smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

31 mei 2023
Stonk ontzettend naar plastic
6 jun 2023
Beste Katja, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer van de sterke geur aan de hoes. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Je kunt de hoes even in een mild sopje leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
In eerste instantie was ik heel enthusiast, maar zag dat t randje van de suiting.. tjaa .. al wat aan t los laten is??
6 jun 2023
Beste mevrouw Verhoeff, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je enthousiasme bekoeld is nadat je het randje op je sluiting van de hoes zag. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Good product, delivery time not reliable

Overall good packing and prices. But don't trust the delivery expectations from the website as it took nearly 1 week to be delivered home in Belgium. They sell their website as a "deliver the same day or the next" service but 1. It's probably more true for the Netherlands than Belgium (and they will tell you in small characters) and 2. there are some disadvantages they don't tell you about to reduce prices like no tracking number and package information. To me it's still hard to beat the big names (bol, amazon) if you wonder about quality shipment and after-sale service. If amazon tells me I will have it the next day, it will probably be true (in 95% of the case), no matter if i'm on the NL, FR or BE version. Smartphonehoesjes.nl? Probably not.
6 jun 2023
Dear Jerome, Thank you for your review. We are happy to read that you are satisfied with the packaging and the prices we use. We are sorry to read that there is uncertainty about the different shipping options. If you opt for shipment by parcel post or a premium shipment, your order can be delivered the next day, also in Belgium. However, you have opted for the free shipping "Delivered to your home within 3 - 5 working days". In this case it will not be delivered to you the next post day, but as indicated in the shipping option within three to five working days. I have sent you an email and would like to ask you to respond to this so that we can offer you compensation for the inconvenience. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Steeds de diagonaal meedelen - aantal duim
6 jun 2023
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat de afmetingen niet duidelijk waren ten tijden van bestellen. De reden dat we geen afmetingen of een diagonaal vermelden is, omdat er meerdere toestellen zijn die dezelfde afmetingen hebben, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Om te voorkomen dat er aan de hand van de afmetinge besteld wordt hebben we ervoor gekozen deze bij de meeste producten niet te vermelden, maar alle producten te categoriseren op model. Mocht je graag advies willen welke producten geschikt zijn voor jouw toestel kun je altijd even contact met onze klantenservice opnemen en het modelnummer van je toestel doorgeven. Onze medewerkers kunnen je dan aangeven waar je de juiste producten voor jouw toestel kunt vinden, maar je ook helpen met het zoeken naar het gewenste product indien dit gewenst is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 mei 2023
6 jun 2023
Beste Herma, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 mei 2023
Juiste fotos bij de juiste hoesjes plaatse.
6 jun 2023
Beste Dries, Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van je review heb ik de productfoto's bekeken, maar zie hier geen onjuiste foto's bij staan. Wellicht zijn ze al aangepast of kun je in een reactie op mijn mail aangeven wat er niet juist is. Mochten de foto's niet kloppen passen wij deze graag en bieden we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 mei 2023
5 jun 2023
Beste mevrouw Spaans, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
PB
Piet B.
Utrecht
20 mei 2023
Heel mooi product. De bestelling liet wel lang op zich wachten, woensdagochtend besteld, maandag bezorgd. Is niet meer van deze tijd.
24 mei 2023
Beste Piet, Bedankt voor je beoordeling. Top dat je zo tevreden bent over het product dat je bij ons besteld hebt! Jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Soms komt het voor dat de post last heeft van een vertraging waardoor het helaas nog net iets langer duurt. We vinden dit heel vervelend, maar hebben hier helaas geen invloed op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mei 2023
Wat U alles vermeldt van te voren,opdrachtbevestiging en dan houdt het op, niets over verzonden enz vermeld niets wat u toch niet doet.
24 mei 2023
Beste meneer Brouns, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je na het ontvangen van de orderbevestiging geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Ik heb gezien dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad en aan hebt gegeven dat je de bestelling ontvangen hebt, wat we heel fijn vinden. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker van leuke producten te mogen voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mei 2023
Het heeft lang geduurd voordat mijn bestelling binnen was. De track en trace deed het niet, maar dit ligt misschien aan PostNL... Het hoesje zelf is echter prima en zoals ik had verwacht.