smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

2 jun 2023

Al altijd goed besteed geweest, deze was miskoop

Al altijd goed besteed geweest. Nu na de 5 de keer , was echt rommel
6 jun 2023
Beste Linda, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je meermaals bij ons besteld hebt. Heel jammer dat je nu niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 jun 2023
Ik heb n probleem waar ze nog mee bezig zijn dus nog geen beoordeling
6 jun 2023
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een probleem hebt wat nog niet opgelost is. Ik heb hiervoor navraag gedaan bij mijn collega en deze geeft aan je net een oplossing gemaild te hebben. We hopen dat je hier tevreden over bent, zodat ze het voor je in orde kan maken en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
31 mei 2023
Pakketje was er snel maar na twee dagen is mijn houder voor gsm in auto al stuk. De magneet valt er gewoon af en de houder blijft niet in de radiator steken. Na drie keer mijn gsm eraf te vallen , heb ik alles in vuilbak gegooid.
6 jun 2023
Beste Wendy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Echter is het niet verstandig deze weg te gooien voordat wij aan hebben gegeven dat we hem niet retour hoeven te hebben. Wanneer je het product niet meer hebt kun je namelijk geen aanspraak meer maken op de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Jammer, jammer.

twee telefoonhoesjes besteld voor Samsung S23 Ultra en twee beschermingsfolies voor beeldschermpje. De hoesjes voldoen prima. Dit geld niet voor de beschermfolies. De beschermfolies maken het onmogelijk om de vingerafdrukkenfunctie opnieuw in te stellen of de eerder ingestelde vingerafdrukken te gebruiken te gebruiken. De enable toets voor extra gevoeligheid heeft geen enkele invloed. De geleverde folies blokkeren de functie gewoon. Ik had verwacht dat de folies geschikt zouden zijn voor een S23 Ultra. Jammer, jammer.
6 jun 2023
Beste Ben, Bedankt voor review. Fijn om te lezen dat de hoezen prima voldoen. Jammer dat er over de glazen screenprotectors die je besteld hebt wat onduidelijkheid bestaat. Het klopt inderdaad dat de vingerafdrukscanner niet werkt wanneer deze betreffende screenprotector op het scherm bevestigd is. Bij de specificaties van alle screenprotectors staat aangegeven of het product wel of niet werkt met de vingerafdrukscanner. Daar niet iedereen deze functie gebruikt en dan geen uitsparing of rondje op het scherm wenst te zien, zijn er ook screenprotectors die hier niet compatibel mee zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 mei 2023

Beige werd groen

Het logo wat ik op mijn telefoonhoesje afgedrukt wilde hebben heeft een beige achtergrond... Het logo op her telefoonhoesje heeft een groene achtergrond gekregen. Jammer, niet wat ik wilde.
5 jun 2023
Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb de foto welke je hebt toegevoegd vergeleken met je ontwerp en zie hier ook een duidelijk kleurverschil in. Excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven naar welke van de genoemde oplossing jouw voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MK
26 mei 2023

Slecht hoesje

Pluspunt ; snelle lervering Minpunt ; Telefoon scherm werkt bijna niet meer wanneer het hoesje erom zit. En ja heb het scherm op het gevoeligst gezet maar tevergeefs.Functioneerd niet met full cover hoesje. Heb eerder hoesje van hun gehad die wel goed was voor ouse telefoon, maar deze was ook veel stugger.
5 jun 2023
Beste Andrea, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes niet goed past en je je toestel hierdoor niet goed kunt bedienen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we uit kunnen zoeken wat er mis is gegaan en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
WB
W B.
Harderwijk
22 mei 2023

Levertijd.

Als je op site ziet staan :voor 21.00 uur besteld de volgende in huis .Dan denk je dat ze dan ook doen.Ik heb om 20.00 uur op vrijdagavond besteld maar ik had het niet de volgende dag in huis .
24 mei 2023
Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
22 mei 2023
levertijd niet correct , van nl naar be al 6 dagen onderweg
24 mei 2023
Beste Sophie, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2023
24 mei 2023
Beste Tanja, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2023

Niet ontvangen nieuwe opgestuurd

Waarschijnlijk kwijtgeraakt in de post. Niet ontvangen maar zeer goed en vriendelijk contact is er een ander opgestuurd en deze heb ik wel mogen ontvangen. Dus smartphonehoesjes.nl uitstekende oplossing maar door PostNL veel lagere cijfer.
24 mei 2023
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de post je eerste bestelling kwijt is geraakt. Echter vinden we het fijn dat we het naar tevredenheid voor je op hebben kunnen lossen. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2023
Niet op de site aangeven vandaag voor deze tijd besteld dan bezorgd. Post nl doet wat ze zelf wil. Na 1 week bestelling binnen
24 mei 2023
Beste Anita, Bedankt voor je review. Wat jammer dat jouw bestelling zo lang onderweg is geweest. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Soms kan het voorkomen dat de post last heeft van een vertraging en duurt het helaas iets langer. We vinden dit erg vervelend, maar hebben hier helaas geen invloed op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2023

Geen mooi resultaat

Er moet gekeken worden of het resultaat van eigen foto wel mooi is, voordat deze wordt verzonden
24 mei 2023
Beste Hilde, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes niet naar wens is. De drukkerij bedrukt de hoezen zoals deze ontworpen worden. Waar de een de gehele hoes wens te bedrukken, wil een ander dat niet en daarom wordt er niet met iedereen contact opgenomen die de hoes niet volledig bedekt met een bedrukking. Inmiddels heb je contact gehad met een collega en deze heeft je aangegeven hoe je de hoes retour aan kunt melden en we voor je kunnen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mei 2023
24 mei 2023
Beste Anouk, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 mei 2023
Ik heb bestelling niet gekregen.
23 mei 2023
Beste Bert, Bedankt voor je review. Super jammer dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Misschien is er iets mis gegaan bij de post, want de bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb gezien dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad en het is opgelost. Heel veel plezier met je bestelling. We hopen je in de toekomst vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2023
Door een fout van mezelf kreeg ik een te kleine tab bookcase terug gestuurd en kon toen kiezen tussen een gratis Vancouver bon of 2,50 betalen voor geld terug gave. Ik koos voor de Vancouver. Ik had 20,99 betaald en kreeg een Vancouver van 18.99 vaag. Ik bestel de juiste bookcase en betaal met de Vancouver. Ik moest 16,99 betalen . Kortom voel mij ergens opgelicht . Want ipv 16,99 heb ik 20,99 betaald . En dat klopt niet.
23 mei 2023
Beste meneer Puister, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je dit gevoel hebt gekregen dat is absoluut niet onze bedoeling. Je hebt inderdaad € 20,99 betaald voor de betreffende bestelling. Echter is dit inclusief verzendkosten welke niet vergoed worden daar wij ook gratis verzending aanbieden. Hierdoor heb je een giftcard ontvangen van € 19,99. Je nieuwe bestelling heeft een aankoopprijs van € 17,99. De overige € 2,- staat nog op de giftcard en kun je gebruiken bij je volgende bestelling. Ik hoop het hiermee wat duidelijker gemaakt te hebben. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd even reageren op de mail die ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl