one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.com

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 sep. 2020
one-two-touch.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jan. 2024
De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!

4 mrt. 2023
Op vragen via de mail komt geen reactie. Spul ziet er mooi uit maar touch is nadrukkelijk drukken en soms meerdere malen wil je een schakeling activeren. Dimmers werken sowieso slecht. Dus beter schakelaar kopen en dimmer op de lamp aanschaffen. Niet in een element kopen.
LB
Lucel B.
Niederlande

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters