smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Te klein. Jullie hadden mij dit hoesje aangeraden. Sneu
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mia, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het hoesje niet de juiste is. Ik kijk dit graag samen even met je na! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
JH
Josee H.
Brunssum
26 dec 2023
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Josee, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 dec 2023
We hebben een oplaad station gekocht , maar de oplader voor de iPhone zit er niet bij. Die moet blijkbaar nog apart aangekocht worden. Dit was niet duidelijk te zien op de afbeelding. Dus we hebben eigenlijk een incompleet cadeau gegeven.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Theo, Bedankt voor je review. De Zens Aluminium 3-in-1 Wireless Charger - Draadloze oplader voor iPhone, AirPods en iPad - Met MagSafe - Power Delivery - 45 Watt betreft een aanvulling op de Magsafe oplader welke niet mee wordt geleverd. Als je al een Magsafe lader hebt, maar graag een 3 in 1 lader wenst kun je de Magsafe oplader in dit product leggen, zodat je niet met 2 Magsafe laders zit, want anders zie je vaak dat er 1 in een kast terecht komt en niet meer gebruikt wordt. In het kader van duurzaamheid is dit dus eigenlijk een aanvulling op een aanwezige Magsafe oplader. Jammer dat dit niet duidelijk is over gekomen in de beschrijving. We hebben ons best gedaan dit zo duidelijk mogelijk te vermelden door het meermaals in de productbeschrijving te vermelden en ook nog eens bij de voor- en nadelen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 dec 2023
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bart, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 dec 2023
Heel veel nieuwsbrieven, lukt niet om uit te schrijven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het idee hebt dat het niet is gelukt met het uitschrijven van de nieuwsbrief, want ik zie dat je met dit mailadres wel bent uitgeschreven. Heb je wellicht nog een ander mailadres waarop je mails van ons ontvangt of welke wellicht geforward wordt naar dit mailadres, want dat kan ons systeem niet zien. Ik heb dit mailadres volledig uit de marketinglijst verwijderd, zodat je hier echt geen nieuwsbrieven meer op kunt ontvangen. Ik raad je wel aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrieven uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw wordt ingeschreven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023

Annulatie bestelling zonder uitleg

Bestelling werd geannuleerd zonder meer uitleg.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kirsten, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen! Ik heb het voor je nagekeken en heb gezien dat de hoes welke je besteld hebt niet meer op voorraad was. Om deze reden is het aankoopbedrag gecrediteerd. Kan het zijn dat de mail welke hierover is gestuurd bij de ongewenste mails terecht is gekomen? Dit horen we namelijk wel eens vaker. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rita, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
WT
Willem T.
Driehuis
Onhandige positie van de vouwen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Thieme, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven, we met je mee kunnen kijken naar een alternatief en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Steve, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Blikman, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
We hebben onze bestelling nooit ontvangen. Terugbetaling is correct verlopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Heel jammer dat de levering van jouw bestelling zo in de soep is gelopen. In deze drukke tijden gaat er helaas wel eens wat mis bij de post. Hoewel we hier geen invloed op hebben, vinden we het wel erg vervelend voor je. Gelukkig hebben mijn collega's dit met je opgelost en jouw geld terug gegeven. We hopen dat de levering de volgende keer vlekkenloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Betty, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht hebt achtergelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met dit aantal sterren hebt beoordeeld. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Foto was echte kwaliteit!!! Geen aanrader

Foto was best slechte kwaliteit, gekke kleur en strepen erdoorheen… ik zou graag een foto van het hoesje erbij zetten maar ik sta er zelf op en dat doe ik liever niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Luna, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van de hoes, zoals je deze ontvangen hebt en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marie, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Geen hoesje geleverd

Zondag 26-11 een hoesje besteld, zou volgens de website op dinsdag 28-11 geleverd worden. Op maandag 4-12 gebeld waar hoesje bleef. Bleek nog niet verstuurd te zijn. Aangegeven dat het een Sint cadeau is dus dat ik hem 5-12 nodig heb. Kreeg te horen dat ze niets kon beloven maar zou wel nog per mail die dag op de hoogte gehouden worden. Deze mail heb ik nooit gehad. Uiteindelijk op 6-12 gebeld om bestelling te annuleren. Omdat dat probleemloos ging en geld direct is teruggestort heb ik een tweede ster gegeven.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Tot 2 maal toe order niet ontvangen. Klantendienst reageert wel snel en vriendelijk, maar wacht ondertussen wel al 2 weken om mijn order.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je al 2 weken op je bestelling wacht. In deze tijd van het jaar is het erg druk bij de post. Hierdoor kunnen er vertragingen optreden, waardoor zij wat meer tijd nodig hebben om de bestelling bij je te leveren. Je hebt van de eerste bestelling de aangegeven wachtdagen afgewacht en toen je het niet ontvangen hebt, hebben we de bestelling opnieuw naar je verzonden. Bij een nieuwe bestelling dienen we de post weer hetzelfde aantal dagen de kans te geven de bestelling bij je te leveren. Deze bestelling kan nog steeds bij je geleverd worden en we hopen natuurlijk dat de post dit ook op tijd zal doen. Mijn collega heeft je in de mail aangegeven tot en met welke dag de post de nieuwe bestelling bij je kan leveren. Heb je het na deze datum nog niet ontvangen wil ik je vragen ons dit te laten weten, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Per mail heb ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden, wil je me laten weten of je deze wenst te ontvangen? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste KJ, Bedankt voor je review. Naar aanleiding van een andere review hebben we contact met je opgenomen en heb je aangegeven dat de hoes niet naar wens is. We hebben je voorzien van een link waar je hoezen kunt vinden welke wel aan de opgegeven eisen voldoen en mocht je het bestelde product niet wensen te behouden mag je deze retourneren via onze website. Mijn collega heeft je een link gestuurd hiervoor in de mail. We hopen dat een van de andere producten wel naar wens zullen zijn en zien je graag terug bij onze website. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lynn, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
IT
Ingrid T.
Almere, Niederlande
Heb twee keer eerder tot tevredenheid een bookcase van ze gehad. Over het bedrijf ben ik zeker tevreden, maar overmijn nieuwe leren bookcase niet zo. Deze is te smal, waardoor de siliconenrand uit de hoes steekt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Fijn dat de vorige bestelling naar tevredenheid verlopen zijn. Jammer dat dit deze keer niet zo is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik na kan gaan wat er mis gelopen is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik werd niet geïnformeerd over dat de mijn pakketje niet verzonden kon worden. Ik kreeg enkel een bericht dat ik het geld terug zou krijgen, terwijl ik juist in de volle veronderstelling was dat ik die dag het pakketje zou krijgen. Daar had ik op gerekend, want ik kreeg geen tegenbericht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste mails terecht is gekomen? We zijn erachter gekomen dat onze automatische mails hier wel vaker in terecht komen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl