smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.840 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Leonore, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
JV
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste John, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Goede maat

Het is een mooi hoesje, maar.....

Het is een mooi hoesje, maar met een 3 kaartjes/pasjes er in is het wat krap. Sluit wel maar blijft wat wijken. De rug had wat ruimer gemogen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Rofekamp, Bedankt voor je review. Top dat je de hoes mooi vindt. Jammer dat hij niet helemaal goed sluit. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik aan de hand van een foto met je mee kan kijken en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
JS
De eerste verprutste ik. Bij de 2e bleven er nog kleine blaasjes achter, en ‘n grotere bubbel in de linkse boven hoek. Ik vond de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk in samengaan met het frame en het filmpje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Heel jammer dat het niet is gelukt de screenprotectors stof- en luchtvrij aan te brengen op het scherm. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies niet duidelijk is in de gebruiksaanwijzing en het filmpje. We sturen na het bestelllen van een screenprotector altijd een mail met een uitleg hoe het aan te brengen, maar mocht dit niet duidelijk genoeg zijn, staan we altijd open voor feedback, zodat het verbeterd kan worden. Ook bieden we je graag een tegemoetkoming aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jill, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
LV
L V.
Zutphen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Loes Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
sluit slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes niet goed sluit. Uiteraard willen wij dit op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom dan ook een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Sluit slecht. Magneetje te zwak
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bram, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes slecht sluit door een te zwakke magneet. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Super leuk ontwerp maar helaas slijt het plaatje heel snel weg. Dat doet niets af en de goede bescherming die het biedt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Herma, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het hoesje al snel beschadigd is geraakt. Dat is super vervelend! Ik heb je een e-mail gestuurd om het met je op te lossen. Zou je hierop willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Sneller bezorgen, nu 5 dagen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je review. Uit jouw review begrijp ik dat de levering lang op zich heeft laten wachten. Wat vervelend om te horen! Helaas komt het soms voor dat een bestelling wat vertraging oploopt bij de post. Mijn excuus daarvoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil jee vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Zeggen voor 21.00 bestellen volgende dag in huis leugens!! Ik heb verdorie een week moeten wachten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dionne, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super vervelend om te horen dat jouw bestelling er een week over heeft gedaan. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Product niet voorradig. Betaald maar geen mail of melding. Wel teruggestort op mijn rekening
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Conny, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt de bestelling van de klant welke als eerste de bestelling heeft afgerond verzonden en ontvangt de ander normaal gesproken een bericht dat het niet meer op voorraad is en wordt het aankoopbedrag gecrediteerd. Daar het om een heel klein tijdsbestek gaat kunnen we dit helaas momenteel niet oplossen. Is het tijdsbestek groter dan wordt er voor het afronden van de bestelling aangegeven dat het product niet meer op voorraad is. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste berichten terecht is gekomen? Dit horen we vaker van klanten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
JB
Jolie B.
Naaldwijk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Snelle levering maar bestelde product wel binnen 2 weken kapot .Beetje jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levertijd van de bestelling. Heel jammer dat het product zo snel stuk is gaan, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 feb 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste S. Yilmaz, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 feb 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste S. van Lierop, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Verslijt heel snel
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Patrick, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je aan de hand van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl