelling gecrediteerd wordt, omdat ze niet meer leverbaar zijn. Terwijl ik de 2 hoezen nog wel als leverbaar op jullie site ziet staan. Ontzettend rare afhandeling waar niets van klopt!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
Beste Marleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is aangekomen. Ik heb het mailcontact nagelezen en zie inderdaad dat er een nieuwe zending is aangeboden. Echter toen jouw bestelling aangemaakt werd, waren de producten niet meer op voorraad. Het ene product is inmiddels weer leverbaar, maar de andere helaas nog niet. Wellicht heb je deze voor een ander model op de site zien staan, want we bieden ze voor meerdere modellen aan. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is en daarom heb ik je gemaild. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De site is duidelijk en je kan handig en vlot bestellen maar dit is de tweede bookcase cover die ik op n 6-tal maanden bestel en die nu ook weer na nog geen 2 weken kapot aan het gaan is. De 'bekleding' kwam na n paar dagen op de plooivakken al los.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
Beste Kathleen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je voor de tweede keer een hoes hebt aangeschaft, en dat deze ook al snel kapot aan het gaan is. Wat vervelend om te vernemen, dat is niet de bedoeling. Ik wil dit graag met je oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontvangst oké, terugsturen slecht

Product ontvangen ging prima, verpakking was wel beschadigd. Terugsturen van product was een slechte ervaring. Naast dat hiervoor moet worden betaald, moet het retourlabel worden uitgeprint. Weinig mensen hebben nog een printer tegenwoordig.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
11 apr 2024
Beste Daan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Jammer dat dit bij het retourproces anders is. Wij bieden altijd gratis verzending aan per brievenbuspost. Helaas zijn wij niet zo groot als sommige andere bedrijven, waardoor het financieel niet mogelijk is altijd gratis retour aan te bieden. Om onze klanten hierin toch tegemoet te komen hebben we besloten om wanneer er gekozen wordt voor een giftcard alsnog gratis retour aan te bieden. Wanneer er gekozen wordt voor geld terug dient er € 2,50 voor het retourlabel betaald te worden. Echter is dit aanzienlijk minder dan wanneer je het op eigen gelegenheid retour stuurt via een postpunt. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening, net als de verzendkosten. Ik begrjip dat een printloos label de voorkeur heeft als iemand geen printer heeft, dit zou ook onze voorkeur hebben. Echter hebben wij momenteel niet de mogelijkheid deze optie aan te bieden. Zodra deze mogelijkheid zich aandient zullen we hier zeker mee aan de slag gaan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Stinkt

Wel snel bezorgd en de foto staat er prima op, maar het materiaal stinkt zo ontzettend dat ik er misselijk van word. En nu na 2 weken is het nog steeds niet minder geworden. Als jullie daar iets aan konden doen was het prima geweest!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 apr 2024
Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Je kunt de hoes dan even in een mild sopje leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Vaak is de geur dan na een dag of drie weg. Daar je aangeeft dat het na twee weken niet minder is geworden heb ik je meteen een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
2x al niet geleverd, maar wel de hele tijd de bal bij de klant leggen, ipv te ondervinden waar het probleem echt ligt met PostNL. Inmiddels 2 weken verder, 5 chats verder en dat voor een 1 telefoonhoesje.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
4 apr 2024
Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed dat je bij mijn collega hebt aangegeven wat je wens is als je de bestelling niet ontvangt. Uiteraard hoop ik voor je dat de bestelling wel degelijk aan zal komen en de aangegeven wens niet uitgevoerd hoeft te worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik het erg vervelend voor je vindt en ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan wil bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lelijke kleuren (rode waas) en onscherp

Ik heb een fotohoesje besteld en de kleuren zijn erg lelijk. Er zit een rode waas over allenkleuren. Ook is de kwalieit niet zoals beloofd. Ik ben erg teleurgesteld want dit was een cadeautje :(
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
Beste mevrouw Vd M, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik snap heel goed dat je hier teleurgesteld over bent, zeker als het een cadeau betreft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ons het gevraagde pakketje bezorgen, tot op heden is nog niet het geval. Echter wel klantenservice gecontacteerd, en hopelijk komt het nu snel aan.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
11 uur geleden
Beste Stefaan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen. Gezien niet alle producten meer op voorraad waren konden we de bestelling niet opnieuw naar je verzenden. Echter heeft mijn collega je de keuze uit een tweetal opties gegeven daar we het graag met je op willen lossen. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je gewenste oplossing zo snel mogelijk uitvoeren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service Hoesje totaal anders dan op de foto, bij terugkoppeling naar klantenservice slecht geholpen en geen passende oplossing geboden
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
12 dagen geleden
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb de hoes bekeken welke je besteld hebt en het contact nagelezen. De hoes welke je besteld hebt is niet voorzien van een Apple logo. Doordat de achterzijde semi transparant is zie je op de productfoto's het Apple logo van de telefoon er doorheen. Ik vind het erg jammer dat hier verwarring over ontstaan is en heb je een mail gestuurd om het een en ander te verduidelijken. Ik wil het graag met je oplossen en wil je dan ook vragen op mijn mail te reageren. Daar er al meerdere oplossingen zijn aangeboden welke niet naar je wens zijn, ga ik graag met je op zoek naar een oplossing welke wel gewenst is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
2 weken later nog steeds niets aangekomen! Opnieuw verzonden kan niet worden thuisgeleverd, mag het nog zelf gaan ophalen!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
11 uur geleden
Beste Yonas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen, zoals je van ons gewend bent. Ik heb het voor je uitgezocht en gezien dat het adres niet correct was van de eerste bestelling, waardoor de post de bestelling niet op het juiste adres kon leveren. Bij de nieuwe zending lijkt het gezien de tracing alsof je zelf een alternatief adres door wilde geven, waar zij helaas niet kunnen leveren. Om deze reden is jouw bestelling inderdaad naar een postpunt gebracht. Onze excuses voor het ongemak.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 hoesjes besteld: 1 zwart en 1 groen en ik kreeg er 2 zwarte! En tot heden heb ik nog geen tweede groen ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
10 uur geleden
Beste Jozef, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. In de aangegeven bestelling staat 1 zwarte hoes en helaas kan ik in de andere bestellingen welke gekoppeld zijn aan jouw mailadres geen groene hoes vinden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat het ordernummer van de groene hoes is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nooit ontvangen, terwijl er op de PostNL app staat dat het al bezorgd is. Afschuwelijke verzending!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
11 uur geleden
Beste Jay, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Wanneer zoiets zich voordoet mag je altijd contact met ons opnemen, want jouw bestelling had allang geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Door het hoesje kan ik geen digitale betalingen meer met m’n telefoon doen; zonder mijn hoesje eraf te halen
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
5 apr 2024
Beste Irma, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat super jammer om te horen dat de hoes die jij hebt besteld niet helemaal voldoet aan je wensen, omdat je hiermee niet contactloos kunt betalen. Ik zie dat jij een originele Apple hoes met MagSafe bij ons hebt besteld. Dit zou gewoon moeten werken met contactloos betalen. Ik vind het jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Ik zie dat jij je bestelling ook al hebt aangemeld als retour en wij hiervan het aankoopbedrag hebben teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
7 dagen geleden
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De opladers doen het niet goed al vanaf dag 1, vallen telkens uit en laden zeer matig op helaas…
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
13 dagen geleden
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat de opladers niet naar behoren werken, steeds uitvallen en niet goed opladen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Horlogeband besteld, stonden geen maten bij dus paste niet. Wel retourkosten betalen... Balen.
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
12 apr 2024
Beste Léon, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat het bandje niet paste, en dat er geen maten bij staan op de website. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn collega's van de betreffende afdeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in dit geval de retourkosten moet betalen, ik heb deze dan ook direct aan je gecrediteerd. Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een nieuw bandje, dan horen wij dat graag. Wij helpen je graag verder. Ook heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn hoesjes nog steeds niet maar wel betaald zou ze graag ontvangen gr Jan 0651809109
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je hierover contact met ons hebt opgenomen, zodat mijn collega je vandaag verder heeft kunnen helpen. Ik wil je graag meegegeven dat TrustedShops een onafhankelijke website is waar iedereen jouw beoordeling kan zien. Het is wellicht verstandig een kleine aanpassing in je review te doen en je telefoonnummer weg te halen, zodat dit niet meer publiekelijk vermeld staat. Gezien dit een onafhankelijke website betreft kunnen wij dit helaas niet voor je in orde maken. We zullen ons best doen je gewenste oplossing zo snel mogelijk uit te voeren en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
7 dagen geleden
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een blauw hoesje besteld voor de IPhone XR, maar deze was veel té groot én ROOD!
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 dagen geleden
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd product van ons ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het retour gemeld hebt, zodat we je aangegeven retouractie uit hebben kunnen voeren. Voor het ongemak bied ik je graag een tegemoetkoming aan. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij ruiling het gevraagde hoesje niet ontvangen. Of krijg ik mijn geld nog terug??
Beoordeling melden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
8 apr 2024
Beste Thea, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Wanneer je een retourmelding doet kun je alleen kiezen voor het ontvangen van een giftcard of geld terug. Helaas is het niet mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan te maken met een alternatief product. Zoals mijn collega heeft aangegeven kun je met de giftcard zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Hierbij heb je keuze uit het volledige assortiment. Wanneer wij je bestelling ontvangen hebben zullen we het zo snel mogelijk naar je verzenden. Mocht het niet duidelijk zijn waar je de giftcardcode in kunt geven of heb je andere vragen, kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl