smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.686 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

21 apr 2024
Zeer goede hoesjes én super snelle levering. Mocht onverhoopt je hoesje tóch niet goed zijn. Dan ontvang je binnen zeer korte tijd een tegoed bon

Ipad hoes gewicht…

Smartphonehoesje heeft een probleem met het gewicht van een iPad hoes uitstekend opgelost en mij een beter exemplaar toegestuurd. Chapeau!
PD
Paul D.
Oudenaarde

Perfecte webshop voor Smartphone en tablet .

Vanaf de zoektocht naar mijn juist product in het toch wel ruim assortiment tot en met de levering aan huis is alles perfect verlopen.
13 apr 2024
Niet moeilijk doen om een afstandsbediening. Een was kapot en sturen gewoon nieuwe op zonder poespas en snel binnen gekregen! Geweldig 🙏
Model van bookcase paste niet. Wellicht verwarring Oneplus 7T en Oneplus 7T pro. Retourneren ging heel vlot, wel mist betaling €2,50.@

Super service 👌

Er was een probleem bij het afleveren van men pakketje tgv bpost, zij hebben dit opgelost en me meteen een nieuw hoesje verzonden 👍
CV
Snelle en correcte service. Komen levertermijn ook altijd na. En is er iets niet goed verlopen zetten ze dit onmiddellijk recht.
22 apr 2024
Probleemloos verlopen, prima hoesje voor kinderen, met, niet overbodig, een extra mail voor uitleg over hoe te gebruiken . Netjes
The order was very easy and fast ,the communications was quickly and smooth and the delivery was right in time . Recommended!
Heel erg goed Snel in huis en zeer goede kwaliteit.heel erg tevreden met de service.in de toekomst zullen we er meer bestellen
MV
Max V.
Valkenswaard
19 apr 2024

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Zeer snelle levering d.w.z op de vrijdagmiddag(!) besteld en zaterdagochtend ontvangen. Mooie kwaliteit leer, chique kleur.
Jammer dat als je besteld hebt vlak erna een korting krijgt van 20%. Je hebt in die maand echt niet weer een hoesje nodig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik begrijp dat je vlak nadat je hebt besteld een mail hebt gekregen met een kortingscode van 20%. Wij hebben door het jaar heen veel acties, en het kan inderdaad zijn dat als je net hebt besteld kort daarna een actie van start gaat. Omdat ik het vervelend vind dat je net mis hebt gegrepen, heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming aanbied. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Foutje bedankt

Ik had zelf een fout gemaakt bij het bestellen en de verkeerde maat aangevraagd maar dit werd heel coulant opgelost. Super
16 apr 2024

Groot assortiment voor prima prijzen.

Ik bestel hier vaker en het is altijd prima. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor prima prijzen. Verzending is snel.

Geweldig hoesje en powerbank

Geweldig hoesje en een perfecte powerbank, de magneet is ook super sterk dus de powerbank valt er niet makkelijk vanaf.

Goede en bruikbare site

Duidelijke site, nette prijzen, snelle service. Meerdere items al aanschaft, steeds dezelfde prettige winkelervaring.
Betaling na retour meteen overgemaakt. Wel jammer dat je voor een retour moet betalen. €2.50 voor een hoesje van €15.
Binnen de afgesproken tijd Binnen. En mooi materiaal. En een goede prijs. Ik zal zeker reclame maken voor jullie
Prima ervaring, zoals altijd. Al veel bij jullie besteld. Altijd goede service en snelle ontvangst. Goede producten.

Snelle levering en uitstekende service

Hele snelle en goede service. Hoesje zelf verkeerd besteld. Retour ik n terugstorting super snel geregeld. Top zaak,