annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl
Beoordelingen:

1.624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.145 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

de meest kritische beoordeling

4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(22)
(61)
Resetten
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel…

Lastig terug brengen… hetzelfde artikel 1 maat kleiner kon niet omgeruild worden. Dus opnieuw de trui in de maat S gekocht, nu een week geleden en van de retour nog niets gehoord. Koop nooit meer iets online bij Anna
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren en de juiste maat sturen.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling klopt niet
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ruim 1 week geleden artikelen geretourneerde. Volgens track andvtrace zijn die ontvangen door anna van toor. Helaas heb ik hier geen bevestiging van ontvangen, laat staan mijn geld retour. Dit duurt veel te lang. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Beste Mevrouw, We hebben uw retour op 7 maart ontvangen, 4 dagen nadat uw deze review geplaatst heeft. In verband met de handelingen die een retourorder nodig heeft hanteren we een terugbetaal termijn van 10 dagen. De terugbetaling van uw order heeft 7 dagen na ontvangst plaats gevonden. Dit zou u ook terug moeten vinden op uw rekening. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. MvG Team Anna van Toor
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Week geleden pakket geretourneerd via DHL, nog steeds geen bericht dat deze ontvangen is.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zie mijn voorgaande opmerking

Ik geef een lage score om hier te kunnen reageren. Mijn waardering ligt veel hoger. Alleen de winkel scoort bij mij op de bodem vanwege het klantonvriendelijke gedrag van het personeel. Dit in tegenstelling tot de vestiging in Noordwijk, Woerden en Leidschendam. Algemeen geef ik Anna van Toor 4 sterren. Dat het er geen 5 zijn, komt door Alphen aan den Rijn.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb deels van het pakket geretourneerd. Tot op heden heb ik hierover geen terugkoppeling gehad terwijl Riverty de terugbetaling wil incasseren. Ik heb al telefonisch contact gezocht met uw medewerker die aangaf dat het pakket is geretourneerd.Ik vind het niet prettige afwikkeling en weet niet of ik nogmaals ga bestellen
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voucher werkte niet, uiteindelijk wel (goede service/geholpen!), maar bij retoursturen (omdat artikel niet paste) was ik een deel van het voucherbedrag kwijt. Heel bijzonder, iets waar je recht op hebt, vervalt ineens. Ook zelf ruim een week na het retoursturen moeten vragen wanneer het bedrag gerestitueerd zou worden.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde items niet leverbaar

Ik bestelde leuke artikelen op hun webshop. Ik ben fan van dit merk. Helaas kreeg ik pas na een week mijn bestelling geleverd, en ontving ik maar 2 van de 8 bestelde items. De rest was niet leverbaar. Wat raar dat ik de items dan wel kon bestellen.
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Met de Sale is het een groot drama.

Elke x als het sale is dan duurt het heel lang eer je iets thuis krijgt.Als je de bestelling al krijgt.Bestelling word dan zelden (compleet) geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw eerlijkheid. Ons doel is om de best mogelijke klantervaring te bieden, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw waardevolle feedback.
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt heel lang voordat ik een berichtje krijgt dat de retour is aan gekomen en nog langer de geld terug gestort is op je rekening.
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was kwijt… twee weken zelf achteraan moeten bellen om er vervolgens achter te komen dat het pakket alweer retour was gestuurd.
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling wordt niet afgeleverd en ik wordt door Anna van Toor op de hoogte gehouden van de status.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijskaartje retour sturen. Vervolgens lang wachten op terugbetaling. Geen online aankopen meer voor ons.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Aan koop in de winkel teruggebracht maar naar 9 dagen nog steeds geen geld terug ontvangen
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb helaas mijn bestelling niet ontvangen!
Beoordeling melden
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Order nog steeds niet ontvangen

Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je je order inmiddels ontvangen?
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit is mijn eerste negatieve feedback, maar helaas, mijn ervaring is slecht. Ik had een jurk besteld met een doel en verheugde me er enorm op. Na een poos ontving een mail met alleen in het Engels (?!) de melding ‘Your order is cancelled’. Er was verder geen informatie en er was ook geen link waarnaar je doorverwezen kon worden. Ik heb het tel.nr. vh hoofdkantoor opgezocht en daar werd verteld dat er een nieuw systeem was die verkeerde voorraden aangaf. Mijn jurk was zgaz niet meer leverbaar. Op mijn vraag hoe het dan met mijn reeds gedane betaling ging vertelde dat ze gingen ‘proberen’ dat aan mij terug te storten. Dat is uiteindelijk ook gebeurd, maar de teleurstelling is best groot, als is het maar een jurkje. Dit keer zat er een verhaal achter.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!