smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

30 apr 2024
Het klepje is al helemaal slap ik denk dat dat binnenkort scheurt. Daar ik het in maart gekocht hebt kan het niet meer retour
3 mei 2024
Beste Gonnie, Bedankt voor het plaatsen van re review. Ik begrijp dat de klep slap is en binnenkort zal scheuren, terwijl je deze in maart pas gekocht hebt. Dat vind ik erg jammer om te lezen en ik begrijp dat dit erg teleurstellend is. Wij bieden een jaar garantie op onze artikelen en het is niet de bedoeling dat deze in een korte periode al beschadigd is. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
2 weken later nog steeds niets aangekomen! Opnieuw verzonden kan niet worden thuisgeleverd, mag het nog zelf gaan ophalen!
29 apr 2024
Beste Yonas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen, zoals je van ons gewend bent. Ik heb het voor je uitgezocht en gezien dat het adres niet correct was van de eerste bestelling, waardoor de post de bestelling niet op het juiste adres kon leveren. Bij de nieuwe zending lijkt het gezien de tracing alsof je zelf een alternatief adres door wilde geven, waar zij helaas niet kunnen leveren. Om deze reden is jouw bestelling inderdaad naar een postpunt gebracht. Onze excuses voor het ongemak.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De digitaal voorgestelde afbeelding op de site oogt mooier dan het hoesje zelf,zowel de kleur als de kwaliteit...jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rolande, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes zowel qua kleur als kwaliteit niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
Bestelling is nooit ontvangen, terwijl er op de PostNL app staat dat het al bezorgd is. Afschuwelijke verzending!
29 apr 2024
Beste Jay, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Wanneer zoiets zich voordoet mag je altijd contact met ons opnemen, want jouw bestelling had allang geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Wanneer je een bestelling doet van 1zwarr En 1 groen en ge krijgt 2 zwarte dat is geen dienst verlening!
30 apr 2024
Beste Jozef, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je een groene hoes niet hebt ontvangen, wat jammer om te lezen. Helaas vind ik met dit email adres en order nummer geen bestelling terug met een groene hoes. Naar aanleiding van je review die je eerder hebt geplaatst hebben wij contact met je opgenomen, zojuist heb ik je nog een email gestuurd omdat ik het graag met je wil oplossen. Ik wil je vragen hierop te reageren. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
22 apr 2024

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
23 apr 2024
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
29 apr 2024
Het paste niet helemaal ..kwam op het scherm ..daarom werkte de gsm niet .beetje bij geschuurd .
30 apr 2024
Beste Danny, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat de hoes niet helemaal past en dat je deze daarom zelf hebt moeten bewerken. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en gevraagd voor meer informatie. Ik wil je vragen hierop te reageren zodat ik je een passende oplossing kan aanbieden. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groeten, Lisa Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
23 apr 2024
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
23 apr 2024
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ,reeds besteld van 17 april ook reeds betaald .
3 mei 2024
Beste Hilde, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na enkele postdagen te hebben gewacht. Wat vervelend om te vernemen. Wij hebben de bestelling verzonden met Bpost en zij hebben een week gestaakt, ik vermoed dat deze bestelling tijdens de staking verloren is geraakt, uiteraard is dat niet de bedoeling en vind ik dit erg jammer om te vernemen. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden en ook een tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Ik had een blauw hoesje besteld voor de IPhone XR, maar deze was veel té groot én ROOD!
22 apr 2024
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd product van ons ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het retour gemeld hebt, zodat we je aangegeven retouractie uit hebben kunnen voeren. Voor het ongemak bied ik je graag een tegemoetkoming aan. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik ben al van 23/4 aan het wachten op mijn hoesje nog steeds niets ontvangen.grtjs
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rudi, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketen helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega een nieuwe bestelling voor je heeft aangemaakt. Deze verzenden wij vandaag en ik verwacht dat je deze spoedig zal ontvangen. Omdat ik het erg jammer vind om te vernemen dat je zo lang op je bestelling wacht, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
Artikel niet ontvangen. Besteld op 5 april, vandaag 19 april en niks gekregen.
19 apr 2024
Beste Livina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
snelle levering, lage prijs van het product maar de kwaliteit is niet de beste
19 apr 2024
Beste Maria, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet de beste is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij graag verder met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier alsjeblieft op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De hoesjes hebben een erg chemische geur die er na 2 weken nog niet af is
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sjoerd, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoesjes een erg chemische geur hebben, die na 2 weken nog steeds niet weg is. helaas gebeurt het wel eens dat de hoesjes na het bedrukken net te snel worden ingepakt, en kan het daardoor zijn dat ze een sterke geur hebben. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd met wat tips welke je kan uitproberen om de geur weg te krijgen, als dit niet werkt zullen wij het uiteraard verder met je oplossen. Ook heb ik je in deze mail een tegemoetkoming aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen . is al van 22/04/2024.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat we gereageerd hebben, maar nog geen bericht van je terug ontvangen hebben. Heb je onze mail wel ontvangen? Mocht je het bericht niet in de mailabox voorbij hebben zien komen, zou je dan de spambox na willen kijken? Wellicht heb je het hierin ontvangen. Ik heb je ook een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na het controleren van de adresgegevens je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling gemaakt op 5 april en ik heb nog niets ontvangen
19 apr 2024
Beste Etienne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Geen reactie op mijn retourzending per PostNL met barcode 3secdx9083187
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer J, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat je geen reactie hebt ontvangen op je retourzending. Ik heb je aanmelding gelijk even opgezocht. Ik zie dat je een hoes nodig had voor de iPhone 13 Pro, maar per ongeluk voor de iPhone 13 had besteld en je deze vervolgens retour hebt aangemeld daar deze niet past. Hierbij heb je gekozen voor een giftcard. Wij ruilen niet om in ons magazijn en bieden een giftcard aan zodat je zelf een vervangend artikel kan bestellen, of indien gewenst kan je ook voor een terugbetaling kiezen. Dan ontvang je het aankoop bedrag terug op de rekening waar de bestelling mee is betaald. Wij hebben jouw retour zending 30 april in ons magazijn ontvangen en wij hebben jou op 30 april een mail gestuurd met daarin de giftcard zodat je een vervangend artikel kan bestellen. Wellicht is deze mail in de spambox terecht gekomen, zou je dit na willen gaan? Ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt gehad en je het gevoel hebt dat wij geen actie ondernomen hebben als het op jouw retour aankomt. Graag wil ik je dan ook een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
1 mei 2024
Levering prima vlgs afspraak. Hoesje onmogelijk om mobiel te krijgen.
3 mei 2024
Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn dat de levering volgens afspraak is verlopen. Ik begrijp dat de hoes echter niet om je telefoon past. Wat jammer om te lezen en dit is zeker niet de bedoeling. Het is mogelijk dat het om een fabrieksfout gaat of dat je een hoes hebt besteld voor een ander model toestel dan jij in bezit hebt. Ik wil dit graag achterhalen en je een passende oplossing bieden. Ik heb je een email gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphoenehoesjes.nl
Ondanks 1 extra betaalde euro, kwam het doosje toch een dag later
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je een euro extra verzendkosten hebt betaald zodat je het de volgende dag zou ontvangen en dat dit vervolgens niet is gebeurd.  Bij de post kan het helaas voorkomen dat een pakket vertraagd, ondanks dat wij de bestelling dezelfde nog dag verzenden. Helaas is dit niet te voorkomen daar elke vervoerder een kleine foutmarge heeft. Dit is natuurlijk wel teleurstellend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling niet gekregen! Het is al 1 maand geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dzhan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Mag ik vragen wat de reden is dat je niet eerder contact met ons op hebt genomen? Dan hadden we het namelijk al eerder met je op kunnen lossen. Uiteraard los ik dat nu graag met je op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl