smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128.062 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in zouden kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henriette, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jean Pierre, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Anker, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 mrt 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kevin, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ignace, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024

Dure hoes voor Samsung S21 FE

Duur hoesje voor mijn Samsung S21 FE, 2 kanten beschermd, maar het kijkvenster is vanaf dag 1 vol strepen. En dat terwijl ik zo ontzettend voorzichtig was, schone handen etc. Bovenin zit dan nog een klein, open richeltje, dus waterdicht is het ook niet. Heel jammer. Voor de rest wel goed beschermd, zijkanten zijn prima.
20 mrt 2024
Beste Olaf, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er wat verwarring is over de eigenschappen van hoes. Ik begrijp dat je het idee had dat de hoes waterdicht is, maar dit is inderdaad niet het geval. Bij de specificaties van de hoes staat aangegeven dat de hoes niet waterdicht is. Ik kan me voorstellen dat je deze niet uitvoerig bekeken hebt, maar wellicht is het goed om te weten dat je dit hier kunt bekijken als je een nieuwe hoes besteld. Over de strepen op het scherm kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van het probleem en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Al meerdere gehad, ze voldoen aan de gebruikswensen maar worden best wel snel lelijk. En op een gegeven moment brokkelen de randen af waardoor het risico bestaat dat de tablet uit de houder glipt Hij is dan ook niet zo duur maar het zou mooi zijn wanneer de kwaliteit beter zou zijn.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat de hoes snel lelijk wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je een e-mail gestuurd om dit met je op te lossen. Zou je hier op willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024

Verf laat los bij verwijderen stickertje en bezorging later dan verwacht

Ik heb een leren hoesje besteld, dat staat ook op een stickertje aan de binnenkant van het hoesje. Een beetje jammer dat als je het stickertje eraf haalt dat de verf van het leer er ook af gaat ... daarnaast werd de bestelling tot 2 keer toe uitgesteld voor bezorging.
19 mrt 2024
Beste mevrouw Van Holten-Buntjer, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je een foto toe hebt gevoegd, zodat ik de schade kan bekijken en je per mail meteen een passende oplossing aan kan bieden. Helaas hebben wij geen invloed op een uitgestelde bezorging van de post, maar snappen het heel goed dat als je op een bestelling zit te wachten het vervelend kan zijn als deze later geleverd wordt. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden voor zowel de hoes als de uitgestelde bezorging. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik zocht een lederen back cover zwart en hoesje leder zwart, beide voor smart phone apple SE(2016) en het toegezonden product was veel te groot. Dus de info op de webpage gebrekkig. Heel jammer! Vorige bestelling was perfect. Nu dus niet. De afhandeling vlot.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rapaella, Bedankt voor je review. Super jammer dat je niet tevreden bent. Je geeft aan dat je een hoesje nodig hebt voor de SE 2016, maar dat de bestelde hoesjes niet passen. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en deze hoesjes zijn inderdaad niet geschikt voor jouw type. Je hebt namelijk besteld voor de 2020/2022 versie. Ik zie dat je deze inmiddels ook hebt geretourneerd en dat het helemaal is afgehandeld. Dat is heel fijn om te horen! Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben, kun je altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
Nieuw telefoonhoesje Helaas na een week gebruik is het telefoonhoesje versleten het plastic hoesje is op de randen helemaal gerafeld. Het werd heel snel en keurig verpakt afgeleverd. Alleen de kwaliteit is heel slecht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carla, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje na een week gebruik al helemaal gerafeld is aan de randen. Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Verkeerd product geleverd.

Verkeerd artikel geleverd. Hoefde niet retour. Kreeg aanbod giftcard of geld terug. Koos voor tegoedbon. Inmiddels meer dan 10 dagen geleden en hun reactie dat het verwerkt is moet nog komen. Wil graag de besteden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Berend, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad met een tegoedbon. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij deze op 05/03 naar je hebben toegestuurd vanuit ons retourportaal. Kan het zijn dat je deze over het hoofd hebt gezien, of dat deze in de spam is beland? Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega, en dat deze de voucher opnieuw naar je verstuurd heeft. Ik heb je nog een mail gestuurd, omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik jouw reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
9 mrt 2024
Mooie hoesjes, prijs kwaliteit verhouding, maar de knopjes aan de zijkant voor geluid e.d. zijn heel moeilijk te gebruiken omdat het materiaal heel stug is. Misschien dat het nog soepeler wordt door gebruik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemien, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding. Jammer dat de knoppen aan de zijkant van je hoes stug zijn, waardoor je ze niet makkelijk kunt gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Volgens PostNL is de zending niet aangemeld. Voor de klantenservice wil ik wel 4 sterren geven. Zij hebben me goed geholpen en ik heb het geld snel terug gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, en dat volgens PostNL deze nooit is aangemeld. Ik heb je bestelling bekeken, en ik zie dat deze per brievenbuspost verzonden is, daar je voor de gratis verzending gekozen hebt. De track and trace van brievenbuspost is helaas niet accuraat. Ook zie ik inderdaad dat wij je inmiddels verder hebben geholpen. Ik zou je graag nog extra tegemoet willen komen voor het ongemak dat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
VS
Vera S.
Heerde
Heb al 3 x pech met hoesjes die ik bestel, telefoonhoesje ging stuk, ipadhoes beschadigd, e-reader hoesje ook beschadigd. positief, ik heb alle hoesjes na klacht opnieuw ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Vera, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat je al drie keer pech hebt gehad met je bestellingen. Dat is niet de bedoeling. Wat fijn om te vernemen dat je de hoesjes na een klacht te hebben ingediend, opnieuw ontvangen hebt. Ik hoop dat deze wel naar verwachting zijn, en ik wens je veel plezier met de hoesjes. Ik zou je nog graag tegemoet willen komen voor het ongemak wat je ervaren hebt en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het ene hoesje gelijk weg gegooid, want die stinkt gewoon. Ik heb het een nacht in sop gelegd en twee dagen buiten. Maar blijft stinken. Je handen van ervan stinken.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik snap dat je de hoes liever niet vasthoud als je handen ervan gaan ruiken, maar het is wel verstandig eerst even contact met ons op te nemen voor je een product weggooid daar de garantie hiermee vervalt. Voor nu heb ik een uitzondering gemaakt en je een passende oplossing gemaild. Wil je me laten weten of je deze wenst te ontvangen? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ben niet tevreden, aangezien mijn telefoon er te ver in zakt en daardoor er niet goed bij kan om deze aan en uit te zetten.Ook zit er geen magneetje in.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Sanner, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, en dat je telefoon er te ver in zakt en je zo geen gebruik kunt maken van de aan en uit knop. Dat is niet de bedoeling, en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik zie dat je de bestelling al retour hebt aangemeld, en dat deze ook verwerkt is. Echter zou ik je ook graag verder willen helpen met het vinden van de juiste hoes, en heb ik je daarom een mail gestuurd. Daarnaast wil ik je graag tegemoet komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik had een hoesje besteld die niet pasten helaas kon ik die niet terug sturen. Wel zou ik het bedrag terug krijgen. Maar helaas!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marian, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat het hoesje niet past om jouw telefoon. Ik zie dat je aangeeft in ons retour portaal dat je een ander model telefoon hebt dan waarvoor er is besteld, vandaar dat deze niet past. Dat kan natuurlijk gebeuren, en lossen wij graag verder met je op. Ik zie inderdaad dat je dit hoesje niet terug hoeft te sturen. Ondertussen is de gewenste retour actie wel uitgevoerd, en de retour verwerkt. Graag verneem ik dan ook waar je precies niet tevreden over bent, daar wij je feedback graag mee nemen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren, e je graag tegemoet willen komen als het probleem of een klacht betreft. Ik heb je hier over ook een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Paar keer verkeerd artikel verstuurd Uiteindelijk goede ontvangen Tip ook reactie van klant in je opnemen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je een aantal keer het verkeerde artikel ontvangen hebt. Fijn dat dit inmiddels is opgelost. Ik wil je ook bedanken voor je tip, wij nemen deze zeker mee, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Ik zou je voor het ongemak dat je ervaren hebt graag nog tegemoet willen komen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl